Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No millaisia ne työmatkoilla pettävät ihmiset tarkalleen ottaen ovat?

Vierailija
23.10.2014 |

Aina puhutaan että työmatkoilla käyvät ihmiset pettävät. Mielestäni se on turhan yleistävää. Onko olemassa joku tietty ammattikunta joka pettää..? Itse olen aikanaan tehnyt työmatkoja kauneudenhoitoalalla, enkä

koskaan pettänyt. Itseasiassa ei käynyt mielessäkään. Olen sama ihminen, vaimo ja äiti kun en yövy kotona ja olen matkoilla. Persoonani ei vaihdu matkan varrella, ja koska en petä kotonakaan en petä muualla. Ilmeisesti on olemassa ihmisiä joilla on monta eri persoonaa, mutta väittäisin että se on nimenomaan persoonakohtaista eikä ammattikohtaista? Ei voida uskottavasti väittää että tietyn alan edustaja pettää, koska se riippuu siitä henkilöstä. Voi olla että jollekin alalle hakeutuu narsistisia ihmistyyppejä jotka pettävät helpommin, mutta tutkimusta tästä ei kovin tarkkaa ole (Suomessa).

Joten missä ja millaisia ne pettävät matkaajat ovat, koska itse en tunne yhtään eikä työporukassani koskaan ollut mitään sutinaa vaikka naisia ja miehiä oli yhtä lailla.

Tiedän yhden pettämistapauksen missä tyttöystävää petettiin porttikongissa matkalla kotiin. Siitä ei VOI jäädä kiinni, sillä mies pääsee baarista klo 4:30, tekstaa tulevansa kotiin, ajautuu kollegansa kanssa porttikongiin sekstaamaan, ja puolen tunnin päästä on kotona. Ei herätä epäilyksiä. Joten pettää voi missä vaan, kenen kanssa tahansa ja jos mieli tekee jäämättä kiinni, joten työmatkailu ei ole pettämisen syy.

Uskon että pettävä ihminen pettää missä tahansa.

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:05"]

Minun mieheni käy työnsä takia usein ulkomailla isommalla (3-4 miestä) porukalla. Nuo matkakumppanit vaihtuvat silloin tällöin. Kaikenlaisia on sattunut matkan varrelle.

Esim. yksi, joka välttämättä halusi Saksassa tarjota kaikille illan. Matka vei baariin, jossa oli käynnissä "live show", jossa pari oli yhdynnässä lavalla ja seurue söi muutaman metrin päässä. Illan isäntä oli ison firman pomo, joten kaikki söivät kiltisti mutta lopussa kieltäytyivät isännän tarjoutuessa ostamaan kaikille yöseuraa. Tai ainakin näin minulle kerrottiin. :)

Eräs vanhempi herrasmieson aina matkalla mukana ollessaan saman tytön luona. Soittaa tytölle etukäteen ja tilaa hänet hotelliin valmiiksi.

Muut sitten vaan iskevät baarista seuraa tai tulevat isketyiksi. Omasta miehestäni en tiedä, mutta en ihmettelisi, jos tilaisuus tekisi varkaan.

Joskus mukana on tosin sellaisiakin, jotka eivät mene vieraisiin, mutta nuoremmat miehet eivät ehkä kehtaa kieltäytyä, jos heille sanotaan, että tämä kuuluu firman imagoon.

Minkä alan ihmisiä nämä miehet ovat?

Ap kysyy myös samaa, että mikä ala. Kysyin nimenomaan tarkennusta siihen että kun väitetään että työmatkaajat pettävät, niin on pakko olla olemassa ammattikunta joka keskimääräisesti pettää enemmän. Ja onko se todellista? Me elämme suht pienissä kuvioissa, ja aivan varmasti internetissä palstailee ihmisiä joilla on pienet piirit.

Jos otetaan vaikka Maija 34v joka on kolmen lapsen kanssa ollut kotona 7 vuotta, ja hänen miehensä työmatkailee. Maijan mies sanoo että osa duunikavereista käy bordellissa työreissuilla. Maija kirjoittaa nettiin että "työmatkaavat miehet pettävät". Sen lukee monta ihmistä jotka omaksuvat tuon asenteen. Todellisuudessa työmatkalla ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa, ja Maijan miehen kollegat ovat vain kusipäitä.

En jaksa uskoa että nainen jolla on oma elämä (muualla kuin kotona) jaksaa vaivata päätänsä sillä pettääkö joku jossain vaimoaan, saatika että pettääkö oma mies, ehkä. Mä en pelkää pettämistä lainkaan, mä olisin todella pettynyt jos mies pettäisi ja siitä tulisi sitten ero. Mutta mulla on ihana työ, ihania ystäviä ja elintaso on aina ollut menojen mukaan. Mun elämältä ei lähtisi pohja, mies menisi kyllä kiertoon.

Joten en aidosti käsitä että miksi pettämishysteriaa levitetään, mikä sen tarkoitus on? Tuntuu että oikeasti ei tiedetä yhtään mistään mitään, kunhan kirjoitellaan puuta heinää. Vai pystyykö joku nyt esittämään jonkun konkreettisen tutkimustuloksen siitä että työmatkaajat pettävät, aina. Koska tätä väitettä kuulee liian usein ja mielestäni se kertoo väitteen esittäjän yksinkertaisuudesta valitettavan paljon.

Oman kokemukseni mukaan varsinaiset business-ihmiset painaa hommia iltamyöhään siellä huoneissaan, alasta riippumatta. Lukevat ja kirjoittavat raportteja, valmistautuvat seuraavan päivän neuvotteluihin jne. Työnantaja maksaa ruoan huonepalvelusta jne.

Noi tommoset aulabaareissa notkujat on jotain kaupparatsuja tms yrittäjiä, joille ei kukaan voi antaa kenkää aamun neuvotteluihin krapulaisena ilmestymisestä. Ison kv-firman nimissä kun menet viinanhajuisena ja silmät punaisena aamutapaamiseen, niin se on moro. Ajat sitten Neuvosto-kaupan on muuttuneet.

Jos on muutaman päivän reissu, homma tapahtuu niin, että mennääntyöjuttujenjälkeen nukkumaan eli jo alkuillasta, herätään kun lähdetään baariin tai vastaavaan, ei juoda kuin olut, pari, pokataan hoito ja aamulla takaisin töihin. Yöllä ei tarvitse nukkuakaan välttämättä.

Joo, varmaan kaikki on mahdollista.

Itse herään monipäiväiselle(kin) reissulle aamulla 04.30 ehtiäkseni 06.45 lennolle, ja kentältä riennän suoraan palaveriin.Palaverit ja neuvottelut sovitaan pääsääntöisesti kestämääntuonne 19.00 saakka, mutta käytännössä ne lähes aina kestävät pari tuntia pidempäänkin. Siitä sitten hotelliin,murua rinnan alle, ja nukkumaanpääsee yleensä siinä vaiheessa kun päivällä on pituutta 16-18 h. Duunit jatkuvat aamulla 8.00, joskus jollain aamiaistapaamisella jo 07.30. Taas paiskitaan hommiatuonne 19-21 saakka, usein jopa kotiinlähtöpäivänä. Siis niinettä lähden tapaamisesta klo 19suoraan lentokentälle.Mitään ostos- tai lomamatkoja nämä eivät siis todellakaan ole. Meillä on töissä sekä miehiä että naisia, ja kaikilla samantapaiset aikataulut. Kuka tuossa tahdissa vielä panemista ajattelee tai yöunitta selviää, ihmettelen.

Tämä alin kertomus on juurikin se todellisuus työmatkailusta, mikäli siis kyse on nimenomaan ylemmistä toimihenkilöistä joiden bonukset yms. on tulosriippuvaista. Ei OIKEILLA työmatkoilla aidosti ole sen työpäivän päätteeksi enää mehuja bordelliin. Aivan absurdi ajatus, että tuollaisten päivien päälle löytyy vielä sellaisia kaneja jotka hakevat seksiseuraa. Yleensä kun puhuu ihmisten kanssa jotka oikeasti matkailevat ja ovat hyvässä asemassa, juuri kukaan ei ole törmännyt kollegoihin jotka käyvät maksullisissa. Ja nyt en nimenomaan tarkoita sitä että vaimo tenttaa mieheltään, vaan ystävien kanssa asiasta keskusteltuani.

Sitä sen sijaan olen kuullut ystävältäni, että samassa hotellissa majoittuvat rakennusalan ihmiset ovat aika päihtyneitä työn päätteeksi. Mutta se työ on helppoa, ei tarvitse edustaa vaan voi tehdä 10h päivän ja sitten vaikka sammua, aamulla ei mene bisnekset sivuun vaikka silmät on turvoksissa. Mutta tässäkin on vain yhden kaverini mielipide, hänelle on voinut sattua pari kertaa sellainen porukka ja siksi ei voi yleistää että kaikki raksamiehet dokaavat työmatkalla.

Nyt oikeasti rotia näihin vastauksiin, olen tympääntynyt ihmisiin jotka väittävät asioita ilman mitään oikeaa tietoa.

Minulle kertoi taas kertoi eräs naistenmies insinööri, johtaja tasoa vielä ,että kyllä vain toiset kollegat pettävät business matkoillaan. On niin suuri houkutus ja tilaisuus siihen. Ei kaikki tee varmaan niin mutta uskon että aika monet. En luottaisi sellaiseen kumppaniin joka työkseen paljon matkustaa.

Esimerkiksi Kiinassa meillä paikallinen opas (suomalaisesta yrityksestä) jakoi kaikille kondomipaketin ennen baariin menoa. Suurin osa miehistä lähti illan jälkeen hotellihuoneeseen tyttö käsipuolessa. Tämä kuuluu ihan normaaliin kulttuuriin siellä, eikä siitä tehdä mitään numeroa.

Vierailija
62/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanhan ketjun nosto on ällöä, aloita uus, jos aihe kiinnostaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni käy työnsä takia usein ulkomailla isommalla (3-4 miestä) porukalla. Nuo matkakumppanit vaihtuvat silloin tällöin. Kaikenlaisia on sattunut matkan varrelle.

Esim. yksi, joka välttämättä halusi Saksassa tarjota kaikille illan. Matka vei baariin, jossa oli käynnissä "live show", jossa pari oli yhdynnässä lavalla ja seurue söi muutaman metrin päässä. Illan isäntä oli ison firman pomo, joten kaikki söivät kiltisti mutta lopussa kieltäytyivät isännän tarjoutuessa ostamaan kaikille yöseuraa. Tai ainakin näin minulle kerrottiin. :)

Eräs vanhempi herrasmieson aina matkalla mukana ollessaan saman tytön luona. Soittaa tytölle etukäteen ja tilaa hänet hotelliin valmiiksi.

Muut sitten vaan iskevät baarista seuraa tai tulevat isketyiksi. Omasta miehestäni en tiedä, mutta en ihmettelisi, jos tilaisuus tekisi varkaan.

Joskus mukana on tosin sellaisiakin, jotka eivät mene vieraisiin, mutta nuoremmat miehet eivät ehkä kehtaa kieltäytyä, jos heille sanotaan, että tämä kuuluu firman imagoon.

Ap kysyy myös samaa, että mikä ala. Kysyin nimenomaan tarkennusta siihen että kun väitetään että työmatkaajat pettävät, niin on pakko olla olemassa ammattikunta joka keskimääräisesti pettää enemmän. Ja onko se todellista? Me elämme suht pienissä kuvioissa, ja aivan varmasti internetissä palstailee ihmisiä joilla on pienet piirit.

Jos otetaan vaikka Maija 34v joka on kolmen lapsen kanssa ollut kotona 7 vuotta, ja hänen miehensä työmatkailee. Maijan mies sanoo että osa duunikavereista käy bordellissa työreissuilla. Maija kirjoittaa nettiin että "työmatkaavat miehet pettävät". Sen lukee monta ihmistä jotka omaksuvat tuon asenteen. Todellisuudessa työmatkalla ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa, ja Maijan miehen kollegat ovat vain kusipäitä.

En jaksa uskoa että nainen jolla on oma elämä (muualla kuin kotona) jaksaa vaivata päätänsä sillä pettääkö joku jossain vaimoaan, saatika että pettääkö oma mies, ehkä. Mä en pelkää pettämistä lainkaan, mä olisin todella pettynyt jos mies pettäisi ja siitä tulisi sitten ero. Mutta mulla on ihana työ, ihania ystäviä ja elintaso on aina ollut menojen mukaan. Mun elämältä ei lähtisi pohja, mies menisi kyllä kiertoon.

Joten en aidosti käsitä että miksi pettämishysteriaa levitetään, mikä sen tarkoitus on? Tuntuu että oikeasti ei tiedetä yhtään mistään mitään, kunhan kirjoitellaan puuta heinää. Vai pystyykö joku nyt esittämään jonkun konkreettisen tutkimustuloksen siitä että työmatkaajat pettävät, aina. Koska tätä väitettä kuulee liian usein ja mielestäni se kertoo väitteen esittäjän yksinkertaisuudesta valitettavan paljon.

Oman kokemukseni mukaan varsinaiset business-ihmiset painaa hommia iltamyöhään siellä huoneissaan, alasta riippumatta. Lukevat ja kirjoittavat raportteja, valmistautuvat seuraavan päivän neuvotteluihin jne. Työnantaja maksaa ruoan huonepalvelusta jne.

Noi tommoset aulabaareissa notkujat on jotain kaupparatsuja tms yrittäjiä, joille ei kukaan voi antaa kenkää aamun neuvotteluihin krapulaisena ilmestymisestä. Ison kv-firman nimissä kun menet viinanhajuisena ja silmät punaisena aamutapaamiseen, niin se on moro. Ajat sitten Neuvosto-kaupan on muuttuneet.

Jos on muutaman päivän reissu, homma tapahtuu niin, että mennääntyöjuttujenjälkeen nukkumaan eli jo alkuillasta, herätään kun lähdetään baariin tai vastaavaan, ei juoda kuin olut, pari, pokataan hoito ja aamulla takaisin töihin. Yöllä ei tarvitse nukkuakaan välttämättä.

Itse herään monipäiväiselle(kin) reissulle aamulla 04.30 ehtiäkseni 06.45 lennolle, ja kentältä riennän suoraan palaveriin.Palaverit ja neuvottelut sovitaan pääsääntöisesti kestämääntuonne 19.00 saakka, mutta käytännössä ne lähes aina kestävät pari tuntia pidempäänkin. Siitä sitten hotelliin,murua rinnan alle, ja nukkumaanpääsee yleensä siinä vaiheessa kun päivällä on pituutta 16-18 h. Duunit jatkuvat aamulla 8.00, joskus jollain aamiaistapaamisella jo 07.30. Taas paiskitaan hommiatuonne 19-21 saakka, usein jopa kotiinlähtöpäivänä. Siis niinettä lähden tapaamisesta klo 19suoraan lentokentälle.Mitään ostos- tai lomamatkoja nämä eivät siis todellakaan ole. Meillä on töissä sekä miehiä että naisia, ja kaikilla samantapaiset aikataulut. Kuka tuossa tahdissa vielä panemista ajattelee tai yöunitta selviää, ihmettelen.

Tämä alin kertomus on juurikin se todellisuus työmatkailusta, mikäli siis kyse on nimenomaan ylemmistä toimihenkilöistä joiden bonukset yms. on tulosriippuvaista. Ei OIKEILLA työmatkoilla aidosti ole sen työpäivän päätteeksi enää mehuja bordelliin. Aivan absurdi ajatus, että tuollaisten päivien päälle löytyy vielä sellaisia kaneja jotka hakevat seksiseuraa. Yleensä kun puhuu ihmisten kanssa jotka oikeasti matkailevat ja ovat hyvässä asemassa, juuri kukaan ei ole törmännyt kollegoihin jotka käyvät maksullisissa. Ja nyt en nimenomaan tarkoita sitä että vaimo tenttaa mieheltään, vaan ystävien kanssa asiasta keskusteltuani.

Sitä sen sijaan olen kuullut ystävältäni, että samassa hotellissa majoittuvat rakennusalan ihmiset ovat aika päihtyneitä työn päätteeksi. Mutta se työ on helppoa, ei tarvitse edustaa vaan voi tehdä 10h päivän ja sitten vaikka sammua, aamulla ei mene bisnekset sivuun vaikka silmät on turvoksissa. Mutta tässäkin on vain yhden kaverini mielipide, hänelle on voinut sattua pari kertaa sellainen porukka ja siksi ei voi yleistää että kaikki raksamiehet dokaavat työmatkalla.

Nyt oikeasti rotia näihin vastauksiin, olen tympääntynyt ihmisiin jotka väittävät asioita ilman mitään oikeaa tietoa.

Minulle kertoi taas kertoi eräs naistenmies insinööri, johtaja tasoa vielä ,että kyllä vain toiset kollegat pettävät business matkoillaan. On niin suuri houkutus ja tilaisuus siihen. Ei kaikki tee varmaan niin mutta uskon että aika monet. En luottaisi sellaiseen kumppaniin joka työkseen paljon matkustaa.

Esimerkiksi Kiinassa meillä paikallinen opas (suomalaisesta yrityksestä) jakoi kaikille kondomipaketin ennen baariin menoa. Suurin osa miehistä lähti illan jälkeen hotellihuoneeseen tyttö käsipuolessa. Tämä kuuluu ihan normaaliin kulttuuriin siellä, eikä siitä tehdä mitään numeroa.

Viennissä pettää _kaikki_. On itsensä pettämistä kuvitella muuta.

Vierailija
64/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👴🏻👩🏻

Vierailija
65/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upseerit/sotilaat. Sotaharjoituksissa muka rampataan mutta oikeasti totuus on ihan toinen. Oksettaa että ollaan niin olevinaan kunniallisia ja hyväkäytöksisiä ja oletetaan naisen tekevän kotona kaiken, mutta pettävät ja dokaavat kaiken hyvän elämästään ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
66/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät, tarviiko edes perustella. Tilaisuus tekee varkaan ja noilla paljon vakisuhteita eri emäntien kanssa ja lisäksi maksulliset palvelut kiinnostaa ulkomailla. Välillä tuovat vaimot sitten yhteiselle juhlaillalliselle, jotta kaikki näyttää hyvältä ja kulissit pysyy pystyssä. Usein käytössä useampia puhelimia jottei suhteet paljastu.

Vierailija
67/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppa/ raksa duunarit mitä kiertää pitkin Suomea. On kyllä aikamoinen ammattikunta. Nää kehuu toisilleen miten taas huijattiin vaimoa kuka on kotona lasten kanssa. Mun piti olla ylitöis vkl mut olin rakastajallla. Ja muu lauma suunnilleen hurrraa ja taputtaa..

Vierailija
68/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies matkustaa työn kautta jonkun verran.

Kysyin kerran häneltä ohimennen että onko hänen työkavereista joku pettänyt työmatkalla (luin jonkun aiheeseen liittyvän artikkelin lehdestä) ja mies katsoi minua niin pitkään ja hitaasti kulmakarvat koholla, että ymmärsin itsekin hävetä kysymystä :D Pienen keskustelun jälkeen ilmeni että ei ole noissa piireissä tapana ja että millasena ihmisenä oikein niiden työporukkaa pidän.  

Ihminen voi pettää tai olla pettämättä mutta ei siitä reissutyöstä mitään voi päätellä. 

Vierailija
69/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran häneltä ohimennen että onko hänen työkavereista joku pettänyt työmatkalla (luin jonkun aiheeseen liittyvän artikkelin lehdestä) ja mies katsoi minua niin pitkään ja hitaasti kulmakarvat koholla, että ymmärsin itsekin hävetä kysymystä :D Pienen keskustelun jälkeen ilmeni että ei ole noissa piireissä tapana ja että millasena ihmisenä oikein niiden työporukkaa pidän.  

Ihminen voi pettää tai olla pettämättä mutta ei siitä reissutyöstä mitään voi päätellä. 

Niin. Mieti nyt ollaan vieraalla paikkakunnalla ei ole mitään tekemistä. Tutustut naiseen vietät aikaa. Mahdollisesrk vähän viinaa ja pampam.

Älä ole naivi

Vierailija
70/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi mitenkään päätellä miehesi ilmeestä tai muustakaan pettämistä. Pahin näkemäni tapaus oli juurikin se kaikkien vähän nössönä pitämä mies, josta ei olisi kukaan uskonut.

Vierailija
71/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-ala. Työmatkoilla jengi (naiset ja miehet elävät aika siististi). Mut tyky-päivät tms niin sit kyllä tuntuu pettämistä tapahtuvan, mutta ei kenenkään randomin kanssa vaan ns "omasta pesästä" 😃

Vierailija
72/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturi löytää keinon pettää oli sitten kotinurkilla tai työmatkalla. 

Vierailija
73/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni käy työnsä takia usein ulkomailla isommalla (3-4 miestä) porukalla. Nuo matkakumppanit vaihtuvat silloin tällöin. Kaikenlaisia on  sattunut matkan varrelle.

Eräs vanhempi herrasmies on aina matkalla mukana ollessaan saman tytön luona. Soittaa tytölle etukäteen ja tilaa hänet hotelliin valmiiksi.

Minkä alan firman imagoon kuuluu pettäminen?

Vierailija
74/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petturi löytää keinon pettää oli sitten kotinurkilla tai työmatkalla. 

Vanha sanonta tilaisuus tekee varkaan ja niitä tilaisuuksia riittää.

Vierailija
75/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Normaaliaikana meistä kumpikin matkusti n 3-5pv kuukaudessa mutta ei tullut mieleenkään pettää. Enkä usko että miehellänikään. Varsinkin minulla suurin osa reissusta oli erilaista edustamista ja ihmisten kanssa erilaisissa tilaisuuksissa tapaamisia, miehellä enemmän palavereja ja bisnesillallisia.

Mua tietty "suojaa" se etten pysty menemään sänkyyn ilman tunnesidettä. Sellaista ei baaritiskillä synny

Vierailija
76/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkö raksalla.

Pitkä ja komea mies, iso gulli.

Osaan tanssia ja puhua ja katsoa silmiin.

Ei mun tarvitse etsiä seuraa, se tulee mun luo.

Eikä siihen työmatkaa edes tarvita, kerran tarttui yksi mimmi lounasravintolasta mukaan.

M40

Vierailija
77/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettävät mikäli annetaan mahdollisuus. KAIKKI.

Vierailija
78/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskennellyt 24 vuotta IT-alalla pääkaupunkiseudulla. Kertaakaan en ole törmännyt tilanteeseen, jossa joku pettäisi puolisoaan.

Vierailija
79/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanhan ketjun nosto on ällöä, aloita uus, jos aihe kiinnostaa..

Mikä on muuttunut tuosta aloituksen ajasta muuta kun itse olet hapantunut?

Vierailija
80/168 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä jotenkin hätkähdytti tajuta, ettei ollut mitään väliä kuinka kaunis vaimo miehellä kotona oli. Ei kuulemma liity siihen mitenkään, vaihtelunhalu on se mikä ajaa miehiä työmatkoilla pettämään. Selitykset kotiinpäin mitä ihmeellisimpiä miksi ei juuri silloin kyennyt vastaamaan puhelimeen. Pahinta oli kun yhdellä oli tyttöystävä kotona viimeisillään raskaana ja tämä pyöritti toista suhdetta näillä työmatkoilla. Toinen nainenkin oli tietoinen tästä kotona olevasta puolisosta. Eivät välittäneet lainkaan. Oksettavaa touhua. Huh, onneksi nykyään ihan muissa hommissa niin ei tarvitse olla todistamassa tällaista sekoilua.