Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä tekee liian tulisia ruokia ja nauraa minulle kun en pysty niitä syömään

Vierailija
08.09.2021 |

Hän saattaa esim. kommentoida "ei se nyt noin tulista oo, miehisty vähän" ja sitten nauraa päälle. Olen ehdottanut, että eikö hän voisi lisätä niitä tulisia ainesosia vasta sitten omalle lautaselleen, mutta se ei kuulemma ole sama asia ja ei käy.

Ja huom. myös minä teen vuorollani ruokaa. Silloin tosin tyttöystävä kommentoi, että eihän tämä maistu millekään ja sitten suurieleisesti hakee jonkun Poppamies -pullon ja tursottaa sitä ruokaansa.

Mikä tässä voisi olla avuksi? Pitääkö molempien vaan alkaa tekemään omat ruokansa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero vähän chiliä kortsuun ja sano, ettei se nyt niin tulista ole.

Vierailija
22/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on ilkeä ja ajattelematon. Älä sellaiseen tuhlaa aikaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen ämmän ruokaan bensiiniä, joko alkais olla riittävän tulista.

Vierailija
24/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
25/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkku akka, vaihtoon

Vierailija
26/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin ottaa tyttöystäväsi, oonkin miettinyt tilata vaimon Intiasta tai Nepalista kun SUomessa on niin paskaa ruokaa

Vierailija
27/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää se ruoka yhdessä. Miksi toisen vaan on raadettava vuorollaan köökissä?

Vierailija
28/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko olet miehistynyt vai jatkuuko neitilinja?

Vierailija
29/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joko olet miehistynyt vai jatkuuko neitilinja?

Kyseessä ei ole heteropari. Tommoista vässykkämiestä ei ole olemassakaan.

Vierailija
30/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on juuri noin, että minä rakastan tosi tulista ruokaa mutta mieheni ei (tai tykkäisi hänkin muuten, mutta vatsa ei kestä).

Chilit ei vatsaan vaikuta. Polttava aine kapsaisiini vaikuttaa tuntohermoihin ja saa aikaan tulisen aistimuksen, mutta tulinen ruoka ei muuten ole 'väkevää' tai syövyttävää tai polttavaa. Ei aiheuta mitään reaktiota muihin kudoksiin kuin tuntohermoihin.

Miehesi valehtelee koska on nössö.

Vierailija
31/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tulisistakin ruoasta, mutta minusta ihan jokainen ruoka ei vaan pidä edes olla tulinen. Tiettyihin ruokiin tavallaan kuuluu pieni tulisuus ja chili, mutta sitä roiskii ihan kaikkialle, niin se ei kerro kyllä kovin hyvistä kokkikyvyistä tai makuaistista. 

Ja minulla vähän sama juttu kotona, että haluan tiettyihin ruokiin pientä potkua, mutta muut eivät, joten erotellaan sitten ruoat siten, että se minun osuus vain maustetaan räväkämmin. Tykkään esim. kovasti mustapippurisesta kanapadasta, mutta muut eivät joten sitten tehdään kahdenlaista, eli erotan sitten maustamisvaiheessa omiin astioihin ja siihen minun sitten runsaasti mustapippuria muille muuta. Mutta en todellakaan halua, että kaikki ruoka on tulista, jos ko. ruokaa ei vai kuulu sellainen.

Vierailija
32/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tyyppi, miettisin eroa. Jos noin typerästi käyttäytyy tällaisessa asiassa niin voin kuvitella ettei muissakaan asioissa ymmärrystä löydy.

Vierailija
33/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinen ruoka on addiktio. AP:n tyttöystävä on koukussa endorfiineihin.

Taudin kuvaan kuuluu, että pitää saada aina vain tulisempaa.

Vierailija
34/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos chiliä laitetaan ruokaan, niin opin thaimaalaiselta kokilta että säästäkseen ihmisten vatsoja hän liottaa paloitellut chilit väljästi kylmässä vedessä muutaman minuutin. Kaataa veden pois ja lisää sitten chilit ruokaan kypsymään. Osaako tyttöystäväsi edes tätä?

Chilin idea ei ole tulisuus, vaan maustaminen. Jos on pakko nauttia ruuassa voimakkaasti tulista chiliä se pitäisi lisätä silloin itse. vain omaan annokseensa. 

Asioista täytyy osata neuvotella ja huomioida myös toista. Kiusaako tyttöystäväsi sinua ja kohtelee alentuvasti? Vaikuttaa ihan sellaiselta

Vierailija
35/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tulisistakin ruoasta, mutta minusta ihan jokainen ruoka ei vaan pidä edes olla tulinen. Tiettyihin ruokiin tavallaan kuuluu pieni tulisuus ja chili, mutta sitä roiskii ihan kaikkialle, niin se ei kerro kyllä kovin hyvistä kokkikyvyistä tai makuaistista. 

Ja minulla vähän sama juttu kotona, että haluan tiettyihin ruokiin pientä potkua, mutta muut eivät, joten erotellaan sitten ruoat siten, että se minun osuus vain maustetaan räväkämmin. Tykkään esim. kovasti mustapippurisesta kanapadasta, mutta muut eivät joten sitten tehdään kahdenlaista, eli erotan sitten maustamisvaiheessa omiin astioihin ja siihen minun sitten runsaasti mustapippuria muille muuta. Mutta en todellakaan halua, että kaikki ruoka on tulista, jos ko. ruokaa ei vai kuulu sellainen.

Totta. En minäkään mitään hernekeittoa mausta tuliseksi vaan syön sen normaalina, vaikka muuten tulisten ruokien ystävä olenkin. 

Vierailija
36/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltteleeko koskaan kun duunailet tyttistä suoleen?

Vierailija
37/38 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos chiliä laitetaan ruokaan, niin opin thaimaalaiselta kokilta että säästäkseen ihmisten vatsoja hän liottaa paloitellut chilit väljästi kylmässä vedessä muutaman minuutin. Kaataa veden pois ja lisää sitten chilit ruokaan kypsymään.

Ei taida kyseisellä kokilla olla liiaksi asiakkaita.

Ainakaan paikallisia.

Vierailija
38/38 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nagamoorits kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. En minäkään mitään hernekeittoa mausta tuliseksi vaan syön sen normaalina, vaikka muuten tulisten ruokien ystävä olenkin. 

Chilihernekeitto? Menee kokeiluun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi