No millaisia ne työmatkoilla pettävät ihmiset tarkalleen ottaen ovat?
Aina puhutaan että työmatkoilla käyvät ihmiset pettävät. Mielestäni se on turhan yleistävää. Onko olemassa joku tietty ammattikunta joka pettää..? Itse olen aikanaan tehnyt työmatkoja kauneudenhoitoalalla, enkä
koskaan pettänyt. Itseasiassa ei käynyt mielessäkään. Olen sama ihminen, vaimo ja äiti kun en yövy kotona ja olen matkoilla. Persoonani ei vaihdu matkan varrella, ja koska en petä kotonakaan en petä muualla. Ilmeisesti on olemassa ihmisiä joilla on monta eri persoonaa, mutta väittäisin että se on nimenomaan persoonakohtaista eikä ammattikohtaista? Ei voida uskottavasti väittää että tietyn alan edustaja pettää, koska se riippuu siitä henkilöstä. Voi olla että jollekin alalle hakeutuu narsistisia ihmistyyppejä jotka pettävät helpommin, mutta tutkimusta tästä ei kovin tarkkaa ole (Suomessa).
Joten missä ja millaisia ne pettävät matkaajat ovat, koska itse en tunne yhtään eikä työporukassani koskaan ollut mitään sutinaa vaikka naisia ja miehiä oli yhtä lailla.
Tiedän yhden pettämistapauksen missä tyttöystävää petettiin porttikongissa matkalla kotiin. Siitä ei VOI jäädä kiinni, sillä mies pääsee baarista klo 4:30, tekstaa tulevansa kotiin, ajautuu kollegansa kanssa porttikongiin sekstaamaan, ja puolen tunnin päästä on kotona. Ei herätä epäilyksiä. Joten pettää voi missä vaan, kenen kanssa tahansa ja jos mieli tekee jäämättä kiinni, joten työmatkailu ei ole pettämisen syy.
Uskon että pettävä ihminen pettää missä tahansa.
Kommentit (168)
Itseäni on tullut eniten pyytämään mukaansa juuri ne miehet, jolla on sormus nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä väittää ettei mitään pettämistä ole, mutta olisiko kirjoittajalla oma lehmä ojassa, pelkää itse vaimon alkavan epäillä?
Tein aiemmin matkatöitä useamman vuoden ajan ja voin kertoa, että ikävä kyllä pettämistä tapahtuu tietyillä aloilla paljonkin. Minullekin jäi epäluottamus miehiin, nuorena sain hieman liikaa näitä varattuja miehiä kimppuuni. Minullekin joskus esittivät sinkkua ja vasta myöhemmin paljastui että miehellä onkin vaimo/kihlattu kotona. Usein oli sama selitys, olen tässä eroamassa kohta..
Olen nähnyt niin hulluja ja sairaita juttuja etten viitsi niitä edes tänne kirjoittaa. Myös naisia joita ei todellakaan haitannut se kotona oleva vaimo. Ihan tosissaan näitä varattuja jallittivat. Lisäksi miehiä, jotka harrastivat miessuhteita matkoilla jotta jaksoivat sitten taas pitää kulissia yllä kotona.
Minäkin mietin joskus, ovatko vaimot todellakin niin naiiveja että kuvittelevat miehen vain kiltisti menevän nukkumaan. Mutta vaikeahan siitä ketään tietenkään on kiinni saada kun kaikki tapahtuu kaukana kotoa.
Mitä sen kotona olevan vaimon sun mielestä pitäisi tehdä? Soittaa perään jatkuvasti? Laittaa joku vakoiluappi miehen puhelimeen? Seurata salaa työmatkalle?
Jos joku haluaa pettää, niin se pettää. Puoliso voi vaan joko elää tän asian kanssa, sulkea silmänsä asialta, kostaa tai erota. Siitä mitä kotona on menoillaan sinä et voi tietää mitään.
Tätä mäkin ihmettelen (olen eri). Dumpata mies sen takia että sattuu tekemään reissutyötä? Tulla mukaan työmatkalle (jota mies btw aina välillä pyytääkin ja menen seuraksi esim. viikonlopuksi)? Vetää raivokohtauksia kotona että kuitenkin petät kun vauva-palstalla näin sanottiin?
Omanarvontuntoinen nainen luottaa niin kauan kun on aihetta luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä väittää ettei mitään pettämistä ole, mutta olisiko kirjoittajalla oma lehmä ojassa, pelkää itse vaimon alkavan epäillä?
Tein aiemmin matkatöitä useamman vuoden ajan ja voin kertoa, että ikävä kyllä pettämistä tapahtuu tietyillä aloilla paljonkin. Minullekin jäi epäluottamus miehiin, nuorena sain hieman liikaa näitä varattuja miehiä kimppuuni. Minullekin joskus esittivät sinkkua ja vasta myöhemmin paljastui että miehellä onkin vaimo/kihlattu kotona. Usein oli sama selitys, olen tässä eroamassa kohta..
Olen nähnyt niin hulluja ja sairaita juttuja etten viitsi niitä edes tänne kirjoittaa. Myös naisia joita ei todellakaan haitannut se kotona oleva vaimo. Ihan tosissaan näitä varattuja jallittivat. Lisäksi miehiä, jotka harrastivat miessuhteita matkoilla jotta jaksoivat sitten taas pitää kulissia yllä kotona.
Minäkin mietin joskus, ovatko vaimot todellakin niin naiiveja että kuvittelevat miehen vain kiltisti menevän nukkumaan. Mutta vaikeahan siitä ketään tietenkään on kiinni saada kun kaikki tapahtuu kaukana kotoa.
Mitä sen kotona olevan vaimon sun mielestä pitäisi tehdä? Soittaa perään jatkuvasti? Laittaa joku vakoiluappi miehen puhelimeen? Seurata salaa työmatkalle?
Jos joku haluaa pettää, niin se pettää. Puoliso voi vaan joko elää tän asian kanssa, sulkea silmänsä asialta, kostaa tai erota. Siitä mitä kotona on menoillaan sinä et voi tietää mitään.Tätä mäkin ihmettelen (olen eri). Dumpata mies sen takia että sattuu tekemään reissutyötä? Tulla mukaan työmatkalle (jota mies btw aina välillä pyytääkin ja menen seuraksi esim. viikonlopuksi)? Vetää raivokohtauksia kotona että kuitenkin petät kun vauva-palstalla näin sanottiin?
Omanarvontuntoinen nainen luottaa niin kauan kun on aihetta luottaa.
Tässä ketjussa trollailee palstan ikisinkkumiehet, jotka kovasti tahtoisivat, että palstamammat ahdistuisivat reissutöistä. Ei pidä ottaa liian vakavasti.
Pettäjät pettää, muut eivät. Ei siinä sen kummempaa. Se joka pettää reissutöissä, pettäisi muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa komennuksella olevista miehistä noin neljäsosa pitää maksettua naista. Nainen voi päivällä tehdä mitä haluaa mutta on muun ajan miehen käytettävissä.
Tämä pitää paikkaansa myös Vietnamin työkomennuksilla. Kävin Hainanin keskustan jättohotellien aulabaareissa jonkun drinkin ottamassa, niin koko baarin istumapaikat oli valloittaneet nuoret naiset. Siihen on syy, miksi ne istui siellä jo iltapäivästä.
hyi helevetti....mitä touhua. oma mies tekee reissutyötä välillä ja luotan kun hullu puuroon mieheeni. hän tekee niin pitkiä päiviä, ettei toisille naisille jää yksinkertaisesti voimia eikä kiinnostusta.
nytkin kun hän huhkii eräällä kesämökillä savusaunaa kaverilleen niin ei siellä korvessa muita naisia ole. enkä rupea edes epäilemään mitään. antaa työmiehen hoitaa hommansa rauhassa ja tämä työrupeama kestää vaan pari viikkoa niin ensiviikolla hän palaa kotiin. hyvä niin!
itekkään en sillä aikaa lähde baariin vonkaamaan ketään...ei kiinnosta. oma ukko paras ukko!
Pettäminen ei ole ammatista tai luonteesta kiinni vaan tilanteesta ja kemiasta, mutta toisilla on heikompi itsekuri.
Reissuhommaa tekeville sopisi ehdottomasti avoin suhde. Töitä saa varmasti lähempääkin, mutta se on valintoja, että mitä arvostaa elämässään.