Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..
Kommentit (396)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:29"]
Antton. Huoh.
[/quote]
Mulla sama... Mistä päin? Kunhan ei olisi sama Antton.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:33"]Minä kaipaan Teroa ;( [/quote] Toivottavasti et sentään minun miestäni! :D
[/quote]
Minulla myös Tero, asuu Pohjois-pohjanmaalla! ja meillä on vähän säpinää keskenämme mutta kumpaakin pidättelee parisuhde.
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostamaan, minullakin säpinää teron kanssa joka pohjoispohjanmaalla asustaa ja parisuhteessa. Mikä kaupunki? Ikä? Sukunimen ensimmäinen kirjain?
[/quote]
Tuntomerkkejä?
Sami. Turusta. Varmasti on hänellä muitakin kaipaajia?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:56"]
Kalle :3
[/quote]
Täällähän minä olen! Tuu olkkariin!
T. Lari
Älä huoli toinen Anttonin kaipaaja. Mun matkat meni jo :'/
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"]
Uppista, missä minun nimeni :(
[/quote]
mikäs sun nimi on?
[/quote]
Johanna...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:11"]
Älä huoli toinen Anttonin kaipaaja. Mun matkat meni jo :'/
[/quote]
Ai, miksi? Mitä tapahtui? :(
yhtä malesialaista tyttöä Joensuusta.
t. juliet
Tomi, tuu takas kotii. Mul on hirvee ikävä :(
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:11"]
Huvittavinta täällä on se, että monet kyselee ihan varmasti vaan siksi että "missä päin, ikä, mikä sukunimen alkukirjain", koska pelkäävät, että omasta miehestä kyse.. :D no miksei vaikka naisestaki, mutta miehiä täällä nyt enempi kaivattu. Ja ei se väärin oo, huvittaa vaan.
[/quote]
Millähän todennäköisyydellä se tässä ketjussa mainittu Mika tai Marko sattuisi olemaan juuri näiden kyselijöiden mies? :D Melko vainoharhaista ruveta täällä selvittelemään. :D
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:11"]
Huvittavinta täällä on se, että monet kyselee ihan varmasti vaan siksi että "missä päin, ikä, mikä sukunimen alkukirjain", koska pelkäävät, että omasta miehestä kyse.. :D no miksei vaikka naisestaki, mutta miehiä täällä nyt enempi kaivattu. Ja ei se väärin oo, huvittaa vaan.
[/quote]
Luultavasti aika moni kysyy myös siksi, että kuvittelee itse olevansa tuo kaipuun kohde. :D Sitten olisi kiva ehdottaa, että tavataan, saisi vähän piristystä päivään.
Juha.