Pelkään kuolevani
Siis ihan hirveetä. Oon nyt reilun 1,5 kuukautta näännyttänyt itseäni. Tänään kaloreita kertynyt 360, ja nyt lähdössä tunnin kävelylenkille. Välillä, esim nyt, tiedostan ettei kroppa tätä kestä, mutta en osaa lopettaa. Paino tippunut 17 kg (lähtökohta lievä ylipaino) ja ihmiset vaan ihastelee. Oonko seonnut kun vaan jatkan ja jatkan vaikka pelkään kropan pettävän tätä menoa...
Kommentit (18)
Kuolet kyllä, mutta et laihduttamiseen. Onko sinulla hetki aikaa keskustella Jeesuksesta, syntiemme sovittajasta? 🤗
Mitä jos sitten otat jotain purtavaa ja pirtelöä, jos liikut noin. Ei ole pakko suorittaa liikaa. Sitä voi tehdä muussa asiassa, joka ei ole noin riski. Oma terveys on kuitenkin tärkeä. Vai vähennätkö liikuntaa toistaiseksi, ei ole pakko mennä kilometritolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Tolla menolla saat sydärin.
No mulla on kuitenkin vielä jonkun verran ylimäärästä rasvaa niin eiköhän keho polta ensin ne pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kuitenkin vielä jonkun verran ylimäärästä rasvaa niin eiköhän keho polta ensin ne pois
en laskis sen varaan, ei ole niin suoraviivainen prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sydärin saaminen ei liity sun rasvoihin. Verenpaine romahtaa ja sydän leikkaa kiinni
Kuolemaa ei tarvitse pelätä, se vapauttaa.
Mutta salaa olet vähän ylpeä ja tykkäät kun kehutaan Siksihän tuota teet, itsetuntosi on sairaalloisen huono. Kai muuten ymmärrät että moni ei näännyttämiskuurin jälkeen pysy normaalipainossa, eli jojoiluun on erittäin suuri riski.
"Ah, minua traagista uhria niin heikottaa, varmasti vielä kuolen tähän!"
Lopeta se hölmöily ja kasva jo aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta salaa olet vähän ylpeä ja tykkäät kun kehutaan Siksihän tuota teet, itsetuntosi on sairaalloisen huono. Kai muuten ymmärrät että moni ei näännyttämiskuurin jälkeen pysy normaalipainossa, eli jojoiluun on erittäin suuri riski.
Totta. Enkä edes salaa. Tunnun saavan voimaa siitä kun voin joka päivä ajatella että näytän aina vaan hoikemmalta ja hoikemmalta. Mutta samalla kauhistuttaa, ja kuolemanpelko on voimakkaasti läsnä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Enkä edes salaa. Tunnun saavan voimaa siitä kun voin joka päivä ajatella että näytän aina vaan hoikemmalta ja hoikemmalta. Mutta samalla kauhistuttaa, ja kuolemanpelko on voimakkaasti läsnä. Ap
Entisenä syömishäiriöisenä sanoisin: Lopeta nyt kun vielä ehdit. Tuossa kunnossa kun saat sydärin niin joko kuolet heti tai et ainakaan enää toivu. Kiva se sitten on maata vihanneksena aivot pas*ana. Sitten oletkin niin surkeassa kunnossa ettet saa itseäsi hengiltä vaikka varmasti silloin haluaisit. Nyt vielä flirttailet kuoleman kanssa, nyt voit vielä itse valita ja lopettaa. Helppoa se ei ole, siihen tarvitaan ammattiapua.