Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä työnny liikkeisiin ennen aukioloaikaa!

Vierailija
10.09.2021 |

Olen töissä liikkeessä, jossa ei ole takaovea, joten tavarat täytyy tuoda etuovesta. Lähes joka aamu joku työntyy kuorman tuojan mukana ovenraosta. Usein työntyjä ei edes suostu lähtemään kun sanon etten voi vielä myydä mitään ja liike avautuu klo 9! Eli tiedoksi kaikille, vaikka liikkeissä ja virastoissa olisi henkilökuntaa ennen avaamista, siellä on paljon tehtävää ennen kun asiakkaita voi palvella!

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vaatimus. Vastavaatimukseni on, että liikkeiden ovet ei ole auki ennen avaamisaikaa. Tavarankuljettajat voi käyttää avaimia tai pimpottaa sisään.

Vierailija
2/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynkin vaan taskut täyttämässä ennen valvovia silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos

Vierailija
4/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei se asiakas tahallaan työnny ovesta. En minä ainakaan tiedä, mikä liike avautuu mihinkin aikaan. En muutenkaan juokse kelloa tuijottaen, jos olen ostoksilla.

Vierailija
5/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä vaatimus. Vastavaatimukseni on, että liikkeiden ovet ei ole auki ennen avaamisaikaa. Tavarankuljettajat voi käyttää avaimia tai pimpottaa sisään.

Niinhän ne käyttääkin, mutta idiootit tunkevat sisälle siitä pienen pienestä raosta.

Vierailija
6/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa liikkeissä aukioloajat eivät näy selkeästi tai vaihtelevat välillä. Ovet kiinni jos liike ei ole auki!

Vierailija
7/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse astun sisään heti kun ovi avataan. Kiva katsella ja hypistellä tavaroita kun on vielä rauhallista

Vierailija
8/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei se asiakas tahallaan työnny ovesta. En minä ainakaan tiedä, mikä liike avautuu mihinkin aikaan. En muutenkaan juokse kelloa tuijottaen, jos olen ostoksilla.

Eli menet ominpäin avaamaan lasisen liukuoven?

Vierailija
9/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeekos teillä selkeästi isoilla kirjaimilla aukioloajat?

Vierailija
10/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa liikkeissä aukioloajat eivät näy selkeästi tai vaihtelevat välillä. Ovet kiinni jos liike ei ole auki!

Meidän tapauksessa ne onkin, mutta ääliöt avaavat ne ominpäin nähdessään jonkun sisällä. Kyseessä siis lasinen liukuovi.

Vierailija
11/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellainen jenkkityylinen open / closed lappu oven

Vierailija
12/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, isolla juuri asiakkaan nenän edessä.

Vierailija
13/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei puhuta liukuoven avaamisesta! Siinä sanotaan, että asiakas tulee sisään tavarantoimittajien mukana. Liukuovi on siis auki. Ei kukaan asiakas niin tyhmä ole, että alkaisi repiä ovia auki.

Vierailija
14/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on pienempi erikoisliike (täytyy olla jos ei ole edes kunnon liiketiloja), eiköhän kaikki myynti ole pelkkää plussaa. Anna asiakkaan katsoa ja sano että avaat kuitenkin kassan vasta klo 9.

Vierailija
15/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne käyttääkin, mutta idiootit tunkevat sisälle siitä pienen pienestä raosta.

Läheskään kaikki eivät mahdu pienestä raosta. Jotenka jäit kiinni valheen levittämisestä.

Vierailija
16/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, isolla juuri asiakkaan nenän edessä.

Kaikki nenät eivät ole samalla korkeudella

Vierailija
17/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei puhuta liukuoven avaamisesta! Siinä sanotaan, että asiakas tulee sisään tavarantoimittajien mukana. Liukuovi on siis auki. Ei kukaan asiakas niin tyhmä ole, että alkaisi repiä ovia auki.

Itseasiassa kyllä on. Tämähän se suurin ongelma onkin :D

Vierailija
18/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavarantuojatkaan pienestä raosta mahdu, vaan kyllä ovi on silloin yleensä reilusti auki. Vai tarkoitatko, että raotat vain pikkuisen ovea, jotta vain tavarat työnnetään siitä raosta sisään? Hanki sitten turvaketju, ettei ovi edes avaudu niin paljon, että asiakas mahtuu sisään.

10: kannattaa laittaa oveen lukko tai edes joku muu niin, että ei kukaan pysty avaamaan sitä ilman henkilökunnan apua.

Oikeasti me emme aina edes tiedä, että ei liike ole auki, vaikka ovi on auki.

Vierailija
19/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kyllä on. Tämähän se suurin ongelma onkin :D

Ei siinä kovin kummoinen Pelle Peloton tarvitse olla, kun keksii liukuoviin sellaisen jutun, että sitä ei noin vaan saa revityksi auki. Tässä pari vinkkiä: mustekala tai vanhanaikainen rookki, jos tiedät, mikä se on.

Vierailija
20/172 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran vahingossa sisään tavarantoimittajan kanssa. Minua palveltiin ystävällisesti, sain ostaa tarvitsemani tuotteen ja olen siitä kiitollinen. Sen jälkeen olen osannut huomioida tämän.