Tule Puuiloon! En tuu.
Mikä idea tuossa mainoksessa on, vai kuulenko väärin mitä se miehen ääni sanoo siinä lopussa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kuullu tämmösen mainoksen: "Kyllä se on niin, notta ei halu halaamalla lähre. Kaalimato piste com, tilaa jorma kotiisi"
Onko tuo joku tuholaistorjunta-firma, josta voi tilata torjujan paikalle, jos on tuholaisongelmaa, kuten kaalimatoja?Luin tuon jostain syystä Juha Miedon äänellä. :(
Niin se siinä mainoksessakin kuulostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon kuullu tämmösen mainoksen: "Kyllä se on niin, notta ei halu halaamalla lähre. Kaalimato piste com, tilaa jorma kotiisi"
Onko tuo joku tuholaistorjunta-firma, josta voi tilata torjujan paikalle, jos on tuholaisongelmaa, kuten kaalimatoja?Luin tuon jostain syystä Juha Miedon äänellä. :(
Hyi. Menee kyllä seksihalut pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Menee kyllä seksihalut pitkäksi aikaa.
Sanotahan näin, notta kyllä sulla on pramiampi karvootus haarovälis ku miul leukaperis.
Puuilo, tyhmä firman nimi, mainos vielä tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimi on Puuilo? Eihän tuo kauppa myy mitään puutavaraa. Liikkeet ovat yhtä vastenmielisiä ja epäsiistin oloisia kuin Tokmannit ja Kärkkäiset. Liikaa tavaraa suhteessa pinta-alaan.
Puuilo aloitti aikoinaan Puolangalla valmistamalla ja myymällä puisia leluja. Siitä nimi peräisin.
Luulin, että tuolla valmistetaan niitä puisia dildoja pilluleikkeihin :( Pettymys.
Olisi parempi mainos jos olisi: En.. Tuo.
Mietinkin mistä oli rällätys tuttu kun niin ärsytti mutta sehän on sama kuin tämä https://www.youtube.com/watch?v=05fYDwpFPEY
Puisia leluja tosiaan ihan aluksi myynyt.
....tuukko hakee ?
En tuu...
Johon painotetaan, kehotetaann edelleen laulamalla
tule puuilooooon
Se olis loogista !
Just näin tän mainoksen ja oli niin outo toi en... tuu(n), että päätin googlailla. Johti tänne.
Kyllä mä ensin kuulin, että en...tuu ja se riittää, sillä se antaa kyllä väärän viestin.
Hölmö kommentti.
Aika hyvä mainos jos jää näin voimakkaasti mieleen
Vierailija kirjoitti:
Puuilo on 10x parempi kuin Tokmanni.
Tokmanni on kyllä sellanen hilupiltuu, ettei paremmasta väliä. Tuotteet on hinnoiteltu väärin tai niitä ei ole hinnoiteltu ollenkaan, sitten kun menet kassalle, kassa alkaa sählätä eikä maksu onnistu, sitten paikalle tulee avuksi toinen kassa ja sitten ne sähläävät siinä yhdessä. Jotain bonuskoodeja kyselevät ja syöttävät ne sata kertaa väärin, jono kasvaa ja kasvaa ja kasvaa. Kun ajattelit ostaa sen kukkaravinteen viidessä minuutissa, olet vielä puoli tuntia myöhemmin kassalla todistamassa sitä onnetonta sähläämistä. Porukkaa on näköjään hyvin palkkalistoilla, mutta kaikki menee päin persettä. Miten se on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitän kyllä, että tuo mainoksissa "Puuiloon soittava" mies on joku änkyrä vastarannankiiski, joka ihan periaatteestakin pistää vastaan joka asiaan ja tajuaa saman tien, että tää olikin halpa ja järkevä ostos. Eli siksi tuo "En... tuun". Ottamatta kantaa siis siihen, ovatko tuotteet järkeviä ostoksia saati halpoja, mutta se on mainoksen idea.
Ja miksi se on Puuilo: https://www.puuilo.fi/meista
"Puuilo on aloittanut toimintansa puusepänverstaana"
Mainos kissanhiekasta on todella loistava. On todella (Puu)ilo kuunnella, aina tulee hyvälle mielelle. Kissat keulii koirien edelle myös kielitaidossa...
Miksi naiset eivät mainoksissa koskaan ole vastarannankiiskejä?
Puuilossa on tavaraa hyllyttämättä. Henkilökunnan edustajat valittelivat "työvoimapulaa" mutta vain rupattelivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää noi seksikauppojen läähpuuh- mainokset! En enää pidä radiota päällä kun lapset paikalla, mun mielestä ei tarvitse pikkulasten kuulla niitä.Jokainen aikuinen tietää mistä tilata, jos tarve on .
On niitä muitakin radiokanavia kuin noita mainoskanavia. Kuka niitä ees kuuntelee. 🤢
Radio Suomi on paras.
Luin tuon jostain syystä Juha Miedon äänellä. :(