Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkeissä loppuu rokotteiden kanssa pelleily, 100 miljonaa ihmistä on velvoitettu ottamaan rokote

Vierailija
10.09.2021 |

Koska Suomeen sama? Jos ihmisten oma ymmärrys ei riitä rokotteen ottamiseen niin yhteiskunnan on tehtävä jotain jotta saadaan tauti aisoihin.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-58508547

Kommentit (292)

Vierailija
161/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jonkinlaiset pakkokeinot olisi täälläkin otettava käyttöön jos apukoululaisilla ei ala rokote muuten maistumaan. Joku raja täytyy olla yhteiskunnan ja vastuullisten ihmisten joustamisellakin. Se, että uskoo naapurin informaatiovaikuttamussivustojen höpinää tai jotain qanonpellejen hevonkukkua liskohybrideistä, on jo merkki, että kyseinen kansalainen ei ole kykenevä päättämään omista asioistaan. Joko ottaa rokotteen tai viettää aikansa kotona tästä eteenpäin.

Ei tarvitse kuin katsoa muutama video niin paljastuu näistä kulkutautimyönteisistä totuus. Rahan kerääminen. Yhden tyypin näin Vihdissä rokotusjonossa ja sama tyyppi huuhtaa netissä kuinka piikki tappaa.

Mä näin Olli P Messukeskuksen rokotejonossa.

Vierailija
162/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku oikeasti että jenkit vain alistuvat tuohon? Ehei, vastarinta on jo alkanut ja mm. oikeusjuttuja suunnitteilla.

News flash: Jenkeissä oikeusjuttuja suunnitteilla! Minkä vaihtoehtomedian painokone pistetään seis?

News Flash. Jenkeissä oikeusjuttuja löytyy piereskelystä työpaikalla, kahvin juomisesta ja muusta paskasta joka kuormittaa oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenin hallitus tulee kaatumaan, saattepa nähdä. Taitaa olla vihatuin mies tuolla tällä hetkellä.

Vierailija
164/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jonkinlaiset pakkokeinot olisi täälläkin otettava käyttöön jos apukoululaisilla ei ala rokote muuten maistumaan. Joku raja täytyy olla yhteiskunnan ja vastuullisten ihmisten joustamisellakin. Se, että uskoo naapurin informaatiovaikuttamussivustojen höpinää tai jotain qanonpellejen hevonkukkua liskohybrideistä, on jo merkki, että kyseinen kansalainen ei ole kykenevä päättämään omista asioistaan. Joko ottaa rokotteen tai viettää aikansa kotona tästä eteenpäin.

Do dii, Pfizerin trollitehtaalla siirryttiin kiihtymisvaiheeseen! Olkiukotkin saa komeasti kyytiä. Ei muuta kuin popparit tulille.

Vierailija
165/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakot vain osoittaa, että tarkoituksena ei ole terveyden parantaminen, vaan väestön vähennys, sillä perusteet "terveyden parantamiselle" rokottemalla koko maailma, ovat täysin tekaistut - influenssa -tasoa oleva kuolleisuus yms..

Ne alkaa olemaan nyt tosi suuttuneita, kun kaikki eivät suostukaan tapattamaan itseään. Heidän mielestään se on niin väärin, kun osa ihmisistä haluaa suojella itseään. Siksi he uhkailevat, koska tarkoituksena on ihan reippaasti vähentää populaatiota, eikä siinä voi olla mitään vapaamatkustajia, itsekkäitä elossa pysymisestään taistelevia.

Vierailija
166/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vain että Bidenin määräyksen on Usan perustuslain vastaisia. Tuo tulee niin epäonnistumaan. Siellä on jo älähdetty useammalta taholta.

Vierailija
167/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakot vain osoittaa, että tarkoituksena ei ole terveyden parantaminen, vaan väestön vähennys, sillä perusteet "terveyden parantamiselle" rokottemalla koko maailma, ovat täysin tekaistut - influenssa -tasoa oleva kuolleisuus yms..

Ne alkaa olemaan nyt tosi suuttuneita, kun kaikki eivät suostukaan tapattamaan itseään. Heidän mielestään se on niin väärin, kun osa ihmisistä haluaa suojella itseään. Siksi he uhkailevat, koska tarkoituksena on ihan reippaasti vähentää populaatiota, eikä siinä voi olla mitään vapaamatkustajia, itsekkäitä elossa pysymisestään taistelevia.

Ihan oikeassa olet. Rokottamattomat ovat kehitysmaissa ja sitä väestönkasvua ollaan nyt hillitsemässä samalla teollisuusmaista siivottu myös huono aines pois kun eivät ota rokotetta.

