Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ryyppäämisen, nyt ei enää kavereita

Vierailija
03.04.2026 |

Ollaan oltu sellaisia keskiluokkaisia illanistuijaisjuojia, yleensä mennyt alkoa ihan reilustikin lähes viikottain.

Mulla terveys ei enää juomista kestä. Ikävä vaan että nyt sitten istun yksin kotona, kun muut pitää ”kivaa”. Eikä kyllä kiinnostaisikaan selvin päin sitä menoa katella.

Tuttu tarina varmaan, nyt osui vaan omalle kohdalle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako elää jos terveys ei juomista kestä?

Vierailija
2/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joskus olin 4 v raitis eikä kukaan soitellut kylään edes. Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuinen juominen viikoittain kuulostaa kyllä ennemmin työväenluokkaiselta. Oletko akateeminen?

Vierailija
4/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalahakuinen juominen viikoittain kuulostaa kyllä ennemmin työväenluokkaiselta. Oletko akateeminen?

Kuule, sulla on aika suppea maailmankuva jos luulet etteivät akateemiset juo humalahakuisesti .

Vierailija
5/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko nuo kavereita vai ennemminkin juovien alkoholistien ryhmätapaaminen? 

Vierailija
6/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin käydä swinger bileissä.

Kivaa jutteluseuraa selvinpäin.

Vierailija
7/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juhlat ja olin varannut muiden tarjoilujen lisäksi skumppaa ja alkoholitonta skumppaa autoilijoille. Alkoholittomat oli jätetty laseihin suurimmaksi osaksi juomatta. Ja siihen aikaan se alkoholiton oli vielä kalliimpaa kuin alkoholillinen. Ihmettelen.

Vierailija
8/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin loppui juominen. Ei ole ollut kavereita mutta en näe enää niitä tuttujakaan. Yksin kotona.

Vierailija
9/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuitenkin loppuelämän kannalta tuo juomattomuus. Ystäviä voit löytää vielä uusia!

Vierailija
10/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuitenkin loppuelämän kannalta tuo juomattomuus. Ystäviä voit löytää vielä uusia!

40 vuotta yksin neukkukuutiossa tai 20 vuotta kavereiden kera kantakuppilassa. Vaikeita valintoja.

Vierailija
11/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes soittaa selvinpäin kavereilleen? Varmaan joku mutta suurin osa soittelee vain humalassa.

Vierailija
12/12 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sulla on aika suppea maailmankuva jos luulet etteivät akateemiset juo humalahakuisesti .

Toki jotkut juovat, mutta jos kysyt viikonloppusuunnitelmia tehtaan kahvihuoneessa vs. lukion opettajainhuoneessa, kuulet varsin erilaisia ajanviettotapoja. Yleensä akateemisten alkoholinkäyttö on sitä, että nautitaan jotain hyvää kohtuullisia määriä ruuan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi