Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle olet kateellinen ja mistä?

Vierailija
23.10.2014 |

Voit mainita suuren tai pienen asian. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tuomita ketään. Kadehtiminen on normaali ihimillinen piirre, joka ei ole itsessään hyvä tai huono.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin urheilullisia ihmisiä, jotka eivät ole tupakkakoukussa eivätkä käy baareissa. Ei näiästä helppo ole irti päästä vai onko?

Vierailija
62/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä, joilla on intohimo työhönsä ja jotka ovat esimerkiksi lapsesta asti tienneet haluavansa lääkäriksi. Minua ei ole koskaan kiinnostanut mikään ammatti erityisesti ja työssä odotan vain lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen Sofia Vergaralle. Sillä naisella on täydellinen kroppa.

Vierailija
64/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:59"]Kadehdin urheilullisia ihmisiä, jotka eivät ole tupakkakoukussa eivätkä käy baareissa. Ei näiästä helppo ole irti päästä vai onko?
[/quote]

On kun tilalle tulee aitoa hyvänolon tunnetta siitä että pitää itsestään huolta ja viettää aikaa ystävien, eikä vain ryyppykavereiden kanssa.

Vierailija
65/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä joilla on kunnolla erottuvat vatsalihakset. Minulla ei ole tule esiin vaikka vetäisin rasvaprosentin alle 15 :( vatsalihakset ovat minusta niin kauniit...

Vierailija
66/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni joka voi syödä ihan mitä vaan ja niin paljon kuin huvittaa eikä liho mihinkään. Itsekin ihmettelee tätä koska ei edes tee asialle mitään (ei harrasta liikuntaa tms) ja on tietysti vain tyytyväinen aineenvaihduntaansa. Minulle riittää että edes ajattelen mitään herkkuja niin johan turvottaa ja pari kiloa lisää!
Olen myös kateellinen niille joilla on pienet rinnat, itse saa aina ostaa liivinsä kalliimmista liikkeistä (esim. Change) joissa ne maksavat mansikoita..

Vierailija
67/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, joilla on varaa ylläpitää oma hevonen pk- seudulla. Sikakallista. Lottoamaan...

Vierailija
68/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille jotka pystyvät menemään aamusta töihin raikkain ja iloisin mielin. Ja ne joilla on mieluinen työ muutenkin.

Vierailija
69/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ilahduin kuin avasin tämän keskustelun. Ensin luulin että ihmiset kadehtivat ihan mahdottomia asioita esim. miljoonia, ferraria, maailmanympärysmatkaa tai hollywood-ulkonäköä. Siis itselläni täytyy olla jotain vikaa päässä koska omat kateuteni kohteet ovat tuota luokkaa. En ole ikinä esim. ollut kateellinen toisten työpaikoista, kodista, lapsista, parin viikon lomamatkoista tai jostain täydellisestä vartalosta. Olen aina aidosti onnellinen muiden ihmisten puolesta. Mutta edellä mainitut ylellisyydet kuten ne miljoonat nostattavat pienen kateuden, koska silloin ihminen voi olla vapaa. Vapaa nauttimaan ja tekemään mitä haluaa ilman taloudellisia huolia.

Jotenkin nämä kaikki teidän viestinne koskettivat itseäni hurjasti ja esim. oman siskoni arvostaminen nousi huimasti. En ole ikinä ajatellut että siitä voisi olla kateellinen. Olen hurjan onnellinen nyt!

Ja itsekään en ole unlmien työssä, velkaa on saakelisti, mitään ei jää käteen enkä myöskään kovin laiha. Silti jotenkin tulin onnelliseksi.

Vierailija
70/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen muiden laihuudesta ja meikkaajan ammatista.

Vierailija
71/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkerille ihmisille.

Vierailija
72/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:16"]Olen kateellinen niille jotka ovat tulleet helposti raskaaksi. 7. yritysvuosi menossa. Välillä on pakko vaan mennä itkemään kun kuulen että joku tuttu on taas raskaana. Välillä jaksan iloita toisten onnesta. Olen kateellinen ja vihainen myös niille jotka eivät osaa arvostaa vanhemmuuttaan eivätkä lasta. Onneksi ihan koko ajan nämä asiat pyöri mielessä, tai tulisin hulluksi.  [/quote] Mulla on päinvastainen tilanne. ..liian helpisti raskaaksi tuleminen. Yksi abortti takan ja kaksi lasta "yllättäeb". En ole maailman paras äiti heille...mutta olen kascanut äitiyteen vuosien myötä. Syötkö sinkkiä ja e-vitamiinia? Mistä lapsettomuus johtuu?

[/quote]

Luulen kyllä, ettei tämä lapseton henkilö kaipaa sun älyvapaita kommentteja vitamiineista.
Varmasti tuon ajan kuluessa on ehditty selvittämään syitä ja käymään hoidoissa. Toivottavasti et myöskään yhtä tahdittomasti muualla kuin täällä netin ihmemaailmassa kysele ja töksäyttele mistä lapsettomuus johtuu.

Vierailija
73/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joilla on itsekuria syödä vain terveellistä.

Vierailija
74/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollain (hyvällä) tapaa kateellinen terveille ihmisille. Arvostakaa omaa terveyttänne! Sen voi menettää yhdessä hetkessä. Elämä on tässä ja nyt.

Vierailija
75/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joilla on luotettava kumppani joka ei valehtele ja petä 24/7 ja syötä kaikenlaisia valheita, palturia, paskajuttuja jne. Tympii kaikki patologisesti valehtelevat pettäjät joita maailma on täynnä, nykyään tuntuu että vain 1/10 ihmisistä on jotain muuta. Tällaisia ihmisiä en suhteessa enää katsele mutta aika usein jo uudetkin ihmiset osoittautuvat kuvatunlaisiksi

Vierailija
76/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, joilla on työpaikka ja hyvä työura. Olen kateellinen normaalipainoisille ja urheilullisille. Olen kateellinen ihmisille, joilla on sosiaalisia taitoja ja laaja ystäväpiiri.

Vierailija
77/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin naisia naiselliset kurvit ja c-d kuppi rinnat. Itselläni a, ja poikamainen vartalo. Olen koko elämäni olut alipainoinen "pakkasen raiskaama pulkannaru" olen kuullut monta kertaa siitä miten "ällöttävän laiha luuranko" olen, ja että miksi en syö. Mutta kun en vaan liho millään. 

Olen käynyt lääkärillä eri tutkimuksissa, ja minulla on todettu ruuan imeytymishäiriö sekä ärtyvän suolen oireyhtymä, joten en voi syödä kaikkia ruokia. 

Ärsyttää kun kaikki tuntemattomat/puoli tutut lulee että minulla on anoreksia/bulimia. En jokaiselle haluaisi aina avautua sairauksistani ja vaivoistani. Kadehdin myös terveitä ihmisiä, mitkä voi syödä mitä vain haluavat.

Vierailija
78/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaille, olis kivaa vaan matkustella ja ostella kaikkea kivaa. Syödä ravintolassa ja asua hienossa kartanossa.

Vierailija
79/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katellinen naapurille, kun sillä on näin hyvä tyyppi naapurina. Itse kun sain täyden runkkarin naapuriks.. Hermot menee! Pitäs varmaan muutaa.. Huoh..

Vierailija
80/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille! Miksi, no siksi että itse olen tällainen surkea paska luuseri. Ykstyiskohtína mainittakoon vaikka että olen kateellinen niille miehille: joiden vaimoja olen käynyt nussimassa, siitä että heidän vaimoillaan on niin sinisilmäiset miehet. Itselläni on ruskeat.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä