Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En häpeä työtäni, mutta hävettää kun olen töissä!

Vierailija
21.10.2014 |

Tuotteemme ovat niin kalliita. Hävettää myydä ylihintaan, joskus tekisi mieli sanoa että myymme 250% voitolla. Kukaan ei juurikaan valita hinnasta, ehkä 3 koko työurani aikana.
Mitä teen? Etsin vuoden töitä ennenkuin tännne pääsin, enkä halua joutua työttömäksi taas... Toisaalta en tiedä pystynkö jatkamaan. Olenko liian nössykkä? Pitäiskö vaan myydä hymyissä suin eikä ajatella riistoa?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kysymyksessä sisustuskauppa. Ensin myydään sälää kymmenien eurojen kpl-hintaan. Alennusmyynnissä sama kama pari euroa. Toinen ala , jossa överikatteet on autojen merkkiliikkeiden varaosat. Samat osat saa varaosaliikkeistä puolet halvemmalla.

Vierailija
42/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko prostitoitu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikalliit tuotteet ovat demokratiaa parhaimmillaan. Jos on liikaa rahaa, niin hassaa rahansa ylikalliiseen.

Ylikalliin tuotteen tärkein ominaisuus on ylikalleus. Jos se maksaisi vähemmän, niin asiakkaat katoaisivat, koska kohderyhmä osaa erottuakseen köyhemmistä.

Vierailija
44/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Minä pitäisin niitä asiakkaita hölmönä kun ostavat selkeästi ylihinnalla.

Vierailija
45/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti farmaseutti. Paitsi ei kai hän siinä tapauksessa olisi joutunut vuotta etsimään töitä. Ehkä hän on kosmetologi. Mutta siinä tapauksessa ihan asiakkaan moka, ei kukaan tarvitse yli kalliita rasvoja ja tököttejä.

Vierailija
46/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, enpä minäkään usko, että AP näkee kustannukset ja laskut, kuten TYEL-maksu, pakolliset vakuutukset työntekijöille, työterveyshuollon laskut, toimitilan vuokrat, ostetut ulkopuoliset palvelut/tuotteet....

Vierailija
47/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia suomessa, pölöt suomalaiset vaan maksaa kaikesta ylihintaa.

Vierailija
48/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuntihinnat ja samoja ajatuksia. Pomo nostaa jokaisen tuntihintaa vuosittain liikaa. Nyt sitten valittelee, kun ei saada urakoita, mitkä joku aika sitten olivat "varmoja". No ei saada, kun on hinnoitellut itsensä ulos. Pelkään joutuvani työttömäksi tämän takia, mutta ehkä pomo herää jo vähitellen kun kaikki alkaa mennä ohi. 

Vierailija
49/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih

Vierailija
51/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen stokka tms kallis vaateliike. Mä ymmärrän kyllä mitä mietit... Itse olisin ollut kiinnostunut mainonnasta tai muotoilusta, mutta en haluais myydä tai suunnitella turhia tuotteita. Enemmän kiinnostaa kierrätys yms järkevä ostaminen/kulutus.

Vierailija
52/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet GoImages valokuvaamossa töissä niin syytäkin hävetä - paskaa myytte törkeillä hinnoilla

Vierailija
53/54 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä arvannut oikein. Ja kyllä olen nähnyt aivan kaikki firman laskut, kun niitä jouduin pomon äkillisen loman ajan maksamaan.
Ap

Vierailija
54/54 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Varustelekalla töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi