Jukka Hildenin huumekeskustelut julki
https://www.is.fi/viihde/art-2000008252489.html
Miehellä ollut pokkaa väittää medialle, että kerran kokeili, vaikka keskustelun perusteella on diilerin vanha tuttu 🤣
Chachia käy sääli, simppeli tyttöparka.
Kommentit (555)
Varmaan kiva Hildenin kouluikäisten lasten lukea isänsä huumekäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jaha nyt se kannabiksen käyttö on jo huumeiden käyttöä. Nooh junteille kannabis on yhtä kuin kaikki huumeet. Tässäkin tapauksessa näkyy miten se kannabis aiheuttaa niitä haittoja. Kiinni jääminen aiheutti paljon suuremmat ongelmat kuin aineen käyttö.
Lain mukaan vähäisestä tai kokonaisuutena vähäisestä huumausainerikoksesta ei pääsääntöisesti pitäisi nostaa syytettä. Yksi vaivainen jointti on miten tahansa mitattuna erittäin pieni rike. Ihan ajan ja rahan tuhlausta viedä oikeuteen asti moinen pikku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha nyt se kannabiksen käyttö on jo huumeiden käyttöä. Nooh junteille kannabis on yhtä kuin kaikki huumeet. Tässäkin tapauksessa näkyy miten se kannabis aiheuttaa niitä haittoja. Kiinni jääminen aiheutti paljon suuremmat ongelmat kuin aineen käyttö.
Lain mukaan vähäisestä tai kokonaisuutena vähäisestä huumausainerikoksesta ei pääsääntöisesti pitäisi nostaa syytettä. Yksi vaivainen jointti on miten tahansa mitattuna erittäin pieni rike. Ihan ajan ja rahan tuhlausta viedä oikeuteen asti moinen pikku juttu.
Älä sä vi*un heinähattu ala nimittelee, oon viidennen polven stadilainen.
On todella surullista, että niin monen nuoren esikuva on käyttänyt huumeita. Näyttää olevan yleistä viihdemaailmassa. Harva se päivä joku kuolee huumeisiin. Ja onhan se elämä pilalla muutenkin. Ja siinä sivussa myös läheisten elämä. Puhumattakaan vanhempien surusta.
Toivottavasti käyttäjät osaavat hakeutua katkaisuhoitoon.
.
Vierailija kirjoitti:
On todella surullista, että niin monen nuoren esikuva on käyttänyt huumeita. Näyttää olevan yleistä viihdemaailmassa. Harva se päivä joku kuolee huumeisiin. Ja onhan se elämä pilalla muutenkin. Ja siinä sivussa myös läheisten elämä. Puhumattakaan vanhempien surusta.
Toivottavasti käyttäjät osaavat hakeutua katkaisuhoitoon..
Eräs julkkis kertou, et esim. Emma-gaalassa vessoissa oli tunkua, kun jengi kävi vetää koksuu😂
Mitähän seuraavaksi?
Käy ilmi, että Jukka on ostanut kuutospatterin keskiolutta ja juonut ne yhden illan aikana!?
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa on nelikymppiset jotka eivät ole koskaan pilveä polttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Nolo ukko tuo on, täys sukka.
Hullua, että tavisten päitä halutaan vadille tai pitkiä linnatuomioita käyttäjille. Julkkikset saa kaiken anteeksi.
Kanna bis ei ole ole huume, vaan rentotumiseen sopiva luonnon yrtti, sopivampi kuin alkoholi. Myös Alzheimeriin toimii, eli jos saatte dementian oireita, kannattaa yrittää saada lääkekannabista. Dementia-liiton sivuilla oli, että kaksi viikkoa kannabiksen nauttimisen jälkeen aivoverenkierto on vilkkaampaa, ja siitähän on Alzheimerissa kysymys, että plakkia alkaa kertyä aivosoluihin eikä veri kierrä siellä enää kunnolla.
Polttelisin jos olisi laillista.
Viinaan en koske. Se on paha myrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä vi*un heinähattu ala nimittelee, oon viidennen polven stadilainen.