Vierailija
168/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako tämä rokote jotain psykopaattisuutta ihmisissä, vai miten rokotetuista on tullut kuin vesikauhuisia katukoiria? Sellainen viha ja vaino päällä rokottamattomia kohtaan. Teidänhän pitäisi olla turvassa nyt, joten mitä se teidän peppua kutittaa, jos joku ei halua ottaa piikkiä? Vai onko tämä plandemia muuten vain keino erotella selvemmin, ketkä ovat alun alkaen olleet peruspersoonaltaan sadistisia mulccuja, joiden suurin himo on viedä ihmisiltä vapaus ja oikeudet niinkin tärkeään asiaan kuin omaan kehoon? 

Joo ihmettelen samaa. Toki ymmärrän ihmisluonteen, ja he haluavat kaikki samaan piikitykseen kuin itsekkin ,jos vaan sattuu että se piikki tekeekin jotain haittoja.

No niinpä! Kaikki nuo vihamieliset kuolemantoivotukset rokottamattomille yms. kertoo minulle vain siitä, että pelko raastaa mieltä edelleen ylivoimaisen paljon ja oikeasti kovin korkeaa luottoa rokotteelle ei olekaan. 

Etkö ymmärrä hölmö, etteivät ne ole toivotuksia, vaan ihan realistinen toteamus. Kohta ollaan täällä samassa tilanteessa kuin Yhdysvalloissa, jossa sairaalassa hinkuvat rokottamattomat potilaat itkevät, että olisi pitänyt ottaa se piikki sittenkin. Ja silloin se on myöhäistä. Jos et piittaa itsestäsi, niin ajattelisit edes läheisiäsi!

No menes nyt vähän vaikka keittämään itsellesi kuumaa kaakaota ja istumaan terassille kuuntelemaan tuulen huminaa. Vähän irtautumaan koneelta, jos kerta nämä jutut pistävät pään noin sykkyrälle. Tainnut tulla raukalle yliannostus koronajuttuja tältä päivältä. 

Ei kuule, taidan mieluummin lähteä kauppaan ilman maskia ja illalla tapaan kavereitani, jotka ovat kaikki rokotettuja!

Voivoi, viestini oli poistettu jostain syystä. Mutta; jee, samoin! Tulin just kaupasta, jossa olin ilman maskia ja ihan kohta lähden tapaamaan kavereita, joissa sekä rokotettuja että meitä rokottomattomia! Oikeen hauskaa iltaa teillekin 😊

Vierailija
169/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako tämä rokote jotain psykopaattisuutta ihmisissä, vai miten rokotetuista on tullut kuin vesikauhuisia katukoiria? Sellainen viha ja vaino päällä rokottamattomia kohtaan. Teidänhän pitäisi olla turvassa nyt, joten mitä se teidän peppua kutittaa, jos joku ei halua ottaa piikkiä? Vai onko tämä plandemia muuten vain keino erotella selvemmin, ketkä ovat alun alkaen olleet peruspersoonaltaan sadistisia mulccuja, joiden suurin himo on viedä ihmisiltä vapaus ja oikeudet niinkin tärkeään asiaan kuin omaan kehoon? 

Joo ihmettelen samaa. Toki ymmärrän ihmisluonteen, ja he haluavat kaikki samaan piikitykseen kuin itsekkin ,jos vaan sattuu että se piikki tekeekin jotain haittoja.

No niinpä! Kaikki nuo vihamieliset kuolemantoivotukset rokottamattomille yms. kertoo minulle vain siitä, että pelko raastaa mieltä edelleen ylivoimaisen paljon ja oikeasti kovin korkeaa luottoa rokotteelle ei olekaan. 

Etkö ymmärrä hölmö, etteivät ne ole toivotuksia, vaan ihan realistinen toteamus. Kohta ollaan täällä samassa tilanteessa kuin Yhdysvalloissa, jossa sairaalassa hinkuvat rokottamattomat potilaat itkevät, että olisi pitänyt ottaa se piikki sittenkin. Ja silloin se on myöhäistä. Jos et piittaa itsestäsi, niin ajattelisit edes läheisiäsi!

No menes nyt vähän vaikka keittämään itsellesi kuumaa kaakaota ja istumaan terassille kuuntelemaan tuulen huminaa. Vähän irtautumaan koneelta, jos kerta nämä jutut pistävät pään noin sykkyrälle. Tainnut tulla raukalle yliannostus koronajuttuja tältä päivältä. 

Ei kuule, taidan mieluummin lähteä kauppaan ilman maskia ja illalla tapaan kavereitani, jotka ovat kaikki rokotettuja!

Voivoi, viestini oli poistettu jostain syystä. Mutta; jee, samoin! Tulin just kaupasta, jossa olin ilman maskia ja ihan kohta lähden tapaamaan kavereita, joissa sekä rokotettuja että meitä rokottomattomia! Oikeen hauskaa iltaa teillekin 😊

Sama täällä! Hauskaa iltaa!

Vierailija
170/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa olet. Rokottamattomat ovat kehitysmaissa ja sitä väestönkasvua ollaan nyt hillitsemässä samalla teollisuusmaista siivottu myös huono aines pois kun eivät ota rokotetta.

Ja se on sulle heljt okej?

Vierailija
171/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän kuin m1-lähete.

Jos henkilö on vaaraksi itselleen tai muille ihmisille mielenterveytensä vuoksi, lääkäri voi määrätä pakkohoitoon m1-lähetteellä.

Myös rokottamattomat ihmiset ovat vaaraksi sekä itselleen että muille ihmisille, joten tämä on hyvä asia!

Vierailija
172/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautia vain ei saada aisoihin rokotteella, kuten Israelin esimerkistä on hyvin havaittavissa - mitä suurempi rokotuskattavuus, sitä pahemmaksi tilanne on mennyt. Mutta tämähän ei missään vaiheessa olekaan tarkoituksena, vaan tautia käytetään ainoastaan tekosyynä yhteiskuntamme ja ihmisoikeuksien alasajoon ja korvaamiseen totalitaristisella järjestelmällä. Yhä useampi ihminen on havahtumassa tähän, minkä huomaa tämänkin palstan pakonomaisesta rokotelobbauksesta, jossa näkyy jo pieni paniikki. Onko se raha jonka saat tästä todella kaiken arvoista?

OMG. Mistä näitä sekoilijoita tulee?

Niitä syntyy, kun ei tajuta vähäisintäkään määrää rokotteista, todennäköisyyksistä tai korrelaatioista ja varustetaan ne ylisuurella egolla. Jauhetaan suu vaahdossa ja ollaan varmoja siitä, että ollaan oikeassa vaikka ollaan pihalla kuin lumiukko.

Vierailija
173/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule piikki tai sitten karkoitus Siperiaan!

Vierailija
174/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö on vaaraksi itselleen tai muille ihmisille mielenterveytensä vuoksi, lääkäri voi määrätä pakkohoitoon m1-lähetteellä.

Myös rokottamattomat ihmiset ovat vaaraksi sekä itselleen että muille ihmisille, joten tämä on hyvä asia!

Ja kerros nyt vielä, miksi mä olen niin vaarallinen, jos en ota rokotetta?

Alussa käytin maskia, lopetin n.vuosi sitten. Olen käynyt baareissa, kaupoissa, apteekissa, kirjakaupassa, kaikkialla missä sitä nyt ihminen käy. Tupakoin(ihan liikaa).

Tällä viikolla oli nuhanen olo ja työterveys laittoi koronatestiin-eka koko aikana. Negatiivinen.

Siis miksi minä olen vaarallinen, jos valitsen, etten nyt vapaaehtoista rokotetta halua ottaa?

Vierailija
175/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! 

Yhteiskunnan pitää suojella tyhmiä ihmisiä tyhmyydeltään ja toisaalta suojella itseään niiden tumpioiden tunaroinnilta!

Vierailija
176/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa käytin maskia, lopetin n.vuosi sitten. Olen käynyt baareissa, kaupoissa, apteekissa, kirjakaupassa, kaikkialla missä sitä nyt ihminen käy. Tupakoin(ihan liikaa).

Tällä viikolla oli nuhanen olo ja työterveys laittoi koronatestiin-eka koko aikana. Negatiivinen.

Siis miksi minä olen vaarallinen, jos valitsen, etten nyt vapaaehtoista rokotetta halua ottaa?

Koska virus leviää rokottamattomien joukossa. Sinä voit joutua sairaalahoitoon, joka on kallista.

Jos otat rokotteen, et joudu sairaalahoitoon todennäköisesti. Eli kyse on meidän yhteiskunnan verorahoista! 

Vierailija
177/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenin määräys tarkoittaa että armeija ja poliisi rokottaa väkisin. Toivottavasti jenkit käyttävät aseitaan. Tämä on sota!

Vierailija
178/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole kuullut Nurnbergin koodista? Ketään ei voi pakottaa lääketieteelliseen toimenpiteeseen vastoin henkilön omaa tahtoa.

Vierailija
179/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska virus leviää rokottamattomien joukossa. Sinä voit joutua sairaalahoitoon, joka on kallista.

Jos otat rokotteen, et joudu sairaalahoitoon todennäköisesti. Eli kyse on meidän yhteiskunnan verorahoista! 

Me oltiin kaikki rokottamattomia alussa. Ei ole vieläkään tarttunut, tai sitten oon sairastanut sen lievänä. Sairaanhoidolla on ollut runsaasti aikaa kohentaa toimintaansa, kuten Australiassakin tehtiin: varaudutaan pahimpaan.

Ja verorahoista menee ihan kaikki koronaan liittyvä.

Vierailija
180/292 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika siina noin pelottaa? Se ohut neula?