Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..
Kommentit (396)
Tietyt miehet jankkaavat täällä omaa nimeään ::D
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"] Tessua kaipaan. [/quote] Ahaa, mun mieheni kaipaa eksäänsä! [/quote] tai sitten siinä oli kirjoitusvirhe ja joku kaipaa vaan tussua?
[/quote]
Täällä Tessu! Kuka kaipaa minua, onko se tosiaan eksäni A? Jos sinä eksäni A:n nyksä tätä luet, voin kertoa, että A on ollut minuun yhteydessä muutenkin, ei hänen tarvitse vauvapalstalla pyöriä ikävissään! Eli sitä sait, mitä tilasit, kun hänet minulta vääryydellä veit!
[/quote]
Älä viitsi valehdella. A kertoo minulle kaiken, mihin sinä hutsu olet yhä ollut valmis alentumaan hänet takaisin saadaksesi. Ei tule onnistumaan, sori vaan. :) Hän rakastaa vain ja ainoastaan minua. Ja mistään vääryydestä ei ollut kysymys, mitäs itse lihoit muodottomaksi ja unohdit pitää A:ta hyvänä. Yritä edes säilyttää itsekunnioituksesi!
[/quote]
Näin ulkopuolisena kyllä sanoisin, ettei Tessu tässä suinkaan ole menettämässä itsekunnioitustaan... :D
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:43"]
[/quote]
Eipäs, vaan joku nainen provoaa tahallaan samaa nimeä, jotta Anttojen vaimot raivostuisivat miehilleen.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:45"]
[/quote]
Eipäs, vaan joku nainen provoaa tahallaan samaa nimeä, jotta Anttojen vaimot raivostuisivat miehilleen.
[/quote]
?? Ookeei....
No miksi teet niin?
Bimbeli bombeli zimbala kimba, tapasimme sienimaassa. Jäit uniini.
[/quote]
[/quote]
Se on ANTTON.
[/quote]
[/quote]
Hei Anton vaimo! Älä viitsi jankuttaa miehesi nimeä, sillä oikeasti olet ainoa jolle hän kelpaa. Ihan takuulla saat pitää hänet. Toivottavasti rauhoituit hieman.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"] Tessua kaipaan. [/quote] Ahaa, mun mieheni kaipaa eksäänsä! [/quote] tai sitten siinä oli kirjoitusvirhe ja joku kaipaa vaan tussua?
[/quote]
Täällä Tessu! Kuka kaipaa minua, onko se tosiaan eksäni A? Jos sinä eksäni A:n nyksä tätä luet, voin kertoa, että A on ollut minuun yhteydessä muutenkin, ei hänen tarvitse vauvapalstalla pyöriä ikävissään! Eli sitä sait, mitä tilasit, kun hänet minulta vääryydellä veit!
[/quote]
Älä viitsi valehdella. A kertoo minulle kaiken, mihin sinä hutsu olet yhä ollut valmis alentumaan hänet takaisin saadaksesi. Ei tule onnistumaan, sori vaan. :) Hän rakastaa vain ja ainoastaan minua. Ja mistään vääryydestä ei ollut kysymys, mitäs itse lihoit muodottomaksi ja unohdit pitää A:ta hyvänä. Yritä edes säilyttää itsekunnioituksesi!
[/quote]
Näin ulkopuolisena kyllä sanoisin, ettei Tessu tässä suinkaan ole menettämässä itsekunnioitustaan... :D
[/quote]
Miten niin? Ja Tessuko se itse yrittää taas siellä itseään korokkeelle nostaa? Soita saatanasuoraan puhelimella, äläkä jossain paskapalstalla kirjoittele ilkeyksiäsi!
Tai älä soitakaan, en kuitenkaan vastaa! En viitsi vaivautua kuuntelemaan aina samaa shaibaa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten niin? Ja Tessuko se itse yrittää taas siellä itseään korokkeelle nostaa? Soita saatanasuoraan puhelimella, äläkä jossain paskapalstalla kirjoittele ilkeyksiäsi!
[/quote]
En ole Tessu.
Suosittelisin sulle samaa kuin Anton vaimolle eli rauhoitupa hieman. Mies ei ole koko elämä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:11"]
Älä huoli toinen Anttonin kaipaaja. Mun matkat meni jo :'/
[/quote]
Ai, miksi? Mitä tapahtui? :(
[/quote]
Jaha joku antton-niminenkö siellä kyselee? :DDD sain lapsen enkä mä tätä nykyä miehiä paljon kiinnosta. Vaikka nätti ja hoikkanen olenkin.
Kaiåaako kukaan Pirkanmaalta ketään?
En pysty laittamaan nimeä edes tänne, vähän solmussa asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:53"]Voi Antto minkä teit kun minulta itsesi veit. Syvästi Anttoa kaivaten PuliPirkko. [/quote] joo mulla kans Antto ;(
[/quote]
Ja mulla ;(
[/quote]
No niin Antto... :D Ootko taas juopotellut?