Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?
Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.
Rakastan sinua Jukka!
Kommentit (308)
Tykkään susta kuin hullu puurosta
Seurustelumme alkumetreillä, yhdessä liki 30v
Tästä ketjusta päätellen rima ei ole korkealla mitä tulee repliikkeihin. Tämä taitaa olla meidän suomalaisten miesten ongelma; emme tajua että oikeasti voi ladella melkoisia hölmöyksiä, tai oikeastaan pitääkin.
...toki se ratkaisee miten komea olet, missä asemassa olet, ja miten itsevarmasti näitä sanot. Ei se mitä oikeastaan sanot.
Maksoin avioeromme kakkos vaiheen eilen.
Olet unelmieni nainen ja rakastan sinua erittäin paljon.
Kun ei-suomalainen mieheni sanoi minulle selkeästi artikuloidulla suomen kielellä 'minä rakastan sinua, 'nimeni''.
Emme asu Suomessa, ja arjessani puhun ja kuulen suomen kieltä todella vähän. Se, että mieheni puhutteli minua omalla kielelläni, sillä kielellä jolla minua on ensimmäistä kertaa tässä maailmassa puhuteltu, oli sinänsä pieni juttu, mutta voimakas tunnekokemus.
Fimpsloora haisee kevyesti silakalta.
Entinen miesystävänsä sanoi, että rakastaa minussa ihan kaikkea, jopa huonoja puoliani. Ja että ei edes löydä sanoja kuvaamaan rakkauden tunnetta, jota tuntee minua kohtaan.
Ei ole tarvinnut edes sanoja: rakkaus näkyy niiiiin vahvasti jokaisesta katseesta ja teoista. Toki onhan niitä kauniita sanojakin, mutta ne kätken sydämeeni.
ihanaa on myös istua sängyllä ja kuunnella miehen kitaralla soittamia ja laulamia rakkauslauluja 💛
"Täydennät minua. Kaikki muu on tähän asti ollut elämässä pelkkiä väärentäviä peilejä. Olet niin älykäs, etten enää muista, miksi ihastuin vaan kroppasi ja muuhun ulkoiseen. Tässä vaiheessa iloitsen olla mies. Teet asunnostamme kodin, olemistani merkityksellistä." Snif.
Haluan viettää sun kanssa loppuelämäni ja tehdä sut onnelliseksi.
Pussailtiin ja makoilin miehen päällä sohvalla. Kysyin jossain välissä "ethän liiskaannu sinne alle" ja mies vastasi "en, mutta jos niin käy niin tämä on paras paikka liiskaantua" :D Ja ihan normaalipainoinen olen, kun tämä varmasti kysymyksiä herättää.
Vastaankävelevä tuntematon mies katsoi minua, pysähtyi, levitti kätensä ja sanoi: voiko parempaa olla.
Ei haittaa että oli humalassa.
Aviomieheni sanoi: Rakastan sua, koska oot niin hyvä äiti.
Eipä olla enää yhdessä :)
Minä en muista että kukaan mies olisi koskaan sanonut minulle mitään sellaista kaunista, joka olisi ollut pyyteetöntä ja rehellistä.
Ollessani kaksikymmpinen kävelin bussipysäkin ohi, jossa kaksi keski-ikäistä miestä odotti bussia. Kun kävelin ohi, toinen sanoi kaverilleen, että: Naiset ne vaan kaunistuu päivä päivältä. Se kyllä lämmitti mieltä ja on jäänyt mieleen :)
Sulla on niin ihanan tiukka klitoris. Oikeesti toi oli vaan niin viattoman suloista, ettei 26-vuotias poika tiennyt, ettei emätin ole klitoris, mutta ei se mitään. Hän sanoi sen niiiiin tunteella. Tapasin hänet chatissä.