Kenelle olet kateellinen ja mistä?
Voit mainita suuren tai pienen asian. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tuomita ketään. Kadehtiminen on normaali ihimillinen piirre, joka ei ole itsessään hyvä tai huono.
Kommentit (80)
Kadehdin ihmisiä, jotka on luoneet hienon uran alalla, joka itselläni katkesi kesken sairastumisen takia.
Suunnilleen kaikille toisille nuorille naisille, joilla on hyviä ystäviä, ihana parisuhde, töitä tai opiskelupaikka, jotka nauttii elämästä eikä vaan halua kuolla koko ajan...
Sporttisille ja rikkailla ihmisille.
Kadehdin ihmisiä, jotka pystyvät tekemään terveitä mutta itsekkäitä valintoja ilman että kantavat raskasta syyllisyyden taakkaa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:05"]
Olen kateellinen niille, joilla on upeat paksut hiukset.
Nim:luihuletti
[/quote]
Sama homma. Käytän vuosittain 2000-3000 euroa hiustenpidennykseen, joka ei edes ole mikään Hollywood-överi, vaan niin "luonnollinen", ettei kukaan ole arvannut sitä pidennykseksi.
Kihloihin menneille, häitä tai perheenlisäystä suunnitteleville. Perheellisille. Miehen exälle.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:02"]
Mä olen kateellinen ihmisille, joilla on hyvä itsetunto, mutta silti ovat sympaattisia ja mukavia. Olen myös kateellinen niille, jotka saavat pidettyä vartalonsa timmissä kunnossa.
[/quote] Nämä asiat kulkevat käsikädessä. Ihminen joka ei ole symppis ja mukava, harvoin omaa hyvää itsetuntoa. Kova itseluottamus ei ole sama asia kuin hyvä itsetunto.
Olen kateellinen niille, joilla on rahaa mukavasti.
Niille, joille paino ei ole ongelma, eli eivät saa samanlaisia syöppökohtauksia kuin minä
Niille, joilla on paksut ja suorat hiukset (omani karvaiset ja luonnonkiharaiset)
Jos joku näistä pitäisi ottaa pois, niin raha, kuitenkin oma rahatilanteeni on sellainen että pärjätään. Olisi vaan kiva olla sopusuhtainen ja suihkun jälkeen antaa hiusten kuivua ilman älyttömän kovaa työtä.
Olen kateellinen niille ihmisille, joita vanhemmat ovat tukeneet ja tukevat. Ja myös niille, jotka ovat hankkineet itselleen ajoissa hienon yliopistotutkinnon, mielenkiintoisen työn, tasapainoisen miehen, lahjakkaat lapset ja ihanan talon. Monta kertaa olen lähtenyt itku kurkussa jostain kyläpaikoista..
Ehkä vielä minäkin jonain päivänä.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:40"]
Nämä asiat kulkevat käsikädessä. Ihminen joka ei ole symppis ja mukava, harvoin omaa hyvää itsetuntoa. Kova itseluottamus ei ole sama asia kuin hyvä itsetunto.
[/quote]
Mä tunnen monta symppistä ja mukavaa ihmistä, joilla on heikko itsetunto. Huonoa itsetuntoa nykyisin manataan syyksi melkein joka asiaan (kuten narsismiakin). Kuitenkin ihmisellä voi olla huono itsetunto ilman, että hän vahingoittaa muita tai on muille ilkeä ja pahansuopa.
Niille ihmisille, jotka voivat syödä mitä vain, olla liikkumatta ja silti pysyvät hoikkina.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:47"]
Nämä asiat kulkevat käsikädessä. Ihminen joka ei ole symppis ja mukava, harvoin omaa hyvää itsetuntoa. Kova itseluottamus ei ole sama asia kuin hyvä itsetunto.
[/quote]
Mä tunnen monta symppistä ja mukavaa ihmistä, joilla on heikko itsetunto. Huonoa itsetuntoa nykyisin manataan syyksi melkein joka asiaan (kuten narsismiakin). Kuitenkin ihmisellä voi olla huono itsetunto ilman, että hän vahingoittaa muita tai on muille ilkeä ja pahansuopa.
[/quote] Jep, en toki sanonutkaan, että mukava ja symppis = hyvä itsetuntoinen, vaan että ihminen joka ei ole symppis ja mukava, vaan päinvastainen, omaa harvoin hyvän itsetunnon.
Kaikille, joilla vielä on äiti. Tekisin mitä tahansa, että saisin oman rakkaan äitini vielä takaisin.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote] Jep, en toki sanonutkaan, että mukava ja symppis = hyvä itsetuntoinen, vaan että ihminen joka ei ole symppis ja mukava, vaan päinvastainen, omaa harvoin hyvän itsetunnon.
[/quote]
Ok, taisin sotkea asioita hieman... Ymmärrän pointtisi. t. 33
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:51"]
Kaikille, joilla vielä on äiti. Tekisin mitä tahansa, että saisin oman rakkaan äitini vielä takaisin.
[/quote]
Sama täällä.
T. miehetön, lapseton ja lihavuuteen taipuvainen luihuletti
Remontti-Reiskalle! Puniksen entiselle Jokeri-junnulle.
Terveisiä vaan Jore!!
Mies salomailta
Olen kateellinen ihastukseni vaimolle, joka saa jakaa elämänsä ja harrastaa seksiä tämän ihanan miehen kanssa. Ja piikittelijöille tiedoksi, että en ole yrittänyt miestä, kunhan haaveilen... :(
Sille patulle joka voitti 61 miljoonaa Eurojackpotista. No mistäköhän.