Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miten sitten talvella tarkenet..."

Vierailija
23.10.2014 |

Mistä tämä uskomus on tullut?

Oma äitini hoki aikoinaan ja viimeksi eilen työkaveri heitti saman jutun. Minulla on siis jo karvasaappaat ja kunnon toppatakki käytössä. Kuten joka vuosi heti kun on tuntunut kylmältä ja ihan hyvin oon tarennut myöhemmin kunnon pakkasillakin lähes samoissa varusteissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut nyt vaan on ihan v:n tyhmiä.

Vierailija
2/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Palelee 20 asteen pakkasessa vaikka olisi kulkenut alasti siihen asti.
Noin meilläkin on aina kotona puhuttu, mutta taitaa olla huuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä vi**u tarkenekaan!

Vierailija
4/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ihan varma miesystävän kohdalla että olen oikeassa sanoessani että miten pärjäät talvella, kun kesälläkin harva se päivä kiskoo pitkiä kalsareita jalkaan.

Vierailija
5/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:53"]

No mä olen ihan varma miesystävän kohdalla että olen oikeassa sanoessani että miten pärjäät talvella, kun kesälläkin harva se päivä kiskoo pitkiä kalsareita jalkaan.

[/quote]

On kai se pärjännyt, kun on kuitenkin miehen ikään päässyt?

Vierailija
6/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kellekään noin sano, mutta mietin samaa kyllä itsestäni, kun hytisen jo näillä keleillä :)

Vierailija
7/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 13:57"]

Mä en kellekään noin sano, mutta mietin samaa kyllä itsestäni, kun hytisen jo näillä keleillä :)

[/quote]

Kyllä muakin nyt palelee, vaikka on toppatakki ja kaikki muutkin talvivarusteet. Mutta vähitellen kylmään tottuu sen verran, ettei kovilla pakkasilla ainakaan kauheasti enemmän palele kuin nyt.

Vierailija
8/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentoijat eivät ymmärrä ihmisen sopeutuvan kylmyyteen vähitellen. Kolmen asteen pakkanen tuntuu nyt ihan yhtä kylmältä kuin kymmnenen asteen pakkanen parin kuukauden päästä.

Vierailija
9/9 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mieltä kuin AP. Just eilen mietittiin, että jännä miten -7 asteen pakkasessa poskia kipristelee näin syksyllä, mutta samassa lämpötilassa talvella ei poskissa tunnu sen kummemmalta kuin vasta ehkä -15 asteessa. Kyllä minäkin puheudun toppaan jo nyt ja käytän ihan samoja vaatteita sitten paukkupakkasillakin. Olen tähän asti kyllä talveni tarennut, myös niillä -30 pakkasillakin vaikka aikaisin olen jo lämpimästi pukeutuneena.