Tule Puuiloon! En tuu.
Mikä idea tuossa mainoksessa on, vai kuulenko väärin mitä se miehen ääni sanoo siinä lopussa?
Kommentit (79)
En tiiä mut ihan helvetin ärsyttävä.
Tuukko hakee ... en.. tuu (en ... två ... tre fyra)?
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitän kyllä, että tuo mainoksissa "Puuiloon soittava" mies on joku änkyrä vastarannankiiski, joka ihan periaatteestakin pistää vastaan joka asiaan ja tajuaa saman tien, että tää olikin halpa ja järkevä ostos. Eli siksi tuo "En... tuun". Ottamatta kantaa siis siihen, ovatko tuotteet järkeviä ostoksia saati halpoja, mutta se on mainoksen idea.
Tämä.
Mainos perustuu Jope Ruonansuun sivupersoona sketsiin ja Jope oli mainoksen alkuperäinen ääni ennen kuin kuoli.
Tylsä kauppa, ei ollut perjantain grillipäivillä vegemakkaraa.
Puuilo on mun lempikauppa.
T. Nikkaroiva N55
Raivostuttava mainos, kun tulee radiosta vähintään vartin välein ja joka helevetin päivä......
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin että en... tuun.
Eli ensin sanoo ei koska on jääräpää, miettii sekunnin ja päättääkin mennä.
Höhlä mainos joka tapauksessa.
Varmaan joku viinaan menevä, hieman yksinkertainen juntti kyseessä :D
Mainoksen viesti: Puuilossa käy vain mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mainos kyllä. Itse kuulen, että se mies sanoo ensin "en" ja perään "tuun". Tiedä sitten mitä se oikeasti siinä höpöttää :D
Myyjä kysyy "tuutko hakemaan?" johon asiakas vastaan "En..... tuun". Hassuttelua stereotypisellä vanhalla jäärämiehellä.
Kuulet väärin. Tuukko hakeen, "en....tuun". Loistava reipashenkinen mainos. " Eiku morjensta pöytään, nyt ois Puuilossa......"
Mä olen kulttuurialalla työskentelevä nainen, ja mun mielestäni sekä mainos että Puuilo itse ovat loistavia. Sieltä saa esimerkiksi laadukkaampia neulelankoja kuin vaikka Prismasta. Ostin itselleni jopa Tuun - en -kumpparit!
Se on kyllä , en , tuo . Eli kotiinkuljetus .
Puuilon mainokset ovat harvoja hyviä mainoksia. Tykkään tuosta teemabiisistäkin, kivan reipas.