Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan likkakaveri vei puolet meidän ostamista tavaroista omille kämpilleen. Taidan käydä hakemassa pois.

Vierailija
11.09.2021 |

Pojalla loppui keväällä lukio ja me muutettiin hänet jo kesällä opiskelupaikkakunnalle, kun löytyi kiva asunto. Siellä ne tyttöystävänsä kanssa laittelivat kotia, kunnes tyttökaveri muutti omaan kämppään täällä meidän paikkakunnalla. Hän ei päässyt amk:uun ja yrittää kai vuoden päästä uudestaan. En ollut pojan asunnossa käynyt heinäkuun jälkeen ja eilen kävin hakemassa poikaa kotiin viikonlopuksi ja vein samalla uuden imurin. Minun äidin vanha senkki puuttui, iso uusi matto oli kadonnut, minun ostama taulu oli viety. Ne on nyt kuulemma tyttöystävän kämpässä. Ei siinä mitään, jos oltaisiin rikkaita, mutta minä ja mieheni säästettiin koko viimeinen lukiovuosi, että saatiin pojalle ekaan omaan kotiin huonekaluja ja sisustustavaraa useammalla tonnilla. Aika lähellä on nyt, etten hyppää autoon ja lähde hakemaan puuttuvia tavaroita likkakaverilta takaisin. Röyhkeää viedä meidän hankkimat tavarat itselleen.

Kommentit (704)

Vierailija
701/704 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me laitettiin pojan opiskelukämppään vanhoja hyväkuntoisia huonekalujamme. Paljon fiksumpia kuin ne mitä opiskelija voisi lisämaksua vastaan vuokrata. Vain verhot hankittiin sinne sopivat. Miksi uhrata paljon rahaa niihin kun kuitenkaan eivät ole sopivia ensimmäiseen oikeaan kotiin. Eikä niitten vanhojen mööpelien perään tarvi itkeä vaikka jotain tapahtuiskin.

Ei kaikki pyörittele nurkissaan vanhoja mööpeleitä. Meidän kotona ainakin on vain 1 iso sohva ja yksi ruokapöytä, jonka ympärillä on 6 tuolia. Ei tulisi mieleenkään jättää nurkkiin lojumaan jotain sohvia ja ruokakalustoja, jos itse kyllästyn...

Jotenkin ajattelisin, että siinä vaiheessa kun lapsi muuttaa, voisi antaa tälle ne sillä hetkellä lapsuudenkodissa käytössä olevat mööpelit mukaan ja ostetaan itselle uudet. Näin kenenkään ei tarvitse varastoida mitään mihinkään.

Vierailija
702/704 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tämä ketju voi olla kuukauden suosituin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/704 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun poikasihan on täysin syytön tähän asiaan? Väkisin likka vei matot ja senkin, vaikka poikasi yritti roikkua niissä kynsin ja hampain kiinni "älä vie niitä pois, pyydän!"

Jos nyt kuvittelisin meillä tällaista tilannetta, niin ihan ensiksi kyllä keskustelisin sen oman lapseni kanssa, että miksi näin on tehty. Miksi on antanut minun ostamani kalliit matot ja vanhan senkin jonnekin jne. Ärsyttää nämä tällaiset, kun ollaan heti syyttämässä niitä muita, kun "ei meidän poika".

Vierailija
704/704 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sinun poikasihan on täysin syytön tähän asiaan? Väkisin likka vei matot ja senkin, vaikka poikasi yritti roikkua niissä kynsin ja hampain kiinni "älä vie niitä pois, pyydän!"

Jos nyt kuvittelisin meillä tällaista tilannetta, niin ihan ensiksi kyllä keskustelisin sen oman lapseni kanssa, että miksi näin on tehty. Miksi on antanut minun ostamani kalliit matot ja vanhan senkin jonnekin jne. Ärsyttää nämä tällaiset, kun ollaan heti syyttämässä niitä muita, kun "ei meidän poika".

Edellä on törkeästi oletettu ihmisten sukupuolia.