Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..
Kommentit (396)
no toivottavasti tässä ei taas ole kyse minun miehestäni.. onneksi tuon nimisiä on varmaankin paljon.
Kielo.
Ja kaipaan, koska ryssimme suhteemme, oli vain liikaa paskaa, mistä ei päästy eteenpäin. Varattukin voi olla, mutta enpä tiedä, kun emme ole missään tekemisissä enää.
En tiedä nimeä, mutta tiibetinspanielin tyttöpentu se on :)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:56"]Robert...
[/quote]
Tuossa se mun vieressä makaa ;)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:51"]
Hah, tajusin että mulla on ollut elämäni aikana 8 sänkykumppania, joista neljän nimi on Antti. :D
N32
[/quote]
:D Mulla on ollu neljä, ja kaksi viimeistä on olleet Janneja. Saas nähdä vieläkö niitä tulee lisää...
Mitä merkitystä tällä ketjulla on? Tämä on lähinnä lista yleisimmistä suomalaisista nimistä: Juha, Pasi, Timo, Marko, Nina, Minna :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 02:53"]
Minä kyselin siksi, kun monet muhun yleensä ihastuu. Oon lähes varma että tässäkin keskustelussa joku. - KAUNIS minna
[/quote]
Ei kukaan kirjoita itsestään noin :D
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:02"]
Sami. Turusta. Varmasti on hänellä muitakin kaipaajia?
[/quote]
No todellakin! <3
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:11"]
Huvittavinta täällä on se, että monet kyselee ihan varmasti vaan siksi että "missä päin, ikä, mikä sukunimen alkukirjain", koska pelkäävät, että omasta miehestä kyse.. :D no miksei vaikka naisestaki, mutta miehiä täällä nyt enempi kaivattu. Ja ei se väärin oo, huvittaa vaan.
[/quote]
Mikä siinä huvittaa? Onko "noloa"? Mikä sua ei huvita?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:08"]
Mitä merkitystä tällä ketjulla on? Tämä on lähinnä lista yleisimmistä suomalaisista nimistä: Juha, Pasi, Timo, Marko, Nina, Minna :)
[/quote]
Mitä metkitystä millään on mielestäsi?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"] Tessua kaipaan. [/quote] Ahaa, mun mieheni kaipaa eksäänsä! [/quote] tai sitten siinä oli kirjoitusvirhe ja joku kaipaa vaan tussua?
[/quote]
Täällä Tessu! Kuka kaipaa minua, onko se tosiaan eksäni A? Jos sinä eksäni A:n nyksä tätä luet, voin kertoa, että A on ollut minuun yhteydessä muutenkin, ei hänen tarvitse vauvapalstalla pyöriä ikävissään! Eli sitä sait, mitä tilasit, kun hänet minulta vääryydellä veit!
Exäni. En laita nimeä ettei nykyinen vaimo sekoa taas.
Petri, kun aika on..