olen ottanut maksua seksistä, kysyttävää?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:01"]Paljonko otit
[/quote]
400e/x
Kuinka monta kertaa olet ottanut maksua seksistä, ja aiotko tehdä niin uudestaan?
Mistä löysit asiakkaan? Kumpi teki tilanteessa aloitteen?
Millainen kokemus oli? Mitä ajattelit jälkeenpäin?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:21"]Kuinka monta kertaa olet ottanut maksua seksistä, ja aiotko tehdä niin uudestaan?
Mistä löysit asiakkaan? Kumpi teki tilanteessa aloitteen?
Millainen kokemus oli? Mitä ajattelit jälkeenpäin?
[/quote]
Useamman kerran, aion myös tehdä niin uudestaan, asiakkaita löytyy netistä ja minä teen aloitteet :) Kokemuksia on ollut useita mutta vakioasiakkaiden kanssa nautin oikeasti. Jälkeenpäin en ajattele juuri mitään, rupattelen miesten kanssa mukavia.
annatko työntää anaaliin?
otatko suihin?
vietätkö heidän kanssaan koko yön?
minkä näköinen ja ikäinen olet?
Näin toimii myös moni av-mamma, vastineen vaatiminen seksistä siis.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:30"]
[/quote]
Ainahan pillu tulee hintoihinsa, tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:29"]annatko työntää anaaliin?
otatko suihin?
vietätkö heidän kanssaan koko yön?
minkä näköinen ja ikäinen olet?
[/quote]
Nautin kyllä anaaliseksistäkin ellei asiakas ole kauhean suuri varusteinen, Otan suihin.
Joidenkin vakiasiakkaiden kanssa vietän kokonaisia viikonloppuja, talvella lähden viikoksi lomalle yhden kanssa.. :)
Olen 25 vuotias, 168cm/52kg, pitkä ruskea tukka ja ihan sievät kasvot :)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:30"]
[/quote]
Ainahan pillu tulee hintoihinsa, tavalla tai toisella.
[/quote]
Mitä voimme siis päätellä naisten perimmäisestä luonteesta?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:15"]
Aivan, täydellisesti samaa mieltä, mitä ihmettä muuten teen täällä WT-palstalla, lähdenkin nyt töistä kotiin, ensin ruokakauppaan. t: Akateeminen äiti ja ylpeä siitä ettei ole koskaan tarvinnut alentua seksityöläiseksi.
[/quote]
Seksillä sinäkin alennut pitämään miehesi tyytyväisenä, tai ainakin toivon niin miehesi kannalta.
[/quote]
Mä en ole koskaan harrastanut seksiä siitä syystä että pitäisin miehen tyytyväisenä. Vain ja ainoastaan oman himoni takia olen harrastanut.
Kerrotko avoimesti kavereillesikin? Entä omille vanhemmille? Suositteletko mahdollisille tuleville lapsillesi samaa?
Mitä jos saat hiv:n tai genitaaliherpeksen (herpes ja HPV voi tarttua kondomista huolimatta)
Mitä jos juorut leviää ja saat maksullisen huoran leiman loppuiäksesi?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:15"]
Aivan, täydellisesti samaa mieltä, mitä ihmettä muuten teen täällä WT-palstalla, lähdenkin nyt töistä kotiin, ensin ruokakauppaan. t: Akateeminen äiti ja ylpeä siitä ettei ole koskaan tarvinnut alentua seksityöläiseksi.
[/quote]
Seksillä sinäkin alennut pitämään miehesi tyytyväisenä, tai ainakin toivon niin miehesi kannalta.
[/quote]
Mä en ole koskaan harrastanut seksiä siitä syystä että pitäisin miehen tyytyväisenä. Vain ja ainoastaan oman himoni takia olen harrastanut.
[/quote] Sua on pantu halvalla?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:40"]
Kerrotko avoimesti kavereillesikin? Entä omille vanhemmille? Suositteletko mahdollisille tuleville lapsillesi samaa?
Mitä jos saat hiv:n tai genitaaliherpeksen (herpes ja HPV voi tarttua kondomista huolimatta)
Nämä hyviä, vastaa ap!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:40"]Kerrotko avoimesti kavereillesikin? Entä omille vanhemmille? Suositteletko mahdollisille tuleville lapsillesi samaa?
[/quote]
Mun vanhemmat kuolivat kun olin 19. Pidän omana tietonani. Hiviä pidän epätodennäköisenä koska käytän kondomia, HPV:tä vastaan minulla on rokote ja herpeskin kovin huonosti tarttuu kumia käyttäessä.
Sehän vasta huono huora olis kun ois ilmanen? Mutta siinäpähän leviää, kyllä mun itsetunto huorittelun kestää. Tai sitten ostan talon muualta ;)
Mulla olis kysymyksiä vaikka muille jakaa!
1. Teetkö jotain muuta työtä?
2. Kuinka pitkälle olet kouluttautunut ja mille alalle?
3. Mistä sait idean myydä seksiä?
4. Kuvaile asiakkaitasi (ikä, fyysinen kunto, luonne, status jne) :)
5. Tietääkö kukaan lähipiiristäsi työstäsi? Jos ei, niin mitä he uskovat sinun tekevän elääksesi?
:)
Onko sulla mitään oikeaa koulutusta? Itse käyn opintojen ohella kolmisen kertaa kuussa tekemässä privaattia stripparina, tienaan sillä niin hyvin ettei tarvi muissa töissä nyt käydä ja helpottaa opiskelua huomattavasti. Seksipalveluja en myy.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:40"]
[/quote]
Ihan ohiksena, nämä asiakkaat ovat miltei järjestään nalkuttavien ja pihtaavien mammojen "rakastamia" miehiä ;)
Ei vaimokamaa, muuten kyllä
tv MIES
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:44"]
Onko sulla mitään oikeaa koulutusta? Itse käyn opintojen ohella kolmisen kertaa kuussa tekemässä privaattia stripparina, tienaan sillä niin hyvin ettei tarvi muissa töissä nyt käydä ja helpottaa opiskelua huomattavasti. Seksipalveluja en myy.
[/quote]
Vainko strippaus vai jotain intiimimpää? Joku vanha mies vai miten?
No eiköhän suurin osa naisista ole joskus ottanut rahaa seksistä suoraan tai epäsuorasti.