En tiedä mikä sun ongelmasi on. Satun tuntemaan ihan aitoja stadilaisia. Osa sukulaisia ja jotkut niiden kavereita. Pitävät mua rentona tyyppinä jolla on hieman sanotaan nyt paheita. Mä olen kyllä sellainen heinämies että tyypit ihan haluaa mut kylään.
Mä en myy vaan mä tarjoan. Suora lainaus yhdeltä missä olin yökylässä. "se jätkä tekee ihan uskomatonta ruokaa". Mä tiedän että aperatiiveilla oli oma vaikutus siihen sanomiseen. Olen kuullut niinkin hurjaa että mun seurassa on elämää.
Usko tai älä niin ihan stadilaisista ainakin osa tietää että kehä kolmosenkin ulkopuolella on elämää.
Muistakaa että tämän ”bron” naamalla myydään huvipuistoa lapsille mm Isossa omenassa.
Muistakaa ettå käytännössä kaikki kannabiksen käyttäjät polttavat sitä sätkänä. Vaikutukset keuhkoille ovat yhtä pahat kuin tupakalla. Polttamistavan vuoksi (pidetään pitkään keuhkoissa) ehkä vielä pahemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne ketään kuka olis edes kokeillu. Aika ihmeelliset kaveripiirit sulla.
N47
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti käyttäjät osaavat hakeutua katkaisuhoitoon..
Aineista ei vieläkään puhuta rehellisesti. Kuinkahan monta julkkista on kuollut viinaan? Taviksista puhumattakaan. Kannabis on aineena sellainen että siihen ei helposti kuole. Aineilla on ns. ld arvo. Tarkoittaa sitä mikä on aineen tappava annos.
Jopa asperiini on hengenvaarallisempaa kuin kannabis. On arvioitu että kannabista pitäisi ottaa 13-15 kiloa kerralla että henki voisi lähteä. Kuitenkin kannabiksen käyttöannokset on jotain 0,2 grammaa. Vielä siten että vahvaa kannabista tarvii vähän halutun olon saamiseksi.
Opioideihin ja viinaankin voi kuolla paljon helpommin. Oikeasti yhtäkään ns. kannabikseen kuolemista ei ole. Kuitenkin lääkekäyutössä sitä otetaan paljon enemmän kuin viihdekäytössä Tätä voi miettiä kun lääkärit kirjoittaa mielialalääkkeitä joiden seurauksena ihmiset ovat tehneet jopa itsareita.
Huh ja lääkäreillä on ihan vala huolehtia potilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne ketään kuka olis edes kokeillu. Aika ihmeelliset kaveripiirit sulla.
N47
Tietyistä asioista ollaan hiljaa. Eli ihan normi kaverit sulla. Mä olen vähän sua vanhempi ja tiedän että käyttö on suht yleistä. Mullakin on tuttu jonka mielestä mulla on ongelma. Mä saatan olla kuukausia pajauttamata. Hän vetää keittoa suunnilleen joka vkl.
Todellinen ongelma on laillisuus aspekti. Otetaan vaikka kikkeli todistajaksi. Oikein kännissä se on vain velttona.. Pelkästään savuissa erektiolla voisin kantaa kauppakassia. Muuten kokeiltu. Noin 5 kg pysyi ja vähän reilu 6 kg niin taipui alaspäin.
Joo olen vähän pervo ja hyvän naisen kanssa tuli tehtyä mitä ihmeellisempiä asioita. Hän otti kerran mittojakin. Silloin vähän närkästyi. Tarkalleen sanat oli mä haluan mitan täydessäkin seisokissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ettå käytännössä kaikki kannabiksen käyttäjät polttavat sitä sätkänä. Vaikutukset keuhkoille ovat yhtä pahat kuin tupakalla. Polttamistavan vuoksi (pidetään pitkään keuhkoissa) ehkä vielä pahemmat.
Kannabista tosin poltetaan paljon vähemmän kuin tupakkaa. Lisäksi jos kannabista olisi jalostettu sama aika mitä sitä on vastustettu, olisi luotu lajikkeita joissa on vähemmän tervaa, kuten tupakan kanssa on voitu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Aivan varmasti tunnet, mutta et tiedä asiaa.
Tainnu vetää naurutupakkaa muija😂