Käytättekö tori.fissä nosto-ominaisuutta? Onko siitä ollut hyötyä?
Nostaminen on minusta aika kallista, jos myy alle viidenkympin tuotteita. Oletteko käyttäneet nostoja? Ja onko siltä ollut mitään hyötyä lastenvaatteiden myynnissä?
Kommentit (14)
En. Poistan ilmoituksen ja julkaisen sen uudestaan niin nousee ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistut tuossa? Minä en ole saanut koskaan julkaistua uudelleen, aina tullut viesti että ilmoitus ei ole käyttäjäsääntöjen mukainen, koska edellisen ilmoituksen julkaisusta on kulunut alle 2-3 kuukautta. Ap
En ole käyttänyt. Teen uuden ilmoituksen ilmatteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistut tuossa? Minä en ole saanut koskaan julkaistua uudelleen, aina tullut viesti että ilmoitus ei ole käyttäjäsääntöjen mukainen, koska edellisen ilmoituksen julkaisusta on kulunut alle 2-3 kuukautta. Ap
Muokkaat vähän.
En käytä.
Jos joku perus bulkkituote ei mene kaupaksi silloin kun se on listoilla, hinta on väärä.
En ole myynyt siellä mitään mutta ostajana olen ollut useasti. Nostot lähinnä ärsyttävät, koska ne ilmestyvät hakutuloksissa ensimmäiseksi silloinkin kun haluan järjestää uusimmat kärkeen. Selaan kyllä kaikki hakuuni sopivat ilmoitukset läpi, oli niitä nosteltu tai ei. Jos en ole siihen nostettuun tarttunut niin siihen on jokin syy, jota nostaminen ei muuta miksikään.
Tältä pohjalta en itse suosittelisi tuhlaamaan nostoon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole myynyt siellä mitään mutta ostajana olen ollut useasti. Nostot lähinnä ärsyttävät, koska ne ilmestyvät hakutuloksissa ensimmäiseksi silloinkin kun haluan järjestää uusimmat kärkeen. Selaan kyllä kaikki hakuuni sopivat ilmoitukset läpi, oli niitä nosteltu tai ei. Jos en ole siihen nostettuun tarttunut niin siihen on jokin syy, jota nostaminen ei muuta miksikään.
Laita hakuun kokeeksi vaikka Kuomat. Halutuloksia tulee niin valtavasti, että kukaan ei jaksa selata niitä kaikkia.
Erittäin harvoin olen käyttänyt, tuotteet mitä myyn ovat sellaisia että ne menevät aikanaan kun kiinnostunut sattuu kohdalle. Joissakin yksittäisissä kategorioissa missä tavaraa liikkuu paljon nostaminen voi kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita hakuun kokeeksi vaikka Kuomat. Halutuloksia tulee niin valtavasti, että kukaan ei jaksa selata niitä kaikkia.
Olet oikeassa. Luin nyt vasta tarkemmin että kyse oli lasten vaatteista.
Jos on myymässä jotain sillä tavalla spesiaalia mitä moni haluaa mutta muilla myyjillä ei ole tarjota, niin ehkä silloin tuo maksullinen nosto voi kannattaa.
Jos tavara on perussettiä niin ostajana kehottaisin laittamaan otsikkoon mahdollisimman hyvän kuvauksen tavarasta. Jos ilmoituksia on tuhottoman paljon niin klikkaan todennäköisimmin auki sellaisen ilmoituksen, josta tiedän että tavara on juuri sitä mitä olen etsimässä (esim. juuri oikeaa kokoa tai väriä, jne.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Saman ilmon pystyy julkaisemaan, jos on kulunut pari viikkoa. Otsikkoa muokkaamalla myös onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
En käytä.
Jos joku perus bulkkituote ei mene kaupaksi silloin kun se on listoilla, hinta on väärä.
Välillä on kyllä aika vaikea arvioida mitä kannattaa laittaa hinnaksi. Aina ei edes auta vaikka katsoisi kaikista muista ilmoista mitä muut pyytää.
31.5.2024
eip löydy onneksi sitä nosto mahdollisuutta
ei edes torin ohjeiden mukaan
sitä valikkoa ei sivuilla ole
hinnat jotka tori aspan siuilla olevat
eivät pidä paikkaansa
hinta on kalliimpi
En käytä.