Mikä vituttaa just nyt tällä hetkellä ! Saa avautua!
Mua vituttaa kun oon yksin kotona ja aviomies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin! Silti watsapis näkee et on ollu paikalla vähän väliä! Oon yrittäny monta tuntia!
Kommentit (76)
saisipa munaaa! yksin yksin ja yksin! Mä haluun seksiä!
Se että muinainen sukupuuttoon kuollut suurikokoinen lintu antoi munan strutsin vitulle ja se että minun pitää toistaa tämän ihan kuin olisin mielisairaalassa ja näin tämä ihminen ketä voi olla kenties strutsin poika.. teki rahaa tästä.
Ilmeisesti. En tiedä.
Mies vituttaa. Saisipa joskus olla rauhassa. Jos ei ole lapset jotain vailla niin mies kyllä varmasti on. Perheen neljäs lapsi. Ero tulossa.
En vittu jaksa siivota. Hukun roskaan.
Se että ajat paikasta x kylmään kotiin, jossa ei ole mitään. Olet yksin, ympärilläsi vallitsee hiljaisuus ja mielialat heittelevät eessuntaassun. EI siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin kipasta se pullo sieltä kaupasta.
Dallas teki coloradoa vastaan 3-0 ekan erän alussa. Ei jaksa enää katsoa...piti olla la illaksi hyvä matsi, mutta nyt viturtaa.
Se että kun päätin karsia kaikki hyväksikäyttäjät elämästäni, niin huomaan ettei kukaan kaipaa seuraani. Olisi pitänyt tajuta tämä jo useita vuosia sitten ja hankkia silloin oikeita ystäviä. Nyt on enää vaikea ystävystyä kehenkään. Tämä vituttaa.
En oikein tiedä vituttaako, mutta ainakin ahdistaa. Elämä ei ole pitkään aikaan tuntunut oikein miltään. Lapsista pitäisi kasvattaa tervejärkisiä aikuisia. Joka ilta olen itku kurkussa, jaksamisen rajamailla.
Huonosti nukkuva taapero. Oon niin väsynyt. zZz
Ajattelin keittää spagettia, joten tyhjensin kattilan vanhasta vaniljakiisselistä huomatakseni sen pohjan palaneen, enkä viitsinytkään ruveta keittämään spagettia sillä kattilalla. Se on ainoa kattilani, ja haluaisin syödä spagettia. Ruokasoodakin loppui jo silloin kun viimeksi jouduin kattilan pohjaa puhdistamaan. En nyt tiedä mitä tekisin. Nälkä.
Kaipaan seksiä. Vaimo lopetti antamisen helmikuussa 2012. En ole vielä sortunut vieraisiin. Onhan tämä avioliitto kylmennyt, itsellä yhä selkeämmin ajatus että kun nuorin täyttää 12 niin tämä poika lähtee, muutama vuosi vielä kärsittävänä.
Se että olen roikkunut palstalla kohta 13 tuntia pelkät alusvaatteet päällä 😩
Minäkin olen vailla. No ehkä kannattaisi minunkin älytä siirtyä jo pois av:ltä vokotteluhommiin.
Se että kotona aina kauhea siivo. Meill on reilun1v tyttö ja tietenkin hänen hoitamisensa vie leijona-osan päivästä. Mutt mua vituttaa se että.taas olen siivonnut,tehy perheelle ruuan jonka jälkeen taas siivonnut. Ja tyttö syö x 5 pvässä ja hän sormiruokailee, se sotku on ihan järjetön. Kaikki aina antaa ohjeita ett sellaista se arki on, täytyy opetella sietämään sotkua. Mutt kun en siedä. Mä olen siivoamassa kokoajan. Mies on viikonloput kotona, on viik.loput vapaapäiviä. Mutta hänellä on "miesten hommia" eli aina jotain.. Oikeasti ei tänään ainakaa mitään kummoista. Keittiötä ei siivoa jos en pyydä. Lapsen hoito pääasiassa minun vastuulla. Mies leikkii lapsen kanssa , syöttää joskus. Minä herään aamulla lapsen kans, syötän,pesen,puen. Teen aina ruuat ja siivoon. Elämä on kokoajan yhtä vitun siivoamista!!
Vierailija kirjoitti:
Se että kotona aina kauhea siivo. Meill on reilun1v tyttö ja tietenkin hänen hoitamisensa vie leijona-osan päivästä. Mutt mua vituttaa se että.taas olen siivonnut,tehy perheelle ruuan jonka jälkeen taas siivonnut. Ja tyttö syö x 5 pvässä ja hän sormiruokailee, se sotku on ihan järjetön. Kaikki aina antaa ohjeita ett sellaista se arki on, täytyy opetella sietämään sotkua. Mutt kun en siedä. Mä olen siivoamassa kokoajan. Mies on viikonloput kotona, on viik.loput vapaapäiviä. Mutta hänellä on "miesten hommia" eli aina jotain.. Oikeasti ei tänään ainakaa mitään kummoista. Keittiötä ei siivoa jos en pyydä. Lapsen hoito pääasiassa minun vastuulla. Mies leikkii lapsen kanssa , syöttää joskus. Minä herään aamulla lapsen kans, syötän,pesen,puen. Teen aina ruuat ja siivoon. Elämä on kokoajan yhtä vitun siivoamista!!
Täällä kans yksi, joka saa hermoromahduksen joka kerta, kun lapsi syö itse. Tiedän, että lapsen pitäisi saada "leikkiä" ruualla, mutta mulle ruokatahrojen, varsinkin soseiden, hinkkaaminen pöydästä, lattialta, syöttötuolista ja ihan joka paikasta on vastenmielistä. Tuntuu, että sitä ruokaa jää aina jonnekin ja se jämähtää kiinni.
Ei nyt vituta mutta harmittaa ja surettaa yksinäisyys. Kavereita ei ole ja miehenkin kanssa välit hiipuneet.
Vituttaa rajusti. Mies paineli pihalle erohaluisena. Kaikki siksi, että suutuin entisestään kun hän ei suostunut näkemään, että olen oikeasti tosi loukkaantunut, ja yritti väkisin teeskennellä, että kyllä tämä tästä jälleen kerran menee teeskentelemällä ohi. Alkusuuttumus tuli, kun minua hoputettiin kaupassa. Nyt ymmärrän, että ukulele ei kestä kun minä pilaan hänen aikomuksensa ja myöhästytään hänen siskoltaan Mutta en minäkään hoputa ja häijyile kun hän yrittää tehdä töitä, miksi minun työni saa pilata ja sotkea ruuanhankinnan ilkeällä ivallisuudella? Jos joudun keskeyttämään hänen työnsä, olen hattu kourassa.
Ja äkkiä suututtaa vielä enemmän. Että kappas kun on unohtunut mainita sanankirjoittajalta, että miehen pitää erota vanhempiensa lisäksi siskostaankin tullakseen vaimon kanssa yhdeksi lihaksi. Onko mitään nolompaa kuin olla mustasukkainen miehen siskolle?! Voihan se olla, että mies minuakin arvostaa, mutta vaikea se on tietää, kun se ei käytöksestä ole koskaan tullut ilmi. Äkkiäpä saa omanarvontuntoisen naisen epäilemään, onko hän oikeasti mikään ja kukaan. Pari elämänkriisiä ja alemmuudentuntoaan piilotteleva mies, ja johan onnistuu.
Vituttaa aviomies. Kiroilee ja raivoaa joka asiasta, eikä mikään ole koskaan hänen syytä.