Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle olet kateellinen ja mistä?

Vierailija
23.10.2014 |

Voit mainita suuren tai pienen asian. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tuomita ketään. Kadehtiminen on normaali ihimillinen piirre, joka ei ole itsessään hyvä tai huono.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle bloggaajalle, jolla on juuri sellainen elämä jonka haluaisin itselleni.

Vierailija
42/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille joilla on elämässään joku päämäärä/tavoite.

Itse en löydä sitä "punaista lankaa", en sitten millään.

Olen myös kade ihmisille, jotka ajattelevat ensin ja sanovat vasta sitten.

Nim: haahuilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, jotka raskautuvat helposti ja synnyttävät elävän lapsen. Itsellä käynnistymässä 5. yritysvuosi, 2. ivf, keskenmenoja 5. Ikääkin 40. 

Vierailija
44/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:51"]

Kaikille, joilla vielä on äiti. Tekisin mitä tahansa, että saisin oman rakkaan äitini vielä takaisin.

[/quote]

Ikävää. Mitä tapahtui?

Vierailija
45/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin toisinaan sellaisia tasapainoisia, tyytyväisen oloisia ihmisiä, joilla on ollut turvallinen lapsuus. En pysty olemaan kateellinen mistään aineellisesta tai vaikka ulkonäköön liittyvästä asiasta. Se on halpaa minkä rahalla pystyy ostamaan.

Vaikka itselläni on asiat tällä hetkellä ulkopuolisten silmissä asiat oikein hyvin, jonkun mielestä jopa kadehdittavan hyvin, olen kärsinyt elämäni aikana vuosia masennuksesta, paniikkihäiriöstä, terveysongelmista, läheisten ihmisten menetyksistä, yksinäisyydestä ym. Lapsuus oli traumaattinen. Onneksi olen siitä huolimatta saanut elämässäni aikaan monia hyviä asioita, enkä ole enää katkera kenellekään tai millekään, mutta välillä tuntuu että helpommallakin olisi voinut selvitä.

Vierailija
46/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka voivat olla kotona vaikka lapset olisi jo koulussa. Jotka asuvat ulkomailla. Joilla on nelikymppisenä aikuinen/aikuisia lapsia ja pieni/pieniä lapsia.

Joilla ystäviä, iso suku, ihmisiä lähellä. Joiden miehet viettää joulua heidän kanssaan.Joilla isot mielell'ään siniset silmät.

Vierailija
47/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joilla on raittiit terveet nuoret.

Vierailija
48/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille jotka osaavat heittää kevyttä läppää ja flirttailla huolettomasti. Itse en osaa, näytän tosikolta vaikka en ole. Ujous vain näkyy siten. Minullekaan ei juuri flirttailla koska en osaa vastata siihen. Tulee vain kiusallinen hiljaisuus.

Vierailija
49/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kaverini pitkiä hiuksia

Vierailija
50/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, joilla on kaunis iho eikä tarvetta käyttää meikkivoidetta. 

Vierailija
51/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi keneltäkään mitään. Siis jos pitäisi joltain ottaa koko paketti. En voi tietää kenenkään elämästä koskaan kaikkea, en uhrauksia mitä on vaatinut saada hieno ura tai millainen puoliso jollain on. 

Jos joskus tunnen kateuden piston, se on aina sellaisia kohtaan, joilla on joku intohimo ja ovat hyviä siinä, taitavat pianistit, viulistit, balettitanssijat jne mielestäni soittaminen lienee vaikeinta mitä on ja ihailen heitä. Mutta en vaihtaisi osia, koska en jaksaisi harjoitella 10 tuntia päivässsä. Mutta ihailen niitä jotka jaksavat ja ovat taitavia.

Ihailen sis loppupeleissä tarkemmin ajateltuna itsekuria, ahkeruutta, lahjakkuutta. En kuitenkaan kadehdi, koska se on vaatinut paljon paljon työtä ja uhrauksia, yksinäistä puurtamista.

Vierailija
52/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, joilla on iso ja läheinen suku tai ystäväpiiri.

Vierailija
53/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kaikkia lahjakkaita ihmisiä, etenkin tieteen ja taiteen ammattilaisia.

Vierailija
54/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei varmaan mitään muuta ole, kuin että joskus olen surullinen siitä että muilla on sisaruksia. Itselläni oli sisko joka kuoli nuorena :(

Vierailija
55/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen eksäni nykyiselle. Sai itselleen parhaan mahdollisen miehen :(

Vierailija
56/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin heitä, joille sisko on tärkeä ihminen elämässä. Olisin aina halunnut siskon.

Olisi ollut myös hienoa, jos äiti olisi ollut vähän lämpimämpi ihminen. Olen kateellinen niille, keille äiti on tärkein ihminen maailmassa.

Olen onnekas, sillä tärkeät asiat elämässä ovat juuri nyt hyvin. Menetyksiä on ollut minullakin ja ymmärrän, että onni voi olla äkkiä katoavaista. Ajattelen, että jokaisella ihmisellä on omat demoninsa ja taakkansa... Siksi en kadehdi aktiivisesti ketään. Se nainen, jolla on hyvä äiti- ja siskosuhde, voi olla vaikka miehensä pahoinpitelemä.

Vierailija
57/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin niitä joilla on kykyjä ja mahdollisuuksia toteuttaa unelmiaan tai tehdä sitä mitä haluavat. Esim. Kirjailijat jotka elättävät itsensä kirjoittamalla. Toivoisin että itsekin kykenisin olemaan menestyvä kirjailija. Lisäksi haluaisin olla yhtä rohkea kuin toiset ja reissata vaikka maailman ympäri, mutta tosiaan kyvyt ja mahdollisuudet eivät riitä!

Vierailija
58/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ns. Perussuomalaisia jotka voivat toteuttaa unelmiaan ilman mitää turhiasäädöksiä terveisin puoliromani..jonka haaveena olisi olla fitnesmalli

Vierailija
59/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kadehdin vain tiettyjä jullkisuuden henkilöitä. esim. Sofia Ruusilaa. On rikas mies, voi muuttaa jenkkeihin, ostellaan ihania luxus vaatteita ja näytetään hyvältä, eikä itse tarvitse paljoa edes töitä tehdä. Kyllä kelpaisi prkl!

Vierailija
60/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen miehelleni siitä, että asumme hänen kotipaikkakunnallaan. Omien vanhempieni, lapsuudenkotini, lapsuudenystävieni yms. luo on matkaa satoja kilometrejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi