Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset naiset/vaimot sietävät pettämistä??

Vierailija
21.10.2014 |

Mua kiinnostaisi nyt tietää, minkälaiset ja mistä syistä naiset ja erityisesti vaimot sietävät pettäviä miehiä? Jopa vuosikausia annetaan anteeksi ja uusia mahdollisuuksia, vaikka miehellä saattaa olla jatkuvasti toisia naisia. Ihan vilpittömästi haluaisin kuulla uskottomia miehiään sietävien naisten perusteluja sille, miksi eivät heitä äijäänsä ulos ja laita ulkoruokintaan.

Tapasin nimittäin netissä vähän vanhemman miehen, jota tapailin muutamia kertoja. Vähän ajan päästä kävi ilmi, että mies olikin naimisissa (kuulemma kylmä kulissiliitto, joopa joo) eikä aikeissakaan erota. Minun lisäkseni ukko tapaili joukkoa muitakin naisia. Vaimo kun oli niin kylmä ja kamala ihminen, että ei suostunut enää seksiä harrastamaan miehensä kanssa, joka ukon mielestä oikeutti toiset naiset. Miehen puheista päättelin, että oli harrastanut samaa touhua aktiivisesti lähes koko avioliiton ajan (yli 30 vuotta) ja joskus jäänyt sivusuhteistaan kiinnikin. Mutta vaimo vaan ei ole heittänyt ukkoa ulos, toisin kuin minä, joka lopetin yhteydenpidon heti, kun kuulin äijän kaksinaamaisuudesta ja pelimiehen taipumuksista. Jäin silti miettimään ja ihmettelemään miehen vaimoa.  Eli miten hän on jaksanut sietää ja katsella aviomiehensä uskottomuutta kaikki nämä vuodet, vuosikymmenet? Ei ihme että nainen oli "kylmä ja pihtari", miehen sanojen mukaan. Mikä saa naisen jäämään liittoon ja suostumaan moiseksi ovimatoksi, jonka yli mies kävelee jatkuvasti ja toistuvasti??

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko säälittäviä tuolaiset naiset. Usein rumissa vaatteissa tai muuten vain keho on niin ruma ettei vaatteet pue millään. Hakevat agressiivisesti huomiota ja ovat hyvin kontrolloidussa kaveriporukassa.

Vierailija
122/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pettää niin silloin ei kunnioita toista, kuka ihme sellasen ihmisen kanssa haluaa olla?? Kyllä mä oon vaikka mielummin sinkku sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:39"]

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

[/quote]

En kyllä pidä yhtäkään miestä niin hyvännäköisenä, että tuollaista sallisin. Ei kai kukaan edes oikeasti katso kuolaavasti varattujen miesten perään. Tai ehkä sinun miehesi perään sirtenkin kun tietävät hänen olevan saatavissa.

Vierailija
124/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pettää ja hyväksyy pettämisen, jos vanhemmat on tehneet samaa. Tiedän naisen, joka suostui miehen kotiintuomisiin kapakoista kun äitikin niin oli tehnyt.

Vierailija
125/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvinkin monenlaiset, esim. 

-henkisesti epävakaat, läheisriippuvaiset naiset

-naiset, jotka ovat itsekin pettäneet

-naiset jotka eivät välitä/rakasta miestä mutta ovat yhdessä vain esim. lasten takia

-naiset jotka rakastavat miestä niin paljon että antavat anteeksi kirjaimellisesti mitä tahansa

-naiset jotka ovat kynnysmattoja ja ammattimaisia uhreja, joilla ei ole kykyä tai halua sanoa vastaan, ainoastaan kyky ja halu valittaa ja uhriutua. 

Vierailija
126/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 05:39"]Ihmiset pettää ja hyväksyy pettämisen, jos vanhemmat on tehneet samaa. Tiedän naisen, joka suostui miehen kotiintuomisiin kapakoista kun äitikin niin oli tehnyt.
[/quote]

Mul on just toisinpäin. Mun molemmat vanhemmat petti, mut mä oon tosi tarkka sen asian kanssa. En vois koskaan antaa anteeks, enkä haluiskaan, musta pettäminen on niin säälittävää.

Vierailija
127/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 05:39"]Ihmiset pettää ja hyväksyy pettämisen, jos vanhemmat on tehneet samaa. Tiedän naisen, joka suostui miehen kotiintuomisiin kapakoista kun äitikin niin oli tehnyt. [/quote] Mul on just toisinpäin. Mun molemmat vanhemmat petti, mut mä oon tosi tarkka sen asian kanssa. En vois koskaan antaa anteeks, enkä haluiskaan, musta pettäminen on niin säälittävää.

[/quote]

Eiköhän tämäkin ole aika yksilöllistä, mutta yleensä suhtautuminen on kyllä aika radikaalia siihen asiaan joka vanhemmilla aiheuttanut ongelmia. Joko kyllä tai ei.

Esim. moni alkoholistin lapsi vihaa alkoholia yli kaiken ja on himoabsolutisti, mutta toisaalta on niitäkin jotka jatkavat vanhempien jalanjäljissä ja juovat liikaa. Harvoin on alkkisten lapsia joilla suhtautuminen alkoholiin ns. normaali, mikä on ihan ymmärrettävää. 

Vierailija
128/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 05:39"]Ihmiset pettää ja hyväksyy pettämisen, jos vanhemmat on tehneet samaa. Tiedän naisen, joka suostui miehen kotiintuomisiin kapakoista kun äitikin niin oli tehnyt. [/quote] Mul on just toisinpäin. Mun molemmat vanhemmat petti, mut mä oon tosi tarkka sen asian kanssa. En vois koskaan antaa anteeks, enkä haluiskaan, musta pettäminen on niin säälittävää.

[/quote]

Eiköhän tämäkin ole aika yksilöllistä, mutta yleensä suhtautuminen on kyllä aika radikaalia siihen asiaan joka vanhemmilla aiheuttanut ongelmia. Joko kyllä tai ei.

Esim. moni alkoholistin lapsi vihaa alkoholia yli kaiken ja on himoabsolutisti, mutta toisaalta on niitäkin jotka jatkavat vanhempien jalanjäljissä ja juovat liikaa. Harvoin on alkkisten lapsia joilla suhtautuminen alkoholiin ns. normaali, mikä on ihan ymmärrettävää. 
[/quote]

Ihana vertaus koska mun äiti on alkoholisti, ja mun suhtautuminen alkoholiin on (ainakin omasta mielestäni) normaalia, vaikka sitä on tullu nähtyä ja koettua vaikka mitä. Mut niin, yksilöllistä toi kyl on.

Vierailija
129/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 05:39"]Ihmiset pettää ja hyväksyy pettämisen, jos vanhemmat on tehneet samaa. Tiedän naisen, joka suostui miehen kotiintuomisiin kapakoista kun äitikin niin oli tehnyt. [/quote] Mul on just toisinpäin. Mun molemmat vanhemmat petti, mut mä oon tosi tarkka sen asian kanssa. En vois koskaan antaa anteeks, enkä haluiskaan, musta pettäminen on niin säälittävää. [/quote] Eiköhän tämäkin ole aika yksilöllistä, mutta yleensä suhtautuminen on kyllä aika radikaalia siihen asiaan joka vanhemmilla aiheuttanut ongelmia. Joko kyllä tai ei. Esim. moni alkoholistin lapsi vihaa alkoholia yli kaiken ja on himoabsolutisti, mutta toisaalta on niitäkin jotka jatkavat vanhempien jalanjäljissä ja juovat liikaa. Harvoin on alkkisten lapsia joilla suhtautuminen alkoholiin ns. normaali, mikä on ihan ymmärrettävää.  [/quote] Ihana vertaus koska mun äiti on alkoholisti, ja mun suhtautuminen alkoholiin on (ainakin omasta mielestäni) normaalia, vaikka sitä on tullu nähtyä ja koettua vaikka mitä. Mut niin, yksilöllistä toi kyl on.

[/quote]

No siksi sanoinkin että "harvoin on alkoholistien lapsia joilla normi suhde alkoholiin". Ymmärrätkö sanan "harvoin" merkityksen? Se ei tarkoita "Ei lainkaan", eli siinä nimenomaan huomioidaan ne yksilöt ja poikkeukset.

Vituttaa kun kirjoittaa esim. "suurin osa" tai "usein" ja heti tulee helvetisti porukkaa rageamaan, että "NO EN MÄÄÄ AINAKAAN!!" 

Siis just siksi käytetään termiä "suurin osa" eikä "kaikki", tai "usein" eikä "aina", koska siinä huomioidaan ja myönnetään myös poikkeustapaukset. Ei teidän tarvitse erikseen tulla ilmoittamaan, kuinka uniikkeja lumihiutaleita olette.

Vierailija
130/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan ja pelon takia. Voihan sitä selitellä itselleen kaikenlaista ja uskotella, että ihan coolisti hallitsee tilanteen. Se on defenssi ja selviytymiskeino. Jos joku oikeesti väittää pettämisen olevan ok, on tunnepuolella jotain pahasti vialla tai sitten ei vaan välitä oikeastaan itsekään "puolisostaan".

Vierailija
131/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:57"]Rahan ja pelon takia. Voihan sitä selitellä itselleen kaikenlaista ja uskotella, että ihan coolisti hallitsee tilanteen. Se on defenssi ja selviytymiskeino. Jos joku oikeesti väittää pettämisen olevan ok, on tunnepuolella jotain pahasti vialla tai sitten ei vaan välitä oikeastaan itsekään "puolisostaan".
[/quote]

No. Minun puolisollani ei ole rahaa eikä asemaa, mutta minä en ole lempannut häntä, vaikka hän on pettänyt minua ainakin kahdesti. Kyllähän se kipeää tekee, mutta tiedän ja hyväksyn syyn hänen pettämisiinsä ja olen sinut asian kanssa. Tarvitsen itsekin parisuhteessa vapautta, joten sallin sen myös miehelleni. Sinä päivänä kun mies ilmoittaa, ettei enää rakasta minua, päästän hänet kyllä menemään vailla mitään pelkoja. Toistaiseksi rakastamme toisiamme kuitenkin niin paljon, ettei ero tule kysymykseen.
-----
Kaikki eivät tätä tietenkään hyväksy eivätkä ymmärrä, eikä tarvitsekaan, mutta tämä tilanne on meille täysin ok. :)

Vierailija
132/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuvat suosivan tietynlaisia miehiä, puolison veli on kirurgi ja sillä on kyllä lapsiakin neljän vaimon kanssa ja vaimoja on ollut vieläkin enemmän, mutta jokainen exä olisi ollut valmis pitämään äijän, vaikka joskus oli jo pullat uunissa toisen kanssa.

Vierailija
133/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:57"]Rahan ja pelon takia. Voihan sitä selitellä itselleen kaikenlaista ja uskotella, että ihan coolisti hallitsee tilanteen. Se on defenssi ja selviytymiskeino. Jos joku oikeesti väittää pettämisen olevan ok, on tunnepuolella jotain pahasti vialla tai sitten ei vaan välitä oikeastaan itsekään "puolisostaan".
[/quote]

No. Minun puolisollani ei ole rahaa eikä asemaa, mutta minä en ole lempannut häntä, vaikka hän on pettänyt minua ainakin kahdesti. Kyllähän se kipeää tekee, mutta tiedän ja hyväksyn syyn hänen pettämisiinsä ja olen sinut asian kanssa. Tarvitsen itsekin parisuhteessa vapautta, joten sallin sen myös miehelleni. Sinä päivänä kun mies ilmoittaa, ettei enää rakasta minua, päästän hänet kyllä menemään vailla mitään pelkoja. Toistaiseksi rakastamme toisiamme kuitenkin niin paljon, ettei ero tule kysymykseen.
-----
Kaikki eivät tätä tietenkään hyväksy eivätkä ymmärrä, eikä tarvitsekaan, mutta tämä tilanne on meille täysin ok. :)
[/quote]

Just tyypillinen defenssikirjoitus. Uskotellaan rakkautta ja rakastellaan muiden kanssa. Joopa joo. Ja älä selitä, että seksiin ei liity tunteita. Kyllä liittyy ja sun mies ei todellakaan rakasta sua. Ehkä pitää susta ja helppo elämähän hänellä on. Vaimo, jota voi vedättää, j lisäksi muita naisia vedätettävänä myös. Itse olen pettänyt edellistä miestäni ja just samantyyppisillä selityksillä. Oikeesti tietysti katselin uutta.

Vierailija
134/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua seuratessa tulee esille, että ihan sama vaikka puoliso hakkaa, juo/pelaa rahat jne mutta pettäminen vasta suurin synti on. Huoh. Keksin heti pari kolme pahempaa pettämistä parisuhteessa kuin jonkun sattunaisen baarituttavuuden kanssa petiin hyppäämisen.

Tietääkseni mieheni ei käy vieraissa. Vaikka kävisikin niin en todellakaan halua sen takia muuttaa isosta omakotitalosta kerrostalokaksioon ja alkaa vääntämään omaisuuden jaosta ja lasten tapaamisista. Tämä on käytännönläheistä ja mukavuudenhalua eikä mitään muuta.

Vierailija
135/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei aina usko ihan ilmiselviä merkkejäkään vaan jatkaa ja uskottelee olevansa vainoharhainen ja kuvittelevansa turhia. Menee sillä tavalla vuosiakin. Itsellänikin kävi niin. Mies sai viestejä iltamyöhään. Sormus unohtui pari kertaa mökille. Ym pikkujuttuja. En uskonut vaistoani vaikka olisi jo heti alussa pitänyt ymmärtää noista harmittomista jutuista.

Vierailija
136/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:36"]

En todellakaan tiedä tai ymmärrä. Minulle avioliitto olisi finaalissa sillä hetkellä, kun petos tulisi ilmi. Se olisi pahin mahdollinen loukkaus, jonka tiedän. Ehkä nämä naiset ovat taloudellisesti miehistään riippuvaisia, heillä on huono itsetunto tai jotain muuta vastaavaa.

[/quote]

Mä en ymmärrä tätä miten niitä haukutaan, jotka on valmiita antamaan anteeks pettämiseni. Mikä siinä on, että tässä asiassa ei saa olla eri näkymyksiä? Minä voisin antaa anteeksi (luultavasti) pettämisen, olosuhteista riippuen. Minuun ei osu mikään noista luetelluista negatiivisista asioista. Satun vaan arvottamaan asiat eri tavalla kuin nämä tuomitsijat. Ei maailma ole niin mustavalkoinen, että se pettäminen on pahin mahdollinen teko maailmassa. On monta tapaa satuttaa toista pahasti.Motiivit pettämiseen ovat minulle tärkeämpiä, kuin itse teko. Tosin vaikea näin etukäteen arvioida, olen nähnyt että pettäminen aiheuttaa hyvin voimakkaita tuntemuksia, voihan olla että en sitten kykenisikään enää jatkamaan suhteessa, jos sattuisi omalle kohdalle. Mutta nyt siis ajattelen näin.

Vierailija
137/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:36"]

En todellakaan tiedä tai ymmärrä. Minulle avioliitto olisi finaalissa sillä hetkellä, kun petos tulisi ilmi. Se olisi pahin mahdollinen loukkaus, jonka tiedän. Ehkä nämä naiset ovat taloudellisesti miehistään riippuvaisia, heillä on huono itsetunto tai jotain muuta vastaavaa.

[/quote]

Mä en ymmärrä tätä miten niitä haukutaan, jotka on valmiita antamaan anteeks pettämiseni. Mikä siinä on, että tässä asiassa ei saa olla eri näkymyksiä? Minä voisin antaa anteeksi (luultavasti) pettämisen, olosuhteista riippuen. Minuun ei osu mikään noista luetelluista negatiivisista asioista. Satun vaan arvottamaan asiat eri tavalla kuin nämä tuomitsijat. Ei maailma ole niin mustavalkoinen, että se pettäminen on pahin mahdollinen teko maailmassa. On monta tapaa satuttaa toista pahasti.Motiivit pettämiseen ovat minulle tärkeämpiä, kuin itse teko. Tosin vaikea näin etukäteen arvioida, olen nähnyt että pettäminen aiheuttaa hyvin voimakkaita tuntemuksia, voihan olla että en sitten kykenisikään enää jatkamaan suhteessa, jos sattuisi omalle kohdalle. Mutta nyt siis ajattelen näin.
[/quote]

Sua ei ole petetty tai et ainakaan ole vielä huomannut. Ajattelin just samalla tavalla kunnes mies jäi kiinni.

Vierailija
138/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote

Toivon, että sinun miehesi ei koskaan osoittaudu pettäjäksi. Motiivilla ei kuule ole paljon merkitystä kun ajattelet, että sinulle on tietoisesti valehdeltu ja miehesi on halunnut jotain toista naista niin paljon, että on aloittanut suhteen. Teko merkitsee ja motiivi ei siinä kyllä sua paljoa auta.

Vierailija
139/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 04:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:53"]

Niin en nyt kuvailisi esimerkiksi Hillary Clintonia tai Victoria Beckhamia kynnysmatoiksi. Saisivat varmasti muitakin miehiä ja eivät elä miehensä lompakolla. Parisuhdetta voi taviksetkin jatkaa puolison uskottomuuden jälkeen ihan ei-alistettunakin.

[/quote]

Minä kuvailisin. En ymmärrä miten noin typerä ja tossukka nainen kuin Clinton on jopa menestynyt politiikassa. Vai saako änestäjiä nimenomaan sen takia, että tiedetään Clintonin olevan nöyrä ja noudattavan (miesten) käskyjä? Hyvä roolimalli naisille? Eukko, jonka äijä jörnii pitkin kyliä ja tunkee jotain sikaria sutturan pimppaan ja tämä vain nöyrtyy ja nielee kaiken? Ei todellakaan mitään kunnioitusta ainakaan minulta löydy näistä pettämistä sietäviä kohtaan. Vailla omanarvontuntoa olevia luusereita. (Ja huom, yhdesäs sovittuhan ei ole pettämistä vaan silloin kyseessä on avoiin suhde, ihan eri asia.)

[/quote]

No oletpa säälittävä jos et kunnioita pettämistä sietäviä. Se kun on jokaisen oma asia ja valinta mitä näistä ajattelee. Kyllä naiset on tässäkin asiassa sairaita. Miehet ei puutu vastaavalla tavalla muiden elämään ja ole pohtimassa mitä muiden täytyy elämässään sietää ja olla sietämättä.

Vierailija
140/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:36"] En todellakaan tiedä tai ymmärrä. Minulle avioliitto olisi finaalissa sillä hetkellä, kun petos tulisi ilmi. Se olisi pahin mahdollinen loukkaus, jonka tiedän. Ehkä nämä naiset ovat taloudellisesti miehistään riippuvaisia, heillä on huono itsetunto tai jotain muuta vastaavaa. [/quote] Mä en ymmärrä tätä miten niitä haukutaan, jotka on valmiita antamaan anteeks pettämiseni. Mikä siinä on, että tässä asiassa ei saa olla eri näkymyksiä? Minä voisin antaa anteeksi (luultavasti) pettämisen, olosuhteista riippuen. Minuun ei osu mikään noista luetelluista negatiivisista asioista. Satun vaan arvottamaan asiat eri tavalla kuin nämä tuomitsijat. Ei maailma ole niin mustavalkoinen, että se pettäminen on pahin mahdollinen teko maailmassa. On monta tapaa satuttaa toista pahasti.Motiivit pettämiseen ovat minulle tärkeämpiä, kuin itse teko. Tosin vaikea näin etukäteen arvioida, olen nähnyt että pettäminen aiheuttaa hyvin voimakkaita tuntemuksia, voihan olla että en sitten kykenisikään enää jatkamaan suhteessa, jos sattuisi omalle kohdalle. Mutta nyt siis ajattelen näin. [/quote] Sua ei ole petetty tai et ainakaan ole vielä huomannut. Ajattelin just samalla tavalla kunnes mies jäi kiinni.

[/quote]

No enkö näin kirjoittanutkin? Voisi olla, että suhtautuisin eri tavalla sitten. Tai sitten ei. Mutta suhteen ulkopuolisille tämä asia ei kuuluisi millään tavalla. Kiva tietää, että olisi mahdollista saada haukutkin siihen uskottomuuden aiheuttaman tuskan päälle, jos yrittäisin tehdä omasta näkökulmastani oikein. Musta se on hyvin kummallista.