Lämpimät ja katseenkestävät kengät äidille?
Lasten kanssa ulkoiluun siis. Asutaan keskustassa ja käydään ulkoilureissulla useasti kaupassa jne. Mitään kuomia tai vastaavia en kehtais ihmisten ilmoilla käyttää. Suositelkaa omianne! :) talvi converset mulla on nyt ja alkaa olla varpaat jäässä.
Hyvät kalsarit tarvisin kans. Tiukat että menee farkkujenkin alla ja sellaset mitkä ei kutita. Minkälaista merinovilla on, kutiseeko Se? :)
Kommentit (46)
Miten ne kengät katseista särkyy? En ymmärrä.
Olen aika viluvarvas, mutta Pomarilla on lämpimiä ja kestäviä kenkiä, vedenkestävät ja pitävä pohja. Itse ostin heiltä nauhalliset huopasaappaat viimetalvena lasten kanssa ulkoiluun, ovat lämpimät ja pitävät vettä :) kalliita mutta talvikengissä ei kannata säästellä jos haluaa hyvöt
Itsellä nahkaiset Ice Bugit, lisäksi käytän lampaankarva pohjallisia. Ovat turvalliset ja lämpimät mielestäni.
Itse aina käytänyt kenkiä,jotka minulle jalassa hyvät,nuorena naisena,kuin vanhana naisena. En hetkeäkään minkään ikäisenä ajatellut miltä näytävät muiden silmissä?Ydin minulle hyvät jalassa. Sama asia pukeutumisen kanssa.Minulle hyvän tuntuiset päällä. Ulkoiltua on keritty kaiken ikäisenä ja monien lapsien kanssa,omien vieraiten,sukulaisten ja lasten lasten kanssa!.Vaikka olin työelämässä ja työstä nyt eläkellä. Kuomat laitan jalkoihini kun säät tulevat kylmäksi.Kesä kumisaapaat laitettu säilöön jo, talven ajaksi ja otettu käytöön keltaiset talvikumi-saapaat, joissa lämmin vuori.Koska ulkoilen paljon, sään mukaiset vaateet ja en ole turhamainen. Hyvä esim. Viime marras/joulukuu? Loskaa,jäätkin oli kuitenkin maassa. Minulla siis syystä talvikumisaapaat,joissa kunnon urapohjat.Kerostalon pihapiirin,eläkeläisnainen 87v. sanoi: Katso minulla on uudet kumisaapaat, kallimmat kuin sinulla! Minä en osta yhtän mitään Lidi.Hänen kalimmat kumisaapat kesä ja sirot, Sileäpohjaiset. Kumpi pysyi pystyssä loska,lumi ,jää maan alla? Minä! Ei hän!Tai kuman jalat pysyivät lämpimänä,minun jaloissa Kuomat, vai hänen jaloissa sirot ohut pohjaiset nilkkurit?Kyllä Kuomissa jalat pysy lämpimänä pakkassäällä!
Mistä tahansa ulkoilu/retkeilykaupasta löytyy AP:n kuvauksen ääneen lausumalla runsaasti sovitettavaa. Jos katseenkestävyyttä ei vaadittaisi niin erittäin hyvä vaihtoehto olisi Jalaksen talvimaihari.
Kalsareiksi Svalan verkkohousut ja/tai tuulenpitävät, tai jos pokeri ei riitä niin mitkä tahansa random Kari Traat tms. alelaarista.
Hai kumisaappaat käytännölliset. Joka sään kengät.