Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko nämä rytmihäiriöitä?

Vierailija
23.10.2014 |

Olen 16-vuotias ja mulla on aina joskus tunne rinnassa,että yhtäkkiä alan tuntea, että sydän alkaisi lyödä hetken kovaa ja epätasaista tahtia. Myös tuntuu samalla pientä "värinää tai vapinaa" tuota on vaikea kuvailla. Samalla, kun Se alkaa niin tunnen sen myös kurkussa ja alkaa yskittämään. Nuo kohtaukset kestävät yleensä noin 20- 40 min ja menevät yskäsemisellä ohi. Ne myöskin alkavat usein levossa, mutta myös joskus rasituksessa. Minulta on kuunneltu sydän ja keuhkot useaan kertaan ja sydän ekg on otettu. Mitään poikkeavaa niissä ei ollut. Kysyin vielä lääkäriltä, että kun jotkut sanovat, että ekgstä ei näy kaikkea niin lääkäri sanoi, että on eriasia onko kyseessä minun ikäinen vai vanhempi ihminen. Saattaisiko sillä olla jotain tekemistä asialle, että minulla on vissiin yli herkkä tuntoaisti? Ja, kun alan stressaamaan asiaa niin niitä tulee entistä enemmän. Yleensä noin pari kertaa viikossa,mutta huonoina aikoina useita kertoja päivässä. Onko tämä normaalia? Vai onko kaikilla muillakin ikäisilläni samanlaista, mutta he eivät huomaa noita ,kun ovat keskittyneet muuhun. Itselläni on vielä Se, että en oikein tee mitään koulun lisäksi siis olen vain kotona siis .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS 20-40 SEKUNTTIA

Vierailija
2/5 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liikaa aikaa miettiä tuollaisia. Hanki jokin harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin oli tuollaisia tuntemuksia, mutta kun aloin harrastaa liikuntaa niin johonkin ihmeeseen katosivat.

Vierailija
4/5 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ylimääräinen oikorata sydämessä,suht yleinen nuorillakin.Voi myös olla ihan hyvänlaatuisia lisälyöntejä jotka liittyy stressiin ym.

Vierailija
5/5 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti ovat lisälyöntejä, joita on kaikilla ihmisillä, mutta joita valtaosa ihmisistä ei vaan huomaa. Kun kerran lääkärissä olet käynyt niin lakkaa vaan murehtimasta. Liikunnan lisääminen ei myöskään ole pahasta, parantaa sydämen vointia noin niinkuin yleisellä tasolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi