Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotin mieheni toisesta naisesta

Vierailija
20.10.2014 |

Otin eron. Ja sen jälkeen mies otti uuden naisen. No minä en kestänyt sitä, että miehellä oli uusi nainen niin halusinkin perua eron.

Olen miettinyt monesti miksi mies palasi luokseni, kun alunperin otin eron siksi, että ihastuin toiseen.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee.

Vierailija
62/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:00"]Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee.
[/quote]miten se mies kärsii siitä ettei joutunut tyytymään lumppuun vaan saikin vielä elää rakkaan vaimonsa kanssa? Kai mies lähtisi jollei olisi onnellinen?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:29"]Eräs tyhmä lehmä hankkiutui raskaaksi kun huomasi että minulla ja miehellään oli syvä yhteys. Mies tietenkin kunniallisesti jäi liittoon. Hieno alku perhe-elämälle! :D [/quote] siis mielestäsi miehen vaimo on tyhmä lehmä? Taidat olla vain katkera, kun en saanut vietyä miestä vaimoltaan

[/quote]

Kyllä täytyy olla erittäin epätoivoinen ja tyhmä kun tekee lapsen pitääkseen miehen. Ihana rakkaudentäyteinen koti heillä.... En tietenkään enää havittele miestä, mieshän siinä se petturi oli ja nyt saa jatkaa elämäänsä typerän naisen ja ruman lapsensa kanssa. Lähinnä olen vahingoniloinen :D Uskomatonta kuinka säälittäviä jotkut naiset ovat!
[/quote] siinä olen kanssasi aivan samaa mieltä, että jotkut ovat säälittäviä. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne toiset naiset, jotka yrittävät viedä miehen. Jopa hankkiutumalla raskaaksi. Mutta kyllä se on mies kuitenkin, joka viimekädessä päättää. Joten, kun mies jäikin liittoon niin sinä olit vain se säälittävä vosu ;)
[/quote]
vaimohan se on säälittävin. Mies paneskelee ympäriinsä,ei mitään kunnioitusta vaimoaan kohtaa.
Vaimo on tossu jonka yli mies kävelee.pettää ja tulee pettämään kun kerran on siihen saanut "luvan" kun muija ei oöe lähtenyt kävelemään

Vierailija
64/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:52"]"En voi erota" mitääääää :'D sun kantsis ap käydä juttelee jonkun ammattilaisen kanssa noista sun ongelmista ja vääristyneestä ajatusmaailmasta (siis niin psykpolikamaa!). Sun vapauden esteenä oot ainoastaan sinä itse ja kaikista eniten kärsii sun mies.
[/quote] kerroppa, kun näemmä tiedät. Miten se mies kärsii?
Ap

Vierailija
65/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:29"]Eräs tyhmä lehmä hankkiutui raskaaksi kun huomasi että minulla ja miehellään oli syvä yhteys. Mies tietenkin kunniallisesti jäi liittoon. Hieno alku perhe-elämälle! :D [/quote] siis mielestäsi miehen vaimo on tyhmä lehmä? Taidat olla vain katkera, kun en saanut vietyä miestä vaimoltaan

[/quote]

Kyllä täytyy olla erittäin epätoivoinen ja tyhmä kun tekee lapsen pitääkseen miehen. Ihana rakkaudentäyteinen koti heillä.... En tietenkään enää havittele miestä, mieshän siinä se petturi oli ja nyt saa jatkaa elämäänsä typerän naisen ja ruman lapsensa kanssa. Lähinnä olen vahingoniloinen :D Uskomatonta kuinka säälittäviä jotkut naiset ovat!
[/quote] siinä olen kanssasi aivan samaa mieltä, että jotkut ovat säälittäviä. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne toiset naiset, jotka yrittävät viedä miehen. Jopa hankkiutumalla raskaaksi. Mutta kyllä se on mies kuitenkin, joka viimekädessä päättää. Joten, kun mies jäikin liittoon niin sinä olit vain se säälittävä vosu ;)
[/quote]
vaimohan se on säälittävin. Mies paneskelee ympäriinsä,ei mitään kunnioitusta vaimoaan kohtaa.
Vaimo on tossu jonka yli mies kävelee.pettää ja tulee pettämään kun kerran on siihen saanut "luvan" kun muija ei oöe lähtenyt kävelemään
[/quote] No ei kaikki miehet oo sikoja. Joskus voi oikeesti katua hairahdustaan. Kyllä naisetkin pettää ja myös katuu

Vierailija
66/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:00"]Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee. [/quote]miten se mies kärsii siitä ettei joutunut tyytymään lumppuun vaan saikin vielä elää rakkaan vaimonsa kanssa? Kai mies lähtisi jollei olisi onnellinen? Ap

[/quote]

No sinähän ne erotit. Tuo aiheuttaa masennusta ja itsetunto-ongelmia miehelle, kun yksi läiskii koko elämän pillunpäreiksi, jos mitään yrittää tehdä itse. 

Vierailija
67/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:00"]Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee. [/quote]miten se mies kärsii siitä ettei joutunut tyytymään lumppuun vaan saikin vielä elää rakkaan vaimonsa kanssa? Kai mies lähtisi jollei olisi onnellinen? Ap

[/quote]

No sinähän ne erotit. Tuo aiheuttaa masennusta ja itsetunto-ongelmia miehelle, kun yksi läiskii koko elämän pillunpäreiksi, jos mitään yrittää tehdä itse. 
[/quote] niinno, jos mies olisi halunnut toisen ennemmin niinkai hän olisi pysynyt tämän kanssa? En mä kuitenkaan aseella uhannut :D
Ap

Vierailija
68/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:00"]Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee. [/quote]miten se mies kärsii siitä ettei joutunut tyytymään lumppuun vaan saikin vielä elää rakkaan vaimonsa kanssa? Kai mies lähtisi jollei olisi onnellinen? Ap [/quote]

No sinähän ne erotit. Tuo aiheuttaa masennusta ja itsetunto-ongelmia miehelle, kun yksi läiskii koko elämän pillunpäreiksi, jos mitään yrittää tehdä itse.  [/quote] niinno, jos mies olisi halunnut toisen ennemmin niinkai hän olisi pysynyt tämän kanssa? En mä kuitenkaan aseella uhannut :D Ap

[/quote]

Hyvään pattitilanteeseen laitoit. Perheen rikot, jos et palaa yhteen, koska olen nyt kääntänyt takkini. 

Vierailija
69/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"]

[/quote]

[/quote]
[/quote] No ei kaikki miehet oo sikoja. Joskus voi oikeesti katua hairahdustaan. Kyllä naisetkin pettää ja myös katuu
[/quote]
tuotahan ne petetyt itselleen toitottavat kun eivät halua nähdä totuutta.

Vierailija
70/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:41"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
tuotahan ne petetyt itselleen toitottavat kun eivät halua nähdä totuutta.
[/quote] niintai, jos, vaikka jotkut oikeesti tietää mitä pettäjä voi ajatella

Vierailija
71/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:00"]Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee. [/quote]miten se mies kärsii siitä ettei joutunut tyytymään lumppuun vaan saikin vielä elää rakkaan vaimonsa kanssa? Kai mies lähtisi jollei olisi onnellinen? Ap [/quote]

No sinähän ne erotit. Tuo aiheuttaa masennusta ja itsetunto-ongelmia miehelle, kun yksi läiskii koko elämän pillunpäreiksi, jos mitään yrittää tehdä itse.  [/quote] niinno, jos mies olisi halunnut toisen ennemmin niinkai hän olisi pysynyt tämän kanssa? En mä kuitenkaan aseella uhannut :D Ap

[/quote]

Hyvään pattitilanteeseen laitoit. Perheen rikot, jos et palaa yhteen, koska olen nyt kääntänyt takkini. 
[/quote] niin toisaalta kyllä, mutta minä olin kuitenkin eron vaatinut ja sen tiesi kaikki. Miestä en olisi voinut syyttää niin, että kukaan olisi uskonut. Päinvastoin. Kaikki säätivät miestä ja syyttivät minua. Minä jätin hyvän miehen ja olen rikkonut perheen. Jopa anoppiin toivoi, että mies pitäisi kiinni uudesta heilastaan eikä palaisi mun luo. Miehen kavereista puhumattakaan. Mies hylkäsi kaverinsa ja pakotti anoppinsa hyväksymään minut niin kyllä se mies kuitenkin sitten lopulta päätti enkä minä.

Mutta toki hän olisi varmaan sen toisen kanssa, jos minä en olisi muuttanut mieltäni ja aluksi mies vastusteli. Meillä oli aluksi riidaton ero. Toisen naisen takia tuli mukaan rajut riidat, ja välit tulehtu täysin. Mies kohteli minua hyvin kylmästi, mutta sain vieteltyä hänet uudelleen ja siitä juuri minä nautin.
Ap

Vierailija
72/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote] niin toisaalta kyllä, mutta minä olin kuitenkin eron vaatinut ja sen tiesi kaikki. Miestä en olisi voinut syyttää niin, että kukaan olisi uskonut. Päinvastoin. Kaikki säätivät miestä ja syyttivät minua. Minä jätin hyvän miehen ja olen rikkonut perheen. Jopa anoppiin toivoi, että mies pitäisi kiinni uudesta heilastaan eikä palaisi mun luo. Miehen kavereista puhumattakaan. Mies hylkäsi kaverinsa ja pakotti anoppinsa hyväksymään minut niin kyllä se mies kuitenkin sitten lopulta päätti enkä minä.

Mutta toki hän olisi varmaan sen toisen kanssa, jos minä en olisi muuttanut mieltäni ja aluksi mies vastusteli. Meillä oli aluksi riidaton ero. Toisen naisen takia tuli mukaan rajut riidat, ja välit tulehtu täysin. Mies kohteli minua hyvin kylmästi, mutta sain vieteltyä hänet uudelleen ja siitä juuri minä nautin.
Ap
[/quote] se tuntui iäsyideeltä ja oli henkisesti raskastakin. Välillä pelotti, että häviän taiston ja toinen nainen voittaa. Mutta mitä enemmän pelotti sitä kovemmin taistelin. Toki toisen naisen säälittävä roikkuminen lisäsi minun taisteluntahtoani. Siihen aikaan meillä oli parasta seksiä ikinä. Ajatus siitä, että se toinen nainen toivottelee hyvät yöt, kun mies jyystää minua oli suorastaan sekopäisen kiihottava
Ap

Vierailija
73/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu olevan henkisesti tosi epävakaa ihminen. voi teitä. Taidatte sopia toisillenne, kun olet selvästi sadisti ja ukkosi masokisti. Match made in heaven :D

Vierailija
74/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:33"]Ap tuntuu olevan henkisesti tosi epävakaa ihminen. voi teitä. Taidatte sopia toisillenne, kun olet selvästi sadisti ja ukkosi masokisti. Match made in heaven :D
[/quote] itseasiassa olenkin. Mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö

Vierailija
75/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaisko kuitenkin etsiä joku sellainen josta oikeasti pidät äläkä roiku tuossa miehessä vain kostonhimon takia. Se olisi parempi teille molemmille. Tällä hetkellä voi olla kivaa kun voitat "toisen naisen" mutta onko se pidemmän päälle oikea ratkaisu? Kuulostat kyllä aika tuuliviiriltä, että en tiedä kannattaako mun takoa järkeä sun päähän. 

Kuitenkin, kuten Johnny Depp sanoi, "Jos rakastat kahta ihmistä samaan aikaan, niin valitse jälkimmäinen. Sillä jos olisit todella rakastanut sitä ensimmäistä, niin et olisi koskaan rakastunut siihen toiseenkaan."

Vierailija
76/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:33"]Ap tuntuu olevan henkisesti tosi epävakaa ihminen. voi teitä. Taidatte sopia toisillenne, kun olet selvästi sadisti ja ukkosi masokisti. Match made in heaven :D [/quote] itseasiassa olenkin. Mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö

[/quote]

Juuri siksi täällä on sinulle terapiaa ehdoteltu. On silti erittäin väärin kiskoa mies ja lapset tuon helvetin läpi omien kiksien takia. Olet satuttanut kaikkien tunteita matkalla mittaamattomilla asteikoilla, mies haluaa olla kunnollinen ihminen ja sinä olet sika ja mies velvollisuudentunnosta otti takaisin, ettei perhe olisi tohjona yhden ihmisen itsekkyyden ja ääliömäisyyden vuoksi... Oletko sokea omalle käytöksellesi? Mies ei voi pitkiin aikoihin luottaa sinuun ja oletettavasti pelkäsi, mitä tapaamisoikeuksille käy, kun sekosit uudesta naisesta. Miehen optiot olivat helvetillinen tulevaisuus ja vieraantuneet lapset, koska sinuun ei voi luottaa senvertaa, ettet epävakaana polttaisi lasten suhteita isäänsä. -52

Vierailija
77/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:33"]Ap tuntuu olevan henkisesti tosi epävakaa ihminen. voi teitä. Taidatte sopia toisillenne, kun olet selvästi sadisti ja ukkosi masokisti. Match made in heaven :D [/quote] itseasiassa olenkin. Mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö

[/quote]

Juuri siksi täällä on sinulle terapiaa ehdoteltu. On silti erittäin väärin kiskoa mies ja lapset tuon helvetin läpi omien kiksien takia. Olet satuttanut kaikkien tunteita matkalla mittaamattomilla asteikoilla, mies haluaa olla kunnollinen ihminen ja sinä olet sika ja mies velvollisuudentunnosta otti takaisin, ettei perhe olisi tohjona yhden ihmisen itsekkyyden ja ääliömäisyyden vuoksi... Oletko sokea omalle käytöksellesi? Mies ei voi pitkiin aikoihin luottaa sinuun ja oletettavasti pelkäsi, mitä tapaamisoikeuksille käy, kun sekosit uudesta naisesta. Miehen optiot olivat helvetillinen tulevaisuus ja vieraantuneet lapset, koska sinuun ei voi luottaa senvertaa, ettet epävakaana polttaisi lasten suhteita isäänsä. -52
[/quote] muuten teoriasi olisi hyvä, mutta miehellä olisi mahdollisuus jopa saada kokonaan lapset. En voisi ikinä isää estää tapaamasta.

Vierailija
78/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:36"]

[/quote]

[/quote] muuten teoriasi olisi hyvä, mutta miehellä olisi mahdollisuus jopa saada kokonaan lapset. En voisi ikinä isää estää tapaamasta.
[/quote] eli, jos mies olisi vittumainen olisi ottanut uuden akan ja lapset ja vaatinut mulle hoitoa. Mutta hän rakastaa minua. Ei ole velvollisuudentunnosta.

Vierailija
79/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:13"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:00"]Mies siinä nimenomaan kärsii, kun yksi laittaa hihnaan ja repii kuiville, kun mies löysi lohtua ja kumppanuutta, joka miestä oikeasti haluaa, kunnioittaa ja ilmeiseti rakkauskin oli nousemassa. Joo ei, ap reppanahan tässä vaan kituu ja on lintu häkissä... Mikä helvetti sinua riivaa? Se "lumppu" olisi ehkä osannut antaa miehelle sen parisuhteen, jonka mies ansaitsee. [/quote]miten se mies kärsii siitä ettei joutunut tyytymään lumppuun vaan saikin vielä elää rakkaan vaimonsa kanssa? Kai mies lähtisi jollei olisi onnellinen? Ap [/quote]

No sinähän ne erotit. Tuo aiheuttaa masennusta ja itsetunto-ongelmia miehelle, kun yksi läiskii koko elämän pillunpäreiksi, jos mitään yrittää tehdä itse.  [/quote] niinno, jos mies olisi halunnut toisen ennemmin niinkai hän olisi pysynyt tämän kanssa? En mä kuitenkaan aseella uhannut :D Ap [/quote]

Hyvään pattitilanteeseen laitoit. Perheen rikot, jos et palaa yhteen, koska olen nyt kääntänyt takkini.  [/quote] niin toisaalta kyllä, mutta minä olin kuitenkin eron vaatinut ja sen tiesi kaikki. Miestä en olisi voinut syyttää niin, että kukaan olisi uskonut. Päinvastoin. Kaikki säätivät miestä ja syyttivät minua. Minä jätin hyvän miehen ja olen rikkonut perheen. Jopa anoppiin toivoi, että mies pitäisi kiinni uudesta heilastaan eikä palaisi mun luo. Miehen kavereista puhumattakaan. Mies hylkäsi kaverinsa ja pakotti anoppinsa hyväksymään minut niin kyllä se mies kuitenkin sitten lopulta päätti enkä minä. Mutta toki hän olisi varmaan sen toisen kanssa, jos minä en olisi muuttanut mieltäni ja aluksi mies vastusteli. Meillä oli aluksi riidaton ero. Toisen naisen takia tuli mukaan rajut riidat, ja välit tulehtu täysin. Mies kohteli minua hyvin kylmästi, mutta sain vieteltyä hänet uudelleen ja siitä juuri minä nautin. Ap

[/quote]

Miks tästä tulee sellainen olo että olet aika sekaisin...?

Vierailija
80/104 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:33"]Ap tuntuu olevan henkisesti tosi epävakaa ihminen. voi teitä. Taidatte sopia toisillenne, kun olet selvästi sadisti ja ukkosi masokisti. Match made in heaven :D [/quote] itseasiassa olenkin. Mulla on epävakaa persoonallisuushäiriö [/quote]

Juuri siksi täällä on sinulle terapiaa ehdoteltu. On silti erittäin väärin kiskoa mies ja lapset tuon helvetin läpi omien kiksien takia. Olet satuttanut kaikkien tunteita matkalla mittaamattomilla asteikoilla, mies haluaa olla kunnollinen ihminen ja sinä olet sika ja mies velvollisuudentunnosta otti takaisin, ettei perhe olisi tohjona yhden ihmisen itsekkyyden ja ääliömäisyyden vuoksi... Oletko sokea omalle käytöksellesi? Mies ei voi pitkiin aikoihin luottaa sinuun ja oletettavasti pelkäsi, mitä tapaamisoikeuksille käy, kun sekosit uudesta naisesta. Miehen optiot olivat helvetillinen tulevaisuus ja vieraantuneet lapset, koska sinuun ei voi luottaa senvertaa, ettet epävakaana polttaisi lasten suhteita isäänsä. -52 [/quote] muuten teoriasi olisi hyvä, mutta miehellä olisi mahdollisuus jopa saada kokonaan lapset. En voisi ikinä isää estää tapaamasta. [/quote] eli, jos mies olisi vittumainen olisi ottanut uuden akan ja lapset ja vaatinut mulle hoitoa. Mutta hän rakastaa minua. Ei ole velvollisuudentunnosta.

[/quote]

Epävakaan persoonallisuushäiriön keskeisiä piirteitä on se, ettei näe vikaa itsessään. Ja se, että on ihana ja viehättävä, ja toisessa hetkessä täysin pimeä. Tiedän yhden miehen joka tuollaisessa rimpuilee. Aina kun nainen panostaa kaikkensa viehättävyyteen, ukko on ihan onnesta sekaisin. Ja sitten kun kulissit romahtaa, on ihan lopussa. Jos miehesi olisi yhtään järkevä, hän olisi ottanut lapset ja vaatinut sulle hoitoa. Oletkos itse yhtään ajatellut lastesi mielenterveyttä? Herää myös kysymys että ihanko vaan viettelit miehen takaisin? Ettet yhtään uhkaillut? Esim. itsarilla...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän