Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän valitsi toisen sittenkin. Miten tästä voi selvitä?

Vierailija
11.09.2021 |

Mieheni kanssa aviokriisin kourissa viimeiset 3 vuotta. Nyt viimeisin käänne oli valinta minun ja toisen naisen välillä. Minun kannaltani ei pääty hyvin, paitsi jos hyväksyn myös toisen naisen. En siis hyväksy. Tuntuu halvalta ja petetyltä olo. En tiedä, miten tästä pitäisi jatkaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvoinen mies, että hänestä kannattaisi kenenkään naisen kilpailla. Tulet olemaan jo muutaman kuukauden kuluttua vain tyytyväinen siihen, että mies on siirtynyt menneisyyteen. Uudet raikkaat tuulet puhaltavat elämässäsi. Ilo palaa.

Vierailija
2/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hankalalta tilanteelta. En kyllä itsekään suostuisi kuvioon, jossa on useampi osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut samaa, mutta myös omassa ystäväpiirissäni näitä, jotka ilmoittaneet, että eivät voi tyytyä yhteen ihmiseen. Ne avoimet kortit pitäisi olla pöydällä jo kun tavataan, eikä se silti toimi, jos toisesta tuntuu, että ei ole vaihtoehtoja. Jos molemmilla saa olla miehiä ja naisia, niin sitten varmaan eri tilanne.

Vierailija
4/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaiseen kannata jäädä roikkumaan. Nyt vaan se oma elämä omiin käsiin ja eteenpäin. Kolme vuotta on pitkä aika kitua kriisin kourissa.

Vierailija
5/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut samaa, mutta myös omassa ystäväpiirissäni näitä, jotka ilmoittaneet, että eivät voi tyytyä yhteen ihmiseen. Ne avoimet kortit pitäisi olla pöydällä jo kun tavataan, eikä se silti toimi, jos toisesta tuntuu, että ei ole vaihtoehtoja. Jos molemmilla saa olla miehiä ja naisia, niin sitten varmaan eri tilanne.

Kuulostaa siltä että nää miehet haluavat naisistaan eroon, mutta naiset yrittävät väkisin pitää ukkonsa esim. yhteisen omaisuuden takia. Pahimmat takiaiset eivät päästä irti vaikka mies seurustelisi jo ihan avoimesti uuden kanssa.

Vierailija
6/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelemalla että voi saada kaiken, on luvassa vain isoja pettymyksiä.

Vierailija
7/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon mennä ja poistu oman terveytesi takia. Ymmärrän että v......aa mutta pää tuossa hommassa leviää jos vuosia jatkuu noin.

Vierailija
8/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, tulit sentään kakkoseksi

Vierailija
9/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että nää miehet haluavat naisistaan eroon, mutta naiset yrittävät väkisin pitää ukkonsa esim. yhteisen omaisuuden takia. Pahimmat takiaiset eivät päästä irti vaikka mies seurustelisi jo ihan avoimesti uuden kanssa.

Jaa. Ja sitten on ihan liian iso määrä miehiä, jotka koettaa väkisin pitää naisensa omaisuutenaan, vaikka nainen haluais jatkaa elämäänsä yksin tai jonkun toisen kanssa. Ja nämä draamathan yleensä päättyy jonkun kuolemaan....

Vierailija
10/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalisija kirjoitti:

Ajattele positiivisesti, tulit sentään kakkoseksi

:D

Niin, hopee ei oo häpee!

Vierailija
11/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän suihinottoja ja vähemmän nalkutusta ja vaatimuksia, niin riski jäädä kakkoseksi pienenee merkittävästi.

Vierailija
12/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäisi itsesi irti! Parempi kerta kipu, kuin pitkä kituminen. Nyt keräät itsesi ja lähdet menemään!

Vierailija
13/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse suhteessa 4 vuoden ajan yhteen ihanaan nuoreen mieheen. Olin häntä 3 vuotta vanhempi ja takana yksi lyhyt avoliitto. Hänellä ei ollut mitään kokemusta seurustelusta ennen minua, jotain yhden illan juttuja pelkästään.

En tiedä, lieneekö suhde voimaannuttanut vai mitä, mutta hän alkoi pettää. Siis ei luvan kanssa eikä sopien vaan selän takana. Ensimmäisen kerran kiinni jäätyään selitti, että hän on ollut vain yhden ihmisen kanssa, siis minun, ja halusi kokeilla muutakin. Päätettiin jatkaa yhdessä, koska hän väitti, että eipä ollut kummoista ja vaikutti katuvalta.

Toisella kerralla jysähti semmoinen pommi, että minun kärsivällisyys loppui. Nuori tyttö, siis monta vuotta nuorempi, oli sanonut, että taitaa olla raskaana. Minä sanoin, että jos niin on käynyt, niin menet ja kannat vastuusi ja tämä meidän suhde loppuu nyt tähän. Minä en ole mikään Halla-Ahon rouva, joka ymmärtää ja antaa anteeksi. Kerran pettää, aina pettää. Jos sinä ap nyt jäit kakkoseksi, niin vaikka miehesi olisi nyt toisin valinnut, mutkan takana odottaa joku uusi hoito ja olisitte taas samassa tilanteessa. Usko pois, parempi noin.

Vierailija
14/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä teillä ole rakkautta. Jätä se Sika

Vierailija
15/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa vastaava tilanne pitkässä liitossa. Oma kumppanini ei ikinä muuttanut tapojaan.

M

Vierailija
16/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty käsittämään, kuinka röyhkeitä jotkut voivat olla. Halutaan naimisiin ja silti halutaan pelailla muidenkin kanssa. Minulla on tuttavapiirissä mies, jonka rouvalla oli 8 ulkopuolista suhdetta 20 vuoden aikana. Viimeisen mukaan lähti. Viimeisen päälle itserakas nainen, joka toki piti huolta kropastaan ja muutenkin ulkonäöstä. Taisi elää vain siitä ihailusta, jota sai miehiltä. Hurjinta oli, että sillä naisella oli ollut suhde myös silloin, kun oli kuopuksen kanssa äitiyslomalla kotona. Sen suhteen oli paljastanut vasta silloin kun avioero tuli.

Vierailija
17/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan hyvä, että suhde päättyy. Jos puolisollasi oli toinen ja hän olisikin valinnut sinut, usko pois, että siitä ei ennalleen toivuta.

Olen nuorena ollut yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jonka ”varastin” toiselta tytöltä. Meni 2 vuotta ja huomasin olevani taas keskellä kolmiodraamaa. Siis ne hänen juttunsa ihan oksettavat: ”Minulla taitaa olla tunteita yhtä toista ihmistä kohtaan.” Että oikein tunteita! Minähän olin 2 vuotta aiemmin kuullut samaa liirumlaarumia, että on herännyt vahvoja tunteita ja tässä on ratkaisun paikka, ettei voi jatkaa enää kauan niin, että rakastaa kahta ihmistä.

Vierailija
18/27 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Asu erillään. Hetki kerrallaan eteenpäin. 10 vuoden kuluttua mietit mitä näit miehessä, joka on nyt korkeimmalla jalustalla.

Vierailija
19/27 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan hyvä, että suhde päättyy. Jos puolisollasi oli toinen ja hän olisikin valinnut sinut, usko pois, että siitä ei ennalleen toivuta.

Olen nuorena ollut yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jonka ”varastin” toiselta tytöltä. Meni 2 vuotta ja huomasin olevani taas keskellä kolmiodraamaa. Siis ne hänen juttunsa ihan oksettavat: ”Minulla taitaa olla tunteita yhtä toista ihmistä kohtaan.” Että oikein tunteita! Minähän olin 2 vuotta aiemmin kuullut samaa liirumlaarumia, että on herännyt vahvoja tunteita ja tässä on ratkaisun paikka, ettei voi jatkaa enää kauan niin, että rakastaa kahta ihmistä.

Kuulostaa niin tutulta. Minun elämässäni tuo kuvio meni niin, että yhteisen tutun kautta tapaamani mies alkoi puhua minulle ensin, että on eroamassa 4-vuotisesta suhteesta. Sen jälkeen alkoi tulla tekstareita, että meidät on varmasti tarkoitettu yhteen, koska hänellä ei ole koskaan ollut yhtä voimakkaita tunteita ketään toista kohtaan. Lopulta mentiin yhteen ja minä uskoin kaikki kauniit sanat.

Sitten kun miehellä kiinnostus loppui 3 vuotta myöhemmin, niin se vain loppui. Ei mitään keskusteluyhteyttäkään enää. Yhtenä perjantaina tulin töistä ja mies oli sievästi pakannut minun vaatteitani kassiin oven pieleen ja antoi ymmärtää, että tämä oli nyt tässä. Otin kassin ja koiran ja lähdin vähin äänin lapsuudenkotiini, aikuinen nainen siis olin jo.

Sunnuntaina kun palasin kotiin ja olisin halunnut jutella käytännön asioista, siellä oli misu suihkussa. Tietysti kauhea selittely, että just vasta perjantaina olivat törmänneet. Enpä uskonut, enkä sen jälkeen hakenut edes sitä keskusteluyhteyttä. Pakettiautolla hain omat tavarat pois myöhemmin kun tiesin miehen olevan töissä. Onneks oli vain vuokra-asunto eikä oma.

Vierailija
20/27 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo omaa kokemusta, kun ei suhteet kestä edes tuohon pisteeseen asti. Oon ehkä liian valikoiva luonne ja sitten kun lukee toisten kokemuksia, tulen aina vaan varovaisemmaksi. Tsemppiä! Yksinkin pärjää. Mä oon pärjännyt yksin jo 28 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi