Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?
Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.
Rakastan sinua Jukka!
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Johonkin mä olen tämän jo kertonut. Sanahelinät sikseen, niitä on kuultu, eikä niillä ole sanojalle itselleen ollut mitään syvempää merkitystä, mutta se oli itseasiassa ainoa myönteinen kommentti pitkäaikaiselta miesystävältä: " Sä osaat olla iloinen pienistä asioista!" Sen hän sanoi ihmetellen kun olin ihaillut aidan päälle satanutta lunta. Muuta kaunista en kuullut, moitetta vain.
Moite se oli sekin.
sun perse on kauniimpi kun mun naama.
Voitko mennä rumilus pois edestä et nään ruokalistan, sanoi suurin piirtein mun ikäinen mies nakkikioski jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko mennä rumilus pois edestä et nään ruokalistan, sanoi suurin piirtein mun ikäinen mies nakkikioski jonossa.
kommentti kertoo paljon enemmän sanojastaan kuin kohteestaan. tarkoitan siis tätä sinun kommenttiasi.
Olen ihan peruspirkko, en mikään missi. Vuosia sitten poikaystäväni silitteli kasvojani usein. Aina hän jaksoi kertoa kuinka olen niiiiin valokuvauksellinen.
No, tuonkinhan voi ymmärtää tarkemmin ajateltuna miten haluaa. Silloin se tuntui hyvältä.
Hyppeehän Pentti mahalles, ni täräytän ilman voidetta kakkoseen❤️❤️❤️
Tiedän, että tulee alapeukkua, sanon silti.
Olet kaunein näky maailmassa, imetin lasta.
-olet kaunein ikinä näkemäni nainen
-voisitko ikinä rakastaa minua?
-sun kaltaista naista ei tule joka päivä vastaan
Nämä kuultu muiden kuin oman miehen suusta. Yhdessä ollaan oltu melkein 20 vuotta mutta nyt ei tule mieleen mitään erikoisempaa hänen sanomaansa. Mutta tiedän ja tunnen että hän rakastaa tosi paljon.
Että minulla on vahva luonne ja intensiiviset silmät.
Aikaisemmin tässä ketjussa:
”Sina nainen, jarkka mulle torvapaikka niin mina anta sinulle herkku!”
-ei hullumman näköinen viuhake
-olet elegantti
Olet ikäiseksesi ihan hyvän näköinen.
”Mä autan sua” sanoi miesystäväni kun minulla oli vaikea tilanne elämässä. Tuli sellainen olo, että en ole yksin.
Kyllä teitä on niin helppo viedä kuin pässiä narussa, kun vaan osaa hölistä oikeita asioita. Selän takana sitten tehdään kaikenlaista. Paikalliset naiset varmaan tietävät nuo temput paremmin kuin suomalaiset pöntöt.