Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän valitsi toisen sittenkin. Miten tästä voi selvitä?

Vierailija
11.09.2021 |

Mieheni kanssa aviokriisin kourissa viimeiset 3 vuotta. Nyt viimeisin käänne oli valinta minun ja toisen naisen välillä. Minun kannaltani ei pääty hyvin, paitsi jos hyväksyn myös toisen naisen. En siis hyväksy. Tuntuu halvalta ja petetyltä olo. En tiedä, miten tästä pitäisi jatkaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut samaa, mutta myös omassa ystäväpiirissäni näitä, jotka ilmoittaneet, että eivät voi tyytyä yhteen ihmiseen. Ne avoimet kortit pitäisi olla pöydällä jo kun tavataan, eikä se silti toimi, jos toisesta tuntuu, että ei ole vaihtoehtoja. Jos molemmilla saa olla miehiä ja naisia, niin sitten varmaan eri tilanne.

Kuulostaa siltä että nää miehet haluavat naisistaan eroon, mutta naiset yrittävät väkisin pitää ukkonsa esim. yhteisen omaisuuden takia. Pahimmat takiaiset eivät päästä irti vaikka mies seurustelisi jo ihan avoimesti uuden kanssa.

Voi kun on niitäkin, jotka haluaa sekä syödä kakkua että säästää sen. Mieli muuttuu koko ajan, että olenko mieluummin tämän vai tuon kanssa vai voisiko saada molemmat.

Vierailija
22/27 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ihan puhun kokemuksen perusteella ihmisistä, jotka haluaa sen entisen ja nykyisen eikä osaa valita, koska tuollainenkin ukko tielleni sattui, joka olisi halunnut olla sekä ex-vaimonsa että minun kanssa. He olivat eronneet jo vuosia aiemmin ja silti oli yhteinen lapsi, joka oli sen eron jälkeen syntynyt. Mitään logiikkaahan siinä ei ollut, että ukko juoksee ex-vaimon nurkissa ja järjestelee yhteisiä perhekekkereitä ja silti haluaa olla yhdessä nyksän kanssa, joka olin minä sillä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa olla koskaan onnellisia ja etsintä jatkuu. Valitettavasti minulla on ollut maailman paras isä, joka on toivoton naistenmies. Nyt on ehkä naisystävä nro 6 menossa äidistä eroamisen jälkeen. Tai isähän ei alun perinkään halunnut erota, vaan pitää sivusuhdetta. Äiti se oli, joka heitti pihalle ja jälkikäteen isäkin on myöntänyt, että väärin hän teki.

Vierailija
24/27 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen arvoinen mies, että hänestä kannattaisi kenenkään naisen kilpailla. Tulet olemaan jo muutaman kuukauden kuluttua vain tyytyväinen siihen, että mies on siirtynyt menneisyyteen. Uudet raikkaat tuulet puhaltavat elämässäsi. Ilo palaa.

Mutta entä sisutustaulut, joista näkyy prinsessapäivä :(

Vierailija
25/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei osaa olla koskaan onnellisia ja etsintä jatkuu. Valitettavasti minulla on ollut maailman paras isä, joka on toivoton naistenmies. Nyt on ehkä naisystävä nro 6 menossa äidistä eroamisen jälkeen. Tai isähän ei alun perinkään halunnut erota, vaan pitää sivusuhdetta. Äiti se oli, joka heitti pihalle ja jälkikäteen isäkin on myöntänyt, että väärin hän teki.

Tämä on kuin minun isästä josta äiti ei vaan pääse eroon. Toiset naiset jopa soitelleet äidilleni että päästäisi jo irti.

Vierailija
26/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen arvoinen mies, että hänestä kannattaisi kenenkään naisen kilpailla. Tulet olemaan jo muutaman kuukauden kuluttua vain tyytyväinen siihen, että mies on siirtynyt menneisyyteen. Uudet raikkaat tuulet puhaltavat elämässäsi. Ilo palaa.

Mutta entä sisutustaulut, joista näkyy prinsessapäivä :(

Mikä on prinsessapäivä? Sisustustaulu prinsessapäivästä? Täysin vieras termi.

Vierailija
27/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ero on paras ratkaisu. Mieti kuitenkin pitkällä tähtäimellä: hyväksyisikö toinen nainen, että mies jatkaa myös vaimonsa kanssa? Ellei, ja sinä hyväksyt, eroaako mies toisesta naisesta naisen aloitteesta?

Toki mies voi silloin jättää sinut, mutta olet yrittänyt.

Voit samalla etsiä uutta miestä täysillä. Mitä menetät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi