Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tule Puuiloon! En tuu.

Vierailija
11.09.2021 |

Mikä idea tuossa mainoksessa on, vai kuulenko väärin mitä se miehen ääni sanoo siinä lopussa?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa se mainos koska mulla on just tommonen kaveri :D Jos sitä pyytää johkin niin se on silleen "EN. No okei tuun mä." Hänen huumoriaan selkeesti.

Vierailija
22/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valikoimist löydy puuta, mutta melkeen kaikkee muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mainos selkeesti, kerta kaikki noteeraa ja täälläkin saa nyt lisämainosta ilmaiseksi tuolla. Halvalla tehty vielä. Nerokasta.

Vierailija
24/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja mainoksia jolle tulee naurahdettua. Toinen on se oispa pyörä -juntti pöjät musiikit taustalla.

Vierailija
25/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttävän homon söpötys en lue edes mainoksia  EN MEE

Vierailija
26/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen erään toisen mainoksen koko ajan väärin. Uudet jäätelöt Pätkis Crunchy ja Tyrkisk Peber. Mä kuulen aina tuon ekan "Fatkis Crunchy". Sama, kun sen yhden karkkimainoksen kohdalla kuulin "kirpeet tällit" > "kirpeet mällit". Mulla on korvissa tai aivoissa tai varmaan molemmissa vikaa.

Vierailija
27/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämmönenkin selittää.   

Tsemppiä arkeen. :D 

Vierailija
28/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon lopun kuullut oikein, sanoo siis "en" ja sitten "tuun".

Mutta tuo itse puuilo..en muista kuinka kauan kuulin sen päin honkia.

Autolla ajellessa novaa kuunnellut ja kun tulee mainoksia, iskee kooma päälle enkä niin kuuntele, että mitä siellä mainostavat. Joten tuo "tule puuiloon" kääntyi minun korvissa "tule huutiloon"🤦. Jossakin kohtaa aloin pohtimaan, että mikä helkutin hutilo, viittaako se tuohon mainoksen jäärämieheen, joka ei osaa eikä tiedä mitä tehdä. Sitten aloin kuuntelemaan, mitä tuotteita siellä mainostetaan ja välähti, että puuilo😂.

Kyllä sitä välillä on ihan pihalla, kun keskittyy johonkin muuhun asiaan (tässä tapauksessa ajamiseen) ja kuuntelee vain puolella korvalla.

Vierailija
29/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina naurattaa se mainos koska mulla on just tommonen kaveri :D Jos sitä pyytää johkin niin se on silleen "EN. No okei tuun mä." Hänen huumoriaan selkeesti.

Eikös keskimääräinen suomalainen vastaa kahvinkeittokyselyyn: "ei minun takia tarvitse keittää, mutta voin toki juoda jos itsellesikin keität"? :)

Vierailija
30/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopen sketsistä pöllitty. Hirveen kallista iloa tuolla.

Vierailija
31/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mainos selkeesti, kerta kaikki noteeraa ja täälläkin saa nyt lisämainosta ilmaiseksi tuolla. Halvalla tehty vielä. Nerokasta.

Ja tuosta jää firman nimi muistiin. Itse muistan monta hyvää mainosta, mutta ei mitään hajua, että mitä firmaa ne mainosti.

Vierailija
32/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea tuossa mainoksessa on, vai kuulenko väärin mitä se miehen ääni sanoo siinä lopussa?

Kuulet. Siinä puhelimessa esiintyy tyypillijen jääräpää, joka sitten kuitenkin haluaa tulla ostamaan tuotteen.

Vierailija
33/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjetön mainos!!! Siis mitä helkkarin järkee on olla vaan silleen en........ tuun. En tajua ideaa... ja miks ihmeessä nimi pitää olla puuilo jos siinä sanotaan "ei valikoimast löydy PUUTA mutta melkein kaikkee muuta......". SIIS MITÄ???

Sinulle on varmaan moni muukin asia tosi vaikeita.

Vierailija
34/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimi on Puuilo? Eihän tuo kauppa myy mitään puutavaraa. Liikkeet ovat yhtä vastenmielisiä ja epäsiistin oloisia kuin Tokmannit ja Kärkkäiset. Liikaa tavaraa suhteessa pinta-alaan.

Kalliskin on.

Vierailija
35/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valikoimast löy'y puuta mutta melkein kaikkee muuta kyllä rehti palveleva on aika puuiilo.

Vierailija
36/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimi on Puuilo? Eihän tuo kauppa myy mitään puutavaraa. Liikkeet ovat yhtä vastenmielisiä ja epäsiistin oloisia kuin Tokmannit ja Kärkkäiset. Liikaa tavaraa suhteessa pinta-alaan.

Tämän genren kauppojen idea on, että niistä oikeasti löytyy tavaraa ja hinta on kohdallaan. Puuilo painottuu näistä eniten työkaluihin ja "maalaiselämään", Tokmanni kotitalouksien perustarpeisiin, Kärkkäinen taas on enemmän yleistavaratalo. Jokainen pesee valikoimallaan helposti fiinimmät ketjut.

Vierailija
37/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliskin on.

Riippuu tuotteesta. Osa on kalliimpaa ja osa halvempaa kuin muualla.

Vierailija
38/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kuullu tämmösen mainoksen: "Kyllä se on niin, notta ei halu halaamalla lähre. Kaalimato piste com, tilaa jorma kotiisi"

Onko tuo joku tuholaistorjunta-firma, josta voi tilata torjujan paikalle, jos on tuholaisongelmaa, kuten kaalimatoja?

Vierailija
39/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei valikoimast löy'y puuta mutta melkein kaikkee muuta kyllä rehti palveleva on aika puuiilo.

Ei kai tämäkin ole niiden mainos? Mikä hemmetin aika puuilo?

Vierailija
40/79 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan