nainen joka ei kaluorgasmia saa meni vaihtoon
Vai toisinpäin? Eli mies onko parempaa seksii naisen kanssa joka saa helposti orkun tai useamman kalullasi jopa niin et oot paikallas vai millainen?
Kommentit (233)
No jos samalla viivalla on kaksi naista ja toinen omaa kyvyn nauttia kalustani, niin tottakai se on parempi.
Vierailija kirjoitti:
No jos samalla viivalla on kaksi naista ja toinen omaa kyvyn nauttia kalustani, niin tottakai se on parempi.
Siis ei ole todellista! Eli se on täysin otta, että se naisen orgasmi onkin vain ja ainoastaan miestä varten!
Minä nautin miehen kalusta ihan täysillä, vaikka tarvitsenkin sitä klitoriksenkin kiihotusta. Olen siis epäkelpo nainen(ko)?
Nautin kun nainen saa ja tietenkin se on plussaa jos saa enemmän. Mielestäni tämä on aika selvä asia.
Sellainen mies vaihtoon joka ei naimalla saa annettua orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole todellista! Eli se on täysin otta, että se naisen orgasmi onkin vain ja ainoastaan miestä varten!
Minä nautin miehen kalusta ihan täysillä, vaikka tarvitsenkin sitä klitoriksenkin kiihotusta. Olen siis epäkelpo nainen(ko)?
Öh. Noinhan ei ole sanottu missään. Ei kukaan ole sanonut sinua epäkelvoksi, eikä että naisen orgasmi olisi miestä varten. Moni varmasti kuitenkin sen naisen joka saa orgasmin penetraatiossa ja heillä on siihen täysi oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun nainen saa ja tietenkin se on plussaa jos saa enemmän. Mielestäni tämä on aika selvä asia.
Saa enemmän? Millä prosentilla`? Mistä sinä tiedät kuinkapaljon joku nauttii tai ei?
Aivan kreisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh. Noinhan ei ole sanottu missään. Ei kukaan ole sanonut sinua epäkelvoksi, eikä että naisen orgasmi olisi miestä varten. Moni varmasti kuitenkin sen naisen joka saa orgasmin penetraatiossa ja heillä on siihen täysi oikeus.
Eli sinusta siis penetraatiossa ei saa koskea siihen klitorikseen, joka sen orgasmin mahdollistaa?
En usko enäää lukemaani todeksi!!
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole noin sanonut, mikä teitä riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta siis penetraatiossa ei saa koskea siihen klitorikseen, joka sen orgasmin mahdollistaa?
En usko enäää lukemaani todeksi!!
Näin ei ole sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa enemmän? Millä prosentilla`? Mistä sinä tiedät kuinkapaljon joku nauttii tai ei?
Aivan kreisiä.
Hän sanoi nauttii kun nainen saa orgasmin ja se on nyt kreisiä. Menipäs yksinkertainen asia tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas tällainen paremmuuskeskustelu? Ihan ihmisten kiusaksi vai?
Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole, onko aihe jotenkin tabu?
Täällä puhutaan kalulla saamisesta.
Eli on eriarvoisia orgasmmeja, naisella siis. Paras on se jossaa vaan pannaan ei muuta. Sitten toisekisparas(KO) se missä pannaan ja samalla kosketaan klitorikseen.Kolmanneksi tulee kai pelkää klitorisorgasmi. Ja roskiin mnee nainen joka ei saa millään.
Ihan sama vaikka se nainen itse nauttisi parhaiten vaikkapa sillä pelkällä klitoriksella.
Kyllähän tästä silloin voi vetää selvän johtopäätöksen, että miestä vartenhan se orgasmi arvotetaan.
Kuinka halventavaa..
Itsekkyyden huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan kalulla