Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotin mieheni toisesta naisesta

Vierailija
20.10.2014 |

Otin eron. Ja sen jälkeen mies otti uuden naisen. No minä en kestänyt sitä, että miehellä oli uusi nainen niin halusinkin perua eron.

Olen miettinyt monesti miksi mies palasi luokseni, kun alunperin otin eron siksi, että ihastuin toiseen.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen erottanut miehen lumpustaan. Meille tuli ero, koska miehellä oli suhde. No junailin asiat niin että heille tuli ero :) Ja en kyllä kerro miten koska siitä voisi asian tunnistaa. Mutta sen vain sanon että hyvän ystävän(mies puolisen) avulla.

Vierailija
22/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:49"]Minäkin olen erottanut miehen lumpustaan. Meille tuli ero, koska miehellä oli suhde. No junailin asiat niin että heille tuli ero :) Ja en kyllä kerro miten koska siitä voisi asian tunnistaa. Mutta sen vain sanon että hyvän ystävän(mies puolisen) avulla.
[/quote] hyvä! Sai lumppu ansionsa mukaan
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä kuitenkin on, että minä olin ihastunut ja olen ihastunut toiseen. Halusin miehen takaisin vain, koska otti uuden naisen. En ole onnellinen hänen kanssaan, mutta ei tasan kukaan muukaan saa olla.
Ap

Vierailija
24/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vittumaisia naisia. Kuka tuollaisia joutuu kestämään.

Vierailija
25/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:57"]

Pahinta tässä kuitenkin on, että minä olin ihastunut ja olen ihastunut toiseen. Halusin miehen takaisin vain, koska otti uuden naisen. En ole onnellinen hänen kanssaan, mutta ei tasan kukaan muukaan saa olla. Ap

[/quote]

Miksi? Jos roolit olisivatkin niin, että mies olisi sitä mieltä, että sinä et saa olla kenenkään muun kanssa?

Mistä kumpuaa tämä jos en minä, niin ei kukaan muukaan -asenne?

Vierailija
26/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:57"]

Pahinta tässä kuitenkin on, että minä olin ihastunut ja olen ihastunut toiseen. Halusin miehen takaisin vain, koska otti uuden naisen. En ole onnellinen hänen kanssaan, mutta ei tasan kukaan muukaan saa olla. Ap

[/quote]

Miksi? Jos roolit olisivatkin niin, että mies olisi sitä mieltä, että sinä et saa olla kenenkään muun kanssa?

[/quote] koska mies on ihana. Huomaavainen, hellä, tekee kotityöt pyytämättä. Aina hemmottelemassa. Hän on hyvä mies! En vain rakasta häntä

Vierailija
27/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin vihaan tätä, mutta nyt on ihan pakko... grow up!

Vierailija
28/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:57"]

[/quote]

[/quote] koska mies on ihana. Huomaavainen, hellä, tekee kotityöt pyytämättä. Aina hemmottelemassa. Hän on hyvä mies! En vain rakasta häntä
[/quote] niin piti vielä jatkaa, että ihastukseni on toisenlainen enkä haluaisi hänen kanssaan elää. Erosin, koska mieheni oli liian hyvä minulle. Koin suhteemme vääräksi. Mutta uusi nainen sai minut raivon valtaan. Ei hänellä ole oikeutta nauttia minun miehestäni. Minulle tämä ihana mies kuuluu. Haluaisin vaan löytää sen tunteen mikä on ihastukseeni niin hänestä.

Vierailija
29/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:49"]

Se on hyvä ettet vierasta naista mennyt kähmimään. Tunsitko niskasta?

[/quote]

Ei ollut niskanen vaan nieminen.

Vierailija
30/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:57"] Pahinta tässä kuitenkin on, että minä olin ihastunut ja olen ihastunut toiseen. Halusin miehen takaisin vain, koska otti uuden naisen. En ole onnellinen hänen kanssaan, mutta ei tasan kukaan muukaan saa olla. Ap [/quote] Miksi? Jos roolit olisivatkin niin, että mies olisi sitä mieltä, että sinä et saa olla kenenkään muun kanssa? Mistä kumpuaa tämä jos en minä, niin ei kukaan muukaan -asenne? [/quote] koska mies on ihana. Huomaavainen, hellä, tekee kotityöt pyytämättä. Aina hemmottelemassa. Hän on hyvä mies! En vain rakasta häntä [/quote] niin piti vielä jatkaa, että ihastukseni on toisenlainen enkä haluaisi hänen kanssaan elää. Erosin, koska mieheni oli liian hyvä minulle. Koin suhteemme vääräksi. Mutta uusi nainen sai minut raivon valtaan. Ei hänellä ole oikeutta nauttia minun miehestäni. Minulle tämä ihana mies kuuluu. Haluaisin vaan löytää sen tunteen mikä on ihastukseeni niin hänestä.

[/quote]

Ehkä sinun pitäisi vähän vielä kypsyä ja aikuistua. Ei sinulla ole mitään oikeutta satuttaa toisia oman edun nimissä!

Vierailija
31/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:57"] Pahinta tässä kuitenkin on, että minä olin ihastunut ja olen ihastunut toiseen. Halusin miehen takaisin vain, koska otti uuden naisen. En ole onnellinen hänen kanssaan, mutta ei tasan kukaan muukaan saa olla. Ap [/quote] Miksi? Jos roolit olisivatkin niin, että mies olisi sitä mieltä, että sinä et saa olla kenenkään muun kanssa? Mistä kumpuaa tämä jos en minä, niin ei kukaan muukaan -asenne? [/quote] koska mies on ihana. Huomaavainen, hellä, tekee kotityöt pyytämättä. Aina hemmottelemassa. Hän on hyvä mies! En vain rakasta häntä [/quote] niin piti vielä jatkaa, että ihastukseni on toisenlainen enkä haluaisi hänen kanssaan elää. Erosin, koska mieheni oli liian hyvä minulle. Koin suhteemme vääräksi. Mutta uusi nainen sai minut raivon valtaan. Ei hänellä ole oikeutta nauttia minun miehestäni. Minulle tämä ihana mies kuuluu. Haluaisin vaan löytää sen tunteen mikä on ihastukseeni niin hänestä.

[/quote]

Ehkä sinun pitäisi vähän vielä kypsyä ja aikuistua. Ei sinulla ole mitään oikeutta satuttaa toisia oman edun nimissä!
[/quote] ketä minä satutan? Mies on onnellinen, kun saa olla mun eli rakkaansa kanssa. Itseäni minä korkeintaan satutan, kun henkisesti haluaisin olla vapaa
Ap

Vierailija
32/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaa että ap:n kaltaisia naisia on oikeasti olemassa... hyi saakeli

Vierailija
33/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:27"]pelottavaa että ap:n kaltaisia naisia on oikeasti olemassa... hyi saakeli
[/quote] mikä on pelottavaa? Se, että nainen ei pysty elämään haluamaansa elämää vai?

Vierailija
34/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:27"]pelottavaa että ap:n kaltaisia naisia on oikeasti olemassa... hyi saakeli [/quote] mikä on pelottavaa? Se, että nainen ei pysty elämään haluamaansa elämää vai?

[/quote]

No tuota, pelottavaa on se ettet kykene luopumaan vaan jäät kiinni vallanhaluusi. Et halua onnea vaan valtaa toisiin ihmisiin. Onnen edellytys on luopuminen, kasvaminen, kivun kestäminen. Käytöksessäsi on jotain psykopaattista. Patologista. Tunnekylmää. Siksihän ne psykopaatit tappavat- koska katsovat oikeudekseen omistaa ja määrätä toisia ihmisiä. Kun tulevat loukatuksi, eivät ymmärrä että se kuuluu elämään ja sitä kautta kasvaa, vaan kostavat. Haluavat niskan päälle. Jos ei muuten niin tappamalla. Siksi on pelottavaa. Et ole ihan terve.

Vierailija
35/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:27"]pelottavaa että ap:n kaltaisia naisia on oikeasti olemassa... hyi saakeli [/quote] mikä on pelottavaa? Se, että nainen ei pysty elämään haluamaansa elämää vai?

[/quote]

No tuota, pelottavaa on se ettet kykene luopumaan vaan jäät kiinni vallanhaluusi. Et halua onnea vaan valtaa toisiin ihmisiin. Onnen edellytys on luopuminen, kasvaminen, kivun kestäminen. Käytöksessäsi on jotain psykopaattista. Patologista. Tunnekylmää. Siksihän ne psykopaatit tappavat- koska katsovat oikeudekseen omistaa ja määrätä toisia ihmisiä. Kun tulevat loukatuksi, eivät ymmärrä että se kuuluu elämään ja sitä kautta kasvaa, vaan kostavat. Haluavat niskan päälle. Jos ei muuten niin tappamalla. Siksi on pelottavaa. Et ole ihan terve.
[/quote] no miten sitten voisin luopua?

Vierailija
36/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun tapaat uusia miehiä? Haluatko pitää ne kaikki? Mitä jos joku mies ei alistukaan tossusi alle? Mitä sitten teet? 

Vierailija
37/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:12"]Entä sitten kun tapaat uusia miehiä? Haluatko pitää ne kaikki? Mitä jos joku mies ei alistukaan tossusi alle? Mitä sitten teet? 
[/quote] miten voisin tapailla uusia miehiä, kun olen naimisissa? Enkä minä huoli ketä vaan. Siksi en ihastukseni kanssakaan suhdetta halua. Hän ei ole sellainen minkä kanssa voisin rakentaa tulevaisuuden

Vierailija
38/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, erään tuttavan mies tappoi tämän naisen juuri siitä syystä, että kukaan muu ei saisi tätä..

Vierailija
39/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:16"]Ap, erään tuttavan mies tappoi tämän naisen juuri siitä syystä, että kukaan muu ei saisi tätä..
[/quote] sanotko, että minun pitää tappaa mieheni, jotta pääsen vapaaksi? En usko. Minä kuitenkin pidän miehestäni vaikken hulluna rakasta. En halua hänelle pahaa

Vierailija
40/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee ny sit teille ihan kauheesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi