Erotin mieheni toisesta naisesta
Otin eron. Ja sen jälkeen mies otti uuden naisen. No minä en kestänyt sitä, että miehellä oli uusi nainen niin halusinkin perua eron.
Olen miettinyt monesti miksi mies palasi luokseni, kun alunperin otin eron siksi, että ihastuin toiseen.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:31"]Mikä sun ongelmasi oikein on? Olkaa nyt molemmat tyytyväisiä kun olette takaisin yhdessä. Miehesi tuntuu viihtyvän siellä tossusi alla, ja sullehan se passaa mitä mainioimmin, vai kuinka? Vai onko mieleesi hiipinyt ajatus että ehkäpä oletkin liian hallitseva ja omistushaluinen?
[/quote] ongelma on. Että haluan olla villi ja vapaa, mutta en voi erota.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:31"]Mikä sun ongelmasi oikein on? Olkaa nyt molemmat tyytyväisiä kun olette takaisin yhdessä. Miehesi tuntuu viihtyvän siellä tossusi alla, ja sullehan se passaa mitä mainioimmin, vai kuinka? Vai onko mieleesi hiipinyt ajatus että ehkäpä oletkin liian hallitseva ja omistushaluinen?
[/quote] ongelma on. Että haluan olla villi ja vapaa, mutta en voi erota.
[/quote] ja miksikö en voi. Koska en halua päästää oikeasti hyvää miestä vapaille markkinoille
Ole huoleti, kohta tulen ja erotan teidät ;)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:49"]Ole huoleti, kohta tulen ja erotan teidät ;)
[/quote] et pysty
Suostuisiko miehesi siihen että pysyisi vain sinun kanssasi mutta sinä saisit mennä ja tulla villisti ja vapaasti?
Apua, mähän tiedän sut :-o Jengi luulee, et se ukkos on ihan kusipää, koska se käy painamassa edelleen sitä luuskaa?! Mut se siis pitääkin vaan kulisseja yllä? Ne jutut siitä et sä oot ihan sekopää, ei siis olekaan sen muijan keksintöjä... Apua, mäkin oon ollu valmis lynkkaamaan sen ukkos... :-(
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:31"]Apua, mähän tiedän sut :-o Jengi luulee, et se ukkos on ihan kusipää, koska se käy painamassa edelleen sitä luuskaa?! Mut se siis pitääkin vaan kulisseja yllä? Ne jutut siitä et sä oot ihan sekopää, ei siis olekaan sen muijan keksintöjä... Apua, mäkin oon ollu valmis lynkkaamaan sen ukkos... :-(
[/quote] jaahas no, jos kerran tiedät niin sanopppa miehen nimi? Tai edes sukunimen eka kirjain :D
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:31"]Apua, mähän tiedän sut :-o Jengi luulee, et se ukkos on ihan kusipää, koska se käy painamassa edelleen sitä luuskaa?! Mut se siis pitääkin vaan kulisseja yllä? Ne jutut siitä et sä oot ihan sekopää, ei siis olekaan sen muijan keksintöjä... Apua, mäkin oon ollu valmis lynkkaamaan sen ukkos... :-(
[/quote] jaahas no, jos kerran tiedät niin sanopppa miehen nimi? Tai edes sukunimen eka kirjain :D
[/quote]
En todellakaan puutu tähän enempää. Jos on samat ihmiset kyseessä, ni eukko on oikeasti arvaamaton. Totisesti toivon et eri porukka kyseessä. Lasten puolesta pelkäävät eniten.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:31"]Apua, mähän tiedän sut :-o Jengi luulee, et se ukkos on ihan kusipää, koska se käy painamassa edelleen sitä luuskaa?! Mut se siis pitääkin vaan kulisseja yllä? Ne jutut siitä et sä oot ihan sekopää, ei siis olekaan sen muijan keksintöjä... Apua, mäkin oon ollu valmis lynkkaamaan sen ukkos... :-(
[/quote]
En todellakaan puutu tähän enempää. Jos on samat ihmiset kyseessä, ni eukko on oikeasti arvaamaton. Totisesti toivon et eri porukka kyseessä. Lasten puolesta pelkäävät eniten.
[/quote] niin, että jätät vihjeen siitä, että mun mies pettää ja sitten hiljenet? Sinuna nyt kyllä avartaisin. Etenkin, jos pidät mua arvaamattomana
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:29"]Eräs tyhmä lehmä hankkiutui raskaaksi kun huomasi että minulla ja miehellään oli syvä yhteys. Mies tietenkin kunniallisesti jäi liittoon. Hieno alku perhe-elämälle! :D [/quote] siis mielestäsi miehen vaimo on tyhmä lehmä? Taidat olla vain katkera, kun en saanut vietyä miestä vaimoltaan
[/quote]
Kyllä täytyy olla erittäin epätoivoinen ja tyhmä kun tekee lapsen pitääkseen miehen. Ihana rakkaudentäyteinen koti heillä.... En tietenkään enää havittele miestä, mieshän siinä se petturi oli ja nyt saa jatkaa elämäänsä typerän naisen ja ruman lapsensa kanssa. Lähinnä olen vahingoniloinen :D Uskomatonta kuinka säälittäviä jotkut naiset ovat!
[/quote] siinä olen kanssasi aivan samaa mieltä, että jotkut ovat säälittäviä. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne toiset naiset, jotka yrittävät viedä miehen. Jopa hankkiutumalla raskaaksi. Mutta kyllä se on mies kuitenkin, joka viimekädessä päättää. Joten, kun mies jäikin liittoon niin sinä olit vain se säälittävä vosu ;)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:29"]Eräs tyhmä lehmä hankkiutui raskaaksi kun huomasi että minulla ja miehellään oli syvä yhteys. Mies tietenkin kunniallisesti jäi liittoon. Hieno alku perhe-elämälle! :D [/quote] siis mielestäsi miehen vaimo on tyhmä lehmä? Taidat olla vain katkera, kun en saanut vietyä miestä vaimoltaan [/quote] Kyllä täytyy olla erittäin epätoivoinen ja tyhmä kun tekee lapsen pitääkseen miehen. Ihana rakkaudentäyteinen koti heillä.... En tietenkään enää havittele miestä, mieshän siinä se petturi oli ja nyt saa jatkaa elämäänsä typerän naisen ja ruman lapsensa kanssa. Lähinnä olen vahingoniloinen :D Uskomatonta kuinka säälittäviä jotkut naiset ovat! [/quote] siinä olen kanssasi aivan samaa mieltä, että jotkut ovat säälittäviä. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne toiset naiset, jotka yrittävät viedä miehen. Jopa hankkiutumalla raskaaksi. Mutta kyllä se on mies kuitenkin, joka viimekädessä päättää. Joten, kun mies jäikin liittoon niin sinä olit vain se säälittävä vosu ;)
[/quote]
Höpö höpö. Mulle ei kelpaa petturimiehet kuten sinulle... ;)
Onko ihanaa olla naimisissa miehen kanssa, joka on kanssasi vain velvollisuudesta?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:29"]Eräs tyhmä lehmä hankkiutui raskaaksi kun huomasi että minulla ja miehellään oli syvä yhteys. Mies tietenkin kunniallisesti jäi liittoon. Hieno alku perhe-elämälle! :D [/quote] siis mielestäsi miehen vaimo on tyhmä lehmä? Taidat olla vain katkera, kun en saanut vietyä miestä vaimoltaan [/quote] Kyllä täytyy olla erittäin epätoivoinen ja tyhmä kun tekee lapsen pitääkseen miehen. Ihana rakkaudentäyteinen koti heillä.... En tietenkään enää havittele miestä, mieshän siinä se petturi oli ja nyt saa jatkaa elämäänsä typerän naisen ja ruman lapsensa kanssa. Lähinnä olen vahingoniloinen :D Uskomatonta kuinka säälittäviä jotkut naiset ovat! [/quote] siinä olen kanssasi aivan samaa mieltä, että jotkut ovat säälittäviä. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne toiset naiset, jotka yrittävät viedä miehen. Jopa hankkiutumalla raskaaksi. Mutta kyllä se on mies kuitenkin, joka viimekädessä päättää. Joten, kun mies jäikin liittoon niin sinä olit vain se säälittävä vosu ;)
[/quote]
Höpö höpö. Mulle ei kelpaa petturimiehet kuten sinulle... ;)
Onko ihanaa olla naimisissa miehen kanssa, joka on kanssasi vain velvollisuudesta?
[/quote] siis sinä olet suhteessa varatun kanssa, mutta sinulle ei kelpaa petturimies? Hmm. Hiukan ristiriitaista eikö sinusta :D ja minun mieheni on kyllä kanssani rakkaudesta. En tiedä ketä ja mitä tarkoitat velvollisuudella?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:57"]En ole onnellinen hänen kanssaan, mutta ei tasan kukaan muukaan saa olla.
Ap
[/quote]
Hyvät naiset ja herrat, tässä on se tosielämän aito rakkaus ja prinsessasadun avioliitto!
Ap, haluat vain omistaa toisen. Eikö sinusta ole väärin, että petät miestäsi näin koko ajan? Sanoit, että hän on onnellinen. Sitä on vaikea uskoa. Tuo miten elät tällä hetkellä on väärin teitä molempia kohtaan. Päätä mitä haluat tehdä. Yrittää vielä vai jatkaa eteenpäin. Molempia et voi saada. Jos päätät jatkaa niin mars avioliittoleirille tai pariterapiaan. Myös yksilöterapiaa saatat tarvita. Ala pitää huolta itsestäsi ja omasta onnellisuudestasi.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:13"]Ap, haluat vain omistaa toisen. Eikö sinusta ole väärin, että petät miestäsi näin koko ajan? Sanoit, että hän on onnellinen. Sitä on vaikea uskoa. Tuo miten elät tällä hetkellä on väärin teitä molempia kohtaan. Päätä mitä haluat tehdä. Yrittää vielä vai jatkaa eteenpäin. Molempia et voi saada. Jos päätät jatkaa niin mars avioliittoleirille tai pariterapiaan. Myös yksilöterapiaa saatat tarvita. Ala pitää huolta itsestäsi ja omasta onnellisuudestasi.
[/quote] meidän parisuhteessa ei ole mitään vikaa. Mitään leirejä tai terapioita ei tarvita. Molempia en edes yritä. Ongelma on vain minun päässäni. Eli haikailen vapautta. Mutta en kestä kuitenkaan eron tuomia muutoksia
Ap
Ja miksi on vaikea uskoa, että mies olisi onnellinen? Hänhän sai minut takaisin, vaikka melkein menetti. En petä häntä fyysisesti. Täytän kyllä vaimon velvollisuudet ja viihdyn hänen seurassaan. Olemme hyviä ystäviä, seksi toimii ja kaikinpuolin olemme ulkoisesti hyvä pari.
Ap
"En voi erota" mitääääää :'D sun kantsis ap käydä juttelee jonkun ammattilaisen kanssa noista sun ongelmista ja vääristyneestä ajatusmaailmasta (siis niin psykpolikamaa!). Sun vapauden esteenä oot ainoastaan sinä itse ja kaikista eniten kärsii sun mies.
Mikä sun ongelmasi oikein on? Olkaa nyt molemmat tyytyväisiä kun olette takaisin yhdessä. Miehesi tuntuu viihtyvän siellä tossusi alla, ja sullehan se passaa mitä mainioimmin, vai kuinka? Vai onko mieleesi hiipinyt ajatus että ehkäpä oletkin liian hallitseva ja omistushaluinen?