Minkälaisen naisen voi saada kiltti skitsofreenikko mies?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan oletko itse hyvä
Kiltti ja hyveellinen yritetty olla.
Kiltin skitsofreenikkonaisen, yhtä ison vatsan omaavan kuin itse omaat, ja samanikäisen? Ilman mitään ulkonäkö- tai nuorempi ikä-vaatimuksia kuin teillä miehillä aina on
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreenikko naisen?
Hyvä ois jos nainen olisi terve, niin olisi turvallisempaa.
Et voi vaatia terveyttä kun sitä itselläsikään ei ole. Esim. pyörätuolinaisen? Sinä autat häntä vessan pöntölle ja suihkuun ja kaikessa kantamisessa, hän auttaa sinua kun harhat ottavat vallan? Autatte toisianne?
Jaetaanko jossain naisia vai miksi oletat että saat naisen.
No tietenkin hallusinoidun unelma naisen.
Sinulla on varmasti lääkitys? Ja niinkauan kun syöt lääkkeitä niin harhat pysyy loitolla?
Jos on jotain tukiryhmää niin löytyiskö sieltä mukavaa samaa sairastavaa naista?
Ymmärtäisitte ja tukisitte toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Jaetaanko jossain naisia vai miksi oletat että saat naisen.
Lyyllä miehet olettaa. Nainen on heille hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja hyveellinen yritetty olla.
Eli et ole. Yrittäminen ei riitä.
Nyt voitkin helposti ryhtyä jännikseksi. Naisia tulee ovista ja ikkunoista...
Eli millainen pillu skitsofreenikolle? Teko.
Riippuu siitä kuinka sitoutunut olet hoitoon. Injektiolääkkeillä oleva ja hoitoon sitoutunut olisi ok, sen sijaan sairaudentunnoton joka itse "titraa" lääkkeitään eikä koe tarvitsevansa niitä ei olisi ok.
Jos olet lääkitykseen ja mahdolliseen muuhun hoitoon sitoutunut ja pystyt toimimaan yhteiskunnassa normaalisti, niin kai sinä voit löytää jonkun jonka kanssa synkkaa. Ehkä nainen, joka ei ole kiinnostunut saamaan lapsia?
Ei mistään. Rupeat vaan lisääntymään ja kohta on mielipuolien geenejä liikaa monistettu. Ja lapset huostassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitkin helposti ryhtyä jännikseksi. Naisia tulee ovista ja ikkunoista...
Onneksi sinäkin olet ilman naista. Oikeus toteutuu. Räkytät täällä yksinäsi, etkä naisraukalle.
Aina särähtää korvaan kun ätmi kutsuu itseään kiltiksi mieheksi.
Jos pitää vakuutella yleensä totuus on vastakkainen, vaikka muutaman kuukauden kykenisikin näyttelemään...
Sellaisen jolla on koipien välissä munat.