Kauneinta mitä mies on sinulle sanonut?
Minulle miesystävä sanoi: Olet kaunista katseltavaa Tämän lauseen jälkeen suljin silmäni ja tunsin niin onnellisen olon.
Rakastan sinua Jukka!
Kommentit (308)
Juuri tänään ajattelin että parasta maailmassa on herätä miehen vierestä, joka hymyilee lempeästi nähdessään minut. Ei siinä sanoja tarvita, vaikka on niitäkin kuultu.
Eräs mies sanoi kerran minulle ” olet hyvä, minä tiedän sen sydämessäni.” Lause liittyi keskusteluun, joka käsitteli minulle tärkeää aihetta. Se oli varmaan kauneinta mitä minulle on koskaan sanottu.
Oli hyvää ruokaa.
Ei paljon exä kehuskellut.
Tällä ei ole päättymispäivää. Minä olen valinnut sinut.
Mieheni totesi, ettei ole koskaan tavannut ketään, joka välittäisi muista yhtä paljon kuin minä.
30 vuotta takana
Kauneutta on kehuttu ja seksikäskin olen ja pantava ja mitä vielä, mutta "Haluaisin sinut lasteni äidiksi" oli minusta aika valaisevaa. Ja mies ei hakenut mitään mammaa ja kodin yleiskonetta, vaan siivoaa ja kokkaa itsekin.
Mies sanoi oma-aloitteisesti, että arvostaa tosi paljon sitä, että olen älykäs ja minulla on yleissivistystä. Olin häkeltynyt, jostain syystä olin näemmä omaksunut sen yleisen ajatuksen, että miehille ei ole niin tärkeää, onko nainen fiksu.
Sanoi myös, että tuon hänessä parhaat puolet esiin. <3
Voi kun olis nainen, jolle vois sanoa jotain kivaa... On vain tunteeton vaimo.
Mies sanoi minulla kahden viikon tapaamisen jälkeen että "olet parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut". Sanoi sen nyt uudestaa 25:nä hääpäivänä ja lisäsi: "ja sinun kanssani olen saanut kaiken tärkeimmän elämässäni; kodin, perheen ja rakkauden". Tuli kyllä tippa linssiin.
Vierailija kirjoitti:
"Olet läheisempi kuin äiti"
Miksi tää saa alapeukkuja?
Kauneimmasta en tiedä, mutta kaikista vaikuttavin ei tarvinnut edes sanoja. Mies näki minut tullessaan ylös metron liukuportaita ja käveli suoraan päin lasiovea, koska ei saanut silmiään irti minusta.
Oot parasta mitä mulle on ikinä tapahtunut
- Samat sanat, 14 v. naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmasta en tiedä, mutta kaikista vaikuttavin ei tarvinnut edes sanoja. Mies näki minut tullessaan ylös metron liukuportaita ja käveli suoraan päin lasiovea, koska ei saanut silmiään irti minusta.
Paras! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet läheisempi kuin äiti"
Miksi tää saa alapeukkuja?
Mä näen edessäni kuuliaisen mammanpojan, jonka napanuora ei vaan katkea millään. Anoppi on liitossa kolmantena osapuolena. Sori. Ei tarkoita tätä, mutta...
Totta kai voidaan asua missä vaan, asuinpaikan löytäminen on pikkujuttu siihen nähden että on löytänyt elämänsä rakkauden.
(Pohdintaa etäsuhteessa).