Jukka Hildenin huumekeskustelut julki
https://www.is.fi/viihde/art-2000008252489.html
Miehellä ollut pokkaa väittää medialle, että kerran kokeili, vaikka keskustelun perusteella on diilerin vanha tuttu 🤣
Chachia käy sääli, simppeli tyttöparka.
Kommentit (555)
Vierailija kirjoitti:
Siksi yhdynkin aiemmin esitettyyn näkemykseen että kannabis trolli itse asiassa vastustaa koko touhua, ja yrittää naurettavalta käytöksellään leimata kannabiksen käyttäjät... No, tuollaisiksi.
Sitähän se performanssi on. Mielenkiintoinen kysymys on miksi aihe on hänelle niin tärkeä että jaksaa kuukaudesta toiseen pitää sitä yllä? Sitä ei kyllä saada koskaan varmaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siis tietenkään oikeasti ole, mutta siihen on helppo takertua: "ai TOLLASIA ihmisistä tulee ku ne polttaa!"
Tulee "sellaiseksi", että siis listaa muutamia uutisia aiheesta?
Ei. Kyllähän sä itse tiedät miten psykoottiselta yrität vaikuttaa, kun se on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi yhdynkin aiemmin esitettyyn näkemykseen että kannabis trolli itse asiassa vastustaa koko touhua, ja yrittää naurettavalta käytöksellään leimata kannabiksen käyttäjät... No, tuollaisiksi.
Sitähän se performanssi on. Mielenkiintoinen kysymys on miksi aihe on hänelle niin tärkeä että jaksaa kuukaudesta toiseen pitää sitä yllä? Sitä ei kyllä saada koskaan varmaan tietää.
Sen verran tiuhaan tulee viestiä kellonaikaan tai viikonpäivään katsomatta että voisi kuvitella hänelle maksettavan siitä liksaa.
Tietysti se voi olla myös joku syrjäytynyt teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis voi laukaista jo ensimmäisellä käyttökerralla psykoosin tai skitsofrenian...
skitsofrenia ei ole kuitenkaan yhtään lisääntynyt maailmassa vaikka kannabiksen käyttö on kasvanut todella paljon.
hollannissa kannabis on ollut käytännössä täysin laillista saman ajan mitä se on ollut suomessa kiellettyä, eikä sielläkään skitsofreniaa esiinny yhtään sen enempää kuin muuallakaan.
jos esiintyisi, siitä olisi saatu lukea jo moneen kertaan SUURIN KIRJAIMIN.
lisäksi kannabista on käytetty skitsofrenialääkkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tiuhaan tulee viestiä kellonaikaan tai viikonpäivään katsomatta että voisi kuvitella hänelle maksettavan siitä liksaa.
Tietysti se voi olla myös joku syrjäytynyt teinipoika.
Yritähän keskustella aiheesta, äläkä koko ajan vain keskustelijoista, joille kehittelet päästäsi erilaisia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis voi laukaista jo ensimmäisellä käyttökerralla psykoosin tai skitsofrenian...
Älä koko ajan valehtele.
Ei voi. Edes kannabiksen runsas yliannostus ensimmäisellä kokeilukerralla ei ole psykoosi.
Ei se ole psykoosi, mutta se voi aiheuttaa sen. Siskon lapselle kävi juuri niin.
Mä oon hoitaja päihdekatkolla ja voin kertoa että aika monelle se ensimmäinen kerta on jo kohtalokas... Monille tulee kyllä myös myöhemmin mutta ei tuo tavatonta ole että heti kättelyssä niin sanotusti.
Polttakaa enemmän, tulette enemmän ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siis tietenkään oikeasti ole, mutta siihen on helppo takertua: "ai TOLLASIA ihmisistä tulee ku ne polttaa!"
Tulee "sellaiseksi", että siis listaa muutamia uutisia aiheesta?
Ei. Kyllähän sä itse tiedät miten psykoottiselta yrität vaikuttaa, kun se on tarkoituskin.
Se on vain sinun mielipiteesi. Listatut uutiset, joista et pidä, eivät ole minun vikani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä koko ajan valehtele.
Ei voi. Edes kannabiksen runsas yliannostus ensimmäisellä kokeilukerralla ei ole psykoosi.
Ei se ole psykoosi, mutta se voi aiheuttaa sen. Siskon lapselle kävi juuri niin.
Mä oon hoitaja päihdekatkolla ja voin kertoa että aika monelle se ensimmäinen kerta on jo kohtalokas... Monille tulee kyllä myös myöhemmin mutta ei tuo tavatonta ole että heti kättelyssä niin sanotusti.
Ja sitten alkoikin taas ne perinteiset roolileikit.
Vierailija kirjoitti:
lisäksi kannabista on käytetty skitsofrenialääkkeenä.
Ja amfetamiinia masennuslääkkeenä, kokaiinia yleislääkkeenä mihin vaan, ja heroiinia korvaavana lääkkeenä morfiinille joka ei koukuta.
Tuo ei todista mitään. Kannabista ei yleisesti käytetä skitsofrenialääkkeenä koska tajutaan sen olevan hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä koko ajan valehtele.
Kuinka monta sellaista psykoosia Suomessa on vuosittain, joissa kannabis on ainoa käytetty päihde? Päihteiden sekakäyttäjien psykoosit asiassa ei nyt ns. kiinnosta. Jokaiselle psykoosipotilaalle tehdään huumeseulat, joten asian pitäisi olla tiedossa ilman ongelmia.
Näissä jutuissa mulle tulee mieleen useitakin asioita mut yksi juttu on lapset.
Normiperheessä lapset olisi tässä tapauksessa huostassa.
Sama esim. Kaulasten perheessä, ei ollut yhtä kotia, isän sekoilut ym. mutta kun on rahaa, sossuja ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan just eka kerta joo enkä enää käytä 😂 Näen sieluni silmin kuinka kaikki asiasta tietävät nauravat tätä lehtijuttua lukiessaan.
No ns julkisuuden paine pakottaa tollasta.huvittaa kun vieläkin pilvi monelle huume ,alkoholi on paljon pahempi aine .pilvi Suomessa laitonta vielä sen takia kun arvottiin kun äänestys tasan. Ja monelle myös kipupotilaalle hyvä,ei vaan saa Suomessa helposti lääkekannabista,mutta opiaatteja jotka ovat sitten oikeita huumeita niin niitä kyllä saa.kannabiksella vieläkin huono maine täysin väärien "faktojen " takia.
Olen masentunut. Lähden ostamaan pilvee. Hei haloo, pilven pitkäaikainen käyttö nimenomaan aiheuttaa masennusta.
Viatonta joukkoa kirjoitti:
Sörnäisissä thait ja erimaalaiset hallitsee huumeita iltayöllä ja päivälläkin bordellit pyörii myös gambialaisia. Sivukujilla. Eniten hauskaa bongata miehiä ketkä käyttää thainaisia päivällä. Kalliossa pikkukujilla. Kyllä saa vuohia uhrata isomman lauman noista synneistä.
Nomut kiva, et on työllistäneet itsensä.🤣
Narkin tunnistaa silmistä ja äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö huumeperheistä ole tapana hakea lapset pois?
Ärsyttää kaltaiset, jotka liioittelee kaikkea. Eiköhän lapsilla ole kuitenkin ihan rakastava ja täysijärkinen päihteetön äiti.
Muuttais semmoseen maahan missä sitä saa käyttää vapaasti, pliis! Mitä hittoa ne tänne tunki, ilmaseksi synnyttämään ja nostamaan rahoja. Saatanan oksetus.
Sanotaanko, et hänen käytös onkin ollut vähän vuoristorataa.
Ei ollutkaan, eikä sellaista ole väitettykään, mutta kukaan ei huomannut asiaa helposti jos joku poltti pöydässään myös kannabista, kun monissa muissakin pöydissä poltettiin ja savua oli paikka täynnä. Nyt kun kaikki menevät tupakalle samaan paikkaan, on helppo huomata jos joku polttaakin muuta kuin tupakkaa.