Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle olet kateellinen ja mistä?

Vierailija
23.10.2014 |

Voit mainita suuren tai pienen asian. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tuomita ketään. Kadehtiminen on normaali ihimillinen piirre, joka ei ole itsessään hyvä tai huono.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallelle.

Istuvista punaisista housuista, älystä ja kyvystä tehdä rahansa itse.

Vierailija
2/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille jotka ovat tulleet helposti raskaaksi. 7. yritysvuosi menossa. Välillä on pakko vaan mennä itkemään kun kuulen että joku tuttu on taas raskaana. Välillä jaksan iloita toisten onnesta. Olen kateellinen ja vihainen myös niille jotka eivät osaa arvostaa vanhemmuuttaan eivätkä lasta. Onneksi ihan koko ajan nämä asiat pyöri mielessä, tai tulisin hulluksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen hyväunisille ihmisille. Nim. Heräsin 4.30.

Vierailija
4/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille joilla on minua isommat tulot. Tiedän miten noloa tämä on enkä ole ikinä sitä kenellekään muulle sanonut, vain näin nimettömänä avaudun. Toivon, että edes joskus helpottaisi sen verran, ettei tarvitsisi joka senttiä laskea ruokakaupassa ja pääsisin vaikka matkustamaan.

Vierailija
5/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdehdin kaveriani, joka jättää väliin kaiken jouluhössötyksen ja matkustaa joka vuosi vaimonsa kanssa jonnekin etelään viikoksi. Minä tunnen olevani jumissa kotona järjestämässä joulua perheelle ja suvulle vaikka en haluaisi. Mutta jos en minä sitä tee, eivät lapset saa sellaista joulua kuin haluavat. Aattoillan valmistelut ahdistavat nyt jo.

Vierailija
6/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:16"]Olen kateellinen niille jotka ovat tulleet helposti raskaaksi. 7. yritysvuosi menossa. Välillä on pakko vaan mennä itkemään kun kuulen että joku tuttu on taas raskaana. Välillä jaksan iloita toisten onnesta. Olen kateellinen ja vihainen myös niille jotka eivät osaa arvostaa vanhemmuuttaan eivätkä lasta. Onneksi ihan koko ajan nämä asiat pyöri mielessä, tai tulisin hulluksi. 
[/quote]

Mulla on päinvastainen tilanne. ..liian helpisti raskaaksi tuleminen. Yksi abortti takan ja kaksi lasta "yllättäeb". En ole maailman paras äiti heille...mutta olen kascanut äitiyteen vuosien myötä.

Syötkö sinkkiä ja e-vitamiinia? Mistä lapsettomuus johtuu?

Vierailija
7/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, jotka ovat töissä ja niille, joilla on varaa pitää autoa.

Vierailija
8/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille joilla on yhtenäinen työura, joka vaan jatkuu jatkumistaan!

Vierailija
9/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen ihmisille, joilla on hyvä itsetunto, mutta silti ovat sympaattisia ja mukavia.
Olen myös kateellinen niille, jotka saavat pidettyä vartalonsa timmissä kunnossa.

Vierailija
10/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt jollekin, niin heille joilla on enemmän rohkeutta elää ja vähemmän taipumusta pienten asioiden murehtimiseen kuin minulla. Terveisin, huolestunut hiiri.

Vierailija
11/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, joilla on upeat paksut hiukset.

Nim:luihuletti

Vierailija
12/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille joilla on paksut hiukset. Oma tukka on niin ohutta, että ponnari on kuin rotan häntä. Olis myös kiva, jos ei ihan joka penniä tarttis laskea

Vierailija
13/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille niiden hienosta Audista. 

Vierailija
14/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:15"]

Nallelle.

Istuvista punaisista housuista, älystä ja kyvystä tehdä rahansa itse.

[/quote]

Mun nallellakin on istuvat punaiset housut kun se lojuu tuossa sängyllä. Mutta valitettavasti se ei itse pysty elättämään itseään. Kadehdin nalleani siitä, että se on älykäs (osaa lohduttaa mua, kun otan sen kainaloon ja pötkötän sängyllä). :)

Vierailija
15/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, joilla riittää itsekuria ja motivaatiota kirjoittaa väitöskirja loppuun.

Vierailija
16/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille jotka pitävät työstään. Haluaisin itsekin löytää alan jolla voisin kokea saman, mutta aika toivottomalta näyttää kun ei ole mitään selvää kutsumusammattia eikä vahvaa kiinnostusta oikein mihinkään. Turhauttaa.

Vierailija
17/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon rahaa, paljon töitä, (mulle) täydellinen mies ja kolmas lapsi tulossa. Siisti koti, autoja 2, molemmilla meillä on työt ja kotieläimiä. Olen kateellinen niille jotka ovat tyytyväisiä itseensä. Olen raskaana viikolla 20, 170/80 .ja toivon että painoni ei nouse. Se on suurin huoleni. Minulla ei ole aikaa urheilla ilman että se on lapsilta pois, ja iltaisin olen jo niin väsynyt että en jaksa lähteä ulos.

Vierailija
18/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille ihmisille joilla on hyvä järjestelykyky. Ja heillä siis on ihanan selkeää ja hyvä järjestys joka paikassa omassa kodissaan.Itse en ole järjestyksen ihminen ollenkaan. Tavallaan kuitenkin ihailen enemmän tätä järjestelykykyä kuin kadehdin :-).

Vierailija
19/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:06"]

Naapurille niiden hienosta Audista. 

[/quote]

Tähän on helppo lääke. Laske liikkeelle huhu, että naapurin miehellä on ihan kamalan pieni.  Jos joku kysyy, mistä tiedät, vastaa että siitä kun sillä on Audi.

Vierailija
20/80 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin yhtä fb-kaveriani, joka hehkuttelee usein miehensä ostamilla ylellisillä lahjoilla ja pitkillä keskusteluilla joita käydään myöhään yöhön kun heillä on niin siunattu parisuhde. Oma mieskin on hyvä ja kiltti mutta se ei kykene tuollaiseen maailmanparantamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän