Onko sulla paljon luomia?
Mulla ei ole yhtään sellaista "kunnollista" luomea iholla.
Kommentit (51)
Oliskohan pari kolme vaaleanpunaista, on ollut pari ruskeaakin mutta poistatin kun rintaliivit hankasivat niitä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on paljon? Ja mikä on kunnollinen?
Yli kymmenen isoa luomea on paljon. Kunnollinen on sellainen, joka on koholla ihosta ja/tai isokokoinen.
Ap
Järkyn näköistä varsinkin kasvoilla. Tekis mieli sanoa sellaiselle että miksi ei poistata niitä.
nainen 52
Vanheneminen ja diabetes aiheuttaa luomia.
Vierailija kirjoitti:
Järkyn näköistä varsinkin kasvoilla. Tekis mieli sanoa sellaiselle että miksi ei poistata niitä.
nainen 52
Mä oon joskus yrittänyt vihjailla jollekin asiasta. Hyi helv 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli kymmenen isoa luomea on paljon. Kunnollinen on sellainen, joka on koholla ihosta ja/tai isokokoinen.
Ap
Eipä minulla sitten ole.Tuommoisia pieniä vaan. Selässä oli yksi isompi, mutta se poistettiin jo kauan sitten.
On. Muutama iso on poistettu selästä. Joskus on kuvia mahdollisesti pahanlaatuisista luomista, mulla on just sellasia mutta aina sanoovat tarkastuksissa ettei huolta. Tosi rumia ovat.
Mun työkaverilla on paljon kasvoissa. M44
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keskittyisit omiin juttuihisi? Miksi koet että voit arvostella toisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä oon kaikessa niin hyvä!
Mullakin on paljon, eksä joskus laski ne, ja tulos oli yli 200. Kaikki ovat litteitä, vaaleanruskeita ja pieniä, mutta kai ne luomia silti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Luomet on ruman näköisiä
m39
Niin on, mutta en minä itse niitä ole tahtonut.
Luomia tulee jos tulee, sille et mitään voi.
Siis ihan älyttömästi ja pari on poistettu. Niitä on niin paljon, että käyn ihotautilääkärillä säännöllisesti tarkastuksessa. Mun koko kroppa on kuvattu ja kuvien perustella katsotaan onko tullut muutoksia edellisvuoteen. Lääkärille myös kova homma tsekata koko kroppa läpi.
Harmittaa tosi paljon luomet, mutta toisaalta en itse niitä katsele, joten olkoot.
Ravintoaine ehkäisee niiden syntymistä,mutta en muista mikä.
Vierailija kirjoitti:
nainen 52
No ne poistata, kun ei itseä häiritse. En nyt toisten ihmisten takia ala niitä poistattaa. Katso sivuun, jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä oon kaikessa niin hyvä!
Oot varmaan tosi mukava ihminen ja itse virheetön.