Erotin mieheni toisesta naisesta
Otin eron. Ja sen jälkeen mies otti uuden naisen. No minä en kestänyt sitä, että miehellä oli uusi nainen niin halusinkin perua eron.
Olen miettinyt monesti miksi mies palasi luokseni, kun alunperin otin eron siksi, että ihastuin toiseen.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:27"]Kauanko ap. olitte yhdessä? Onko teillä yhteisiä lapsia? Itsellä myös huono fiilis siitä, että mies otti toisen, vaikka itsellä oli ensin toinen. En silti heitä erottaisi, koska en halua miestä takaisin. Mies sanoi, että olisi halunnut minut takaisin, mutta joutuu sitten varmaan tyytymään johonkin toiseen.
[/quote] on lapsia ja naimisissa oltiin oltu 7vuotta.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:29"]Eräs tyhmä lehmä hankkiutui raskaaksi kun huomasi että minulla ja miehellään oli syvä yhteys. Mies tietenkin kunniallisesti jäi liittoon. Hieno alku perhe-elämälle! :D
[/quote] siis mielestäsi miehen vaimo on tyhmä lehmä? Taidat olla vain katkera, kun en saanut vietyä miestä vaimoltaan
Jossei ole provo niin AP:lla olisi käynti psykiatrilla paikallaan
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:31"]Mikä sun ongelmasi oikein on? Olkaa nyt molemmat tyytyväisiä kun olette takaisin yhdessä. Miehesi tuntuu viihtyvän siellä tossusi alla, ja sullehan se passaa mitä mainioimmin, vai kuinka? Vai onko mieleesi hiipinyt ajatus että ehkäpä oletkin liian hallitseva ja omistushaluinen? [/quote] ongelma on. Että haluan olla villi ja vapaa, mutta en voi erota. [/quote] ja miksikö en voi. Koska en halua päästää oikeasti hyvää miestä vapaille markkinoille
[/quote]
Eli haluat omistaa ja kontroloida. Se on sairasta. Epäilenpä kuule ettei sulla ole aavistustakaan siitä mitä on rakkaus. Ja kuten huomaa, ohitat nuo viittaukset patologiseen tilaasi niinkuin patologiset ohittavat :(( MItä tulee luopumiseen, siihen tarvitaan esimerkiksi kykyä myötätuntoon ja luottamusta siihen että elämä kantaa. Se, että toivoo toisellekin hyvää ja onnea. Rakastaminen on sitä ettei vaadi toiselta mitään, ja perustuu siihen että sinä haluat toiselle hyvää. Mut ymmärrän, yhtä hyvin tähän voisi kirjoittaa siansaksaa