Vierailija

Lasten kanssa ulkoiluun siis. Asutaan keskustassa ja käydään ulkoilureissulla useasti kaupassa jne. Mitään kuomia tai vastaavia en kehtais ihmisten ilmoilla käyttää. Suositelkaa omianne! :) talvi converset mulla on nyt ja alkaa olla varpaat jäässä.

Hyvät kalsarit tarvisin kans. Tiukat että menee farkkujenkin alla ja sellaset mitkä ei kutita. Minkälaista merinovilla on, kutiseeko Se? :)

• ylös 2
  • alas 2

Sivut

Kommentit (46)

Ainakin viimevuonna Sievillä oli ihan nättejäkin malleja - niiden vähemmän nättien lisäksi. Lämpimät on takuulla, kun aito karvavuori on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Mitä ihmettä? Käyttävätkö äidit jotenkin erilaisia kenkiä kuin normaalit naiset? 

heh. No äitinä teen oletettavasti eri asioita kuin ei äiti. Esim. Leikin lasten kanssa lumessa, ulkoilen päivittäin tunteja jne. Välillä paikallaan seisten, välillä teen pitkiä vaunulenkkejä. Kengilleni on siis erivaatimukset kuin sisätiloissa työskentelevän ja iltaisin lenkin heittävän sinkku naisen kengille.

ap

Vierailija
Vierailija
Mitä ihmettä? Käyttävätkö äidit jotenkin erilaisia kenkiä kuin normaalit naiset? 
heh. No äitinä teen oletettavasti eri asioita kuin ei äiti. Esim. Leikin lasten kanssa lumessa, ulkoilen päivittäin tunteja jne. Välillä paikallaan seisten, välillä teen pitkiä vaunulenkkejä. Kengilleni on siis erivaatimukset kuin sisätiloissa työskentelevän ja iltaisin lenkin heittävän sinkku naisen kengille. ap

Nyt meinaa kyllä aivot nyrjähtää.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
heh. No äitinä teen oletettavasti eri asioita kuin ei äiti. Esim. Leikin lasten kanssa lumessa, ulkoilen päivittäin tunteja jne. Välillä paikallaan seisten, välillä teen pitkiä vaunulenkkejä. Kengilleni on siis erivaatimukset kuin sisätiloissa työskentelevän ja iltaisin lenkin heittävän sinkku naisen kengille. ap

Nyt meinaa kyllä aivot nyrjähtää.

Voi että täällä on ihme porukkaa. Kuka sun muroihis kusi?

ap

Kaikista pahin on se hangessa seisoskelu, kun lapset seisovat keskenään. Silloin alkaa varpaita palelemaan. Mulla on sellaiset Haltin pitkävartiset toppamaiset kengät. Toisaalta kaikki kehuu Uggien olevan lämpimät. Mä en tiedä, kun ei ole.

No mulla on uggit. Jo kolmatta talvea. Ostan uudet uggit täksi talveksi koska haluan toista väriä. Tosin en leiki lumessa enkä seiso missään.

Vierailija
No mulla on uggit. Jo kolmatta talvea. Ostan uudet uggit täksi talveksi koska haluan toista väriä. Tosin en leiki lumessa enkä seiso missään.

Eli et tiedä ovatko oikeasti lämpimät, jos olet koko ajan liikenteessä?
Ostatko aidot ja voitko suositella jotain paikkaa?
Mä katsoin just aitoja Uggeja ja lyhytvartiset maksoivat 250 euroa kivijalkaliikkeessä, mitä pitkävartiset mahtavatkaan maksaa.

Vierailija
Vierailija

http://www.topaz.no/en/products/boots-sealskin/ Kestää myös loskaa, ei kastu. Paksuhko pohja.

No niin! Siitä mukavat hylkeennahkakengät pihallaseisoskeluun. 

Niin, omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että toimii. Kestää myös katseet. Onhan näitä huopikkaita ja nutukkaitakin ja molemmat ehkä himpan lämpimämmät vielä paikallaan seisoskelussa. Mutta ovat sitten pääasiallisesti vain kuivan pakkaskelin menoon. Sorelleilla pärjää myös nuoskassa. Mikä nyt kenenkin silmää ja pörsiä miellyttää.

Ihme kommentteja.... Ap:n kysymys on asiallinen. Itse vuorottelen eccon korkeavartisten nahkaisten talvikenkien ja sorelien välillä. Sorelit on siinä ja siinä  Että ovatko katseenkestävät vai ei. Lämpimät ainakin. Eccot on hyvät ja lämpimät , mutta nahkakenkinä ne ei pidä vettä. Myös timberlandilla on hyviä ja lämpimiä malleja.

Vierailija

Ainakin viimevuonna Sievillä oli ihan nättejäkin malleja - niiden vähemmän nättien lisäksi. Lämpimät on takuulla, kun aito karvavuori on.

ostin viime talveksi Sievin nahkaiset talvikengät, sellaiset missä käännettävä varsi. Ihan kivan näköiset, mutta mun varpaat paleli vaikka oli tilavat ja vilkasukka sisässä... Vähän harmittaa kun varpaat palelee, mutta ovatpahan ainakin kivemman näköiset kuin Kuomat tai Sorelit. ( sarkastinen huomautus)

Timberlandin varsikengät? Tai tosiaan sievin kengät, tänä vuonna näytti tulleen ihan hyvän näköisiä kenkiä :)

Itse ostin kookengästä sekä palladiumit, jotka on veden pitävät, että pakkaskengiksi pitkävartiset uggt (maksoi noin 250e). Näillä olisi parasta pärjätä muutama talvi :D
Uggithan on liukkaat, eli täytyy kävellä niillä vain vähän varovaisesti. Mutta tosi lämpimät!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.