olen ottanut maksua seksistä, kysyttävää?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:44"]
Onko sulla mitään oikeaa koulutusta? Itse käyn opintojen ohella kolmisen kertaa kuussa tekemässä privaattia stripparina, tienaan sillä niin hyvin ettei tarvi muissa töissä nyt käydä ja helpottaa opiskelua huomattavasti. Seksipalveluja en myy.
[/quote]
Vainko strippaus vai jotain intiimimpää? Joku vanha mies vai miten?
[/quote]
Työskentelen Tampereella erotiikkaliikkeessä. Asiakkaat ovat eri-ikäisiä, nuoria ja komeitakin löytyy vakkareista useampi:)
toki extroja on, noin niillähän tuossa tienataan. En harrasta kuitenkaan yhdyntää tai ota suihin \ runkkaa. Kerran esimerkiksi esitin tunnin asiakkaalle lavalla kissaax) erikoisimpia mitä jääny mieleen.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:15"]
Aivan, täydellisesti samaa mieltä, mitä ihmettä muuten teen täällä WT-palstalla, lähdenkin nyt töistä kotiin, ensin ruokakauppaan. t: Akateeminen äiti ja ylpeä siitä ettei ole koskaan tarvinnut alentua seksityöläiseksi.
[/quote]
Seksillä sinäkin alennut pitämään miehesi tyytyväisenä, tai ainakin toivon niin miehesi kannalta.
[/quote]
Mä en ole koskaan harrastanut seksiä siitä syystä että pitäisin miehen tyytyväisenä. Vain ja ainoastaan oman himoni takia olen harrastanut.
[/quote] Sua on pantu halvalla?
[/quote]
ööh ei vaan himokkaasti ja siten että olen saanut itsekin seksuaalista nautintoa :)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:40"]Kerrotko avoimesti kavereillesikin? Entä omille vanhemmille? Suositteletko mahdollisille tuleville lapsillesi samaa? Mitä jos saat hiv:n tai genitaaliherpeksen (herpes ja HPV voi tarttua kondomista huolimatta) Mitä jos juorut leviää ja saat maksullisen huoran leiman loppuiäksesi? [/quote] Mun vanhemmat kuolivat kun olin 19. Pidän omana tietonani. Hiviä pidän epätodennäköisenä koska käytän kondomia, HPV:tä vastaan minulla on rokote ja herpeskin kovin huonosti tarttuu kumia käyttäessä. Sehän vasta huono huora olis kun ois ilmanen? Mutta siinäpähän leviää, kyllä mun itsetunto huorittelun kestää. Tai sitten ostan talon muualta ;)
[/quote]
Kerrottakoon tähän että HSV1 ja HSV2 tarttuvat kondomista huolimatta hyvin herkästi, myös latentissa vaiheessa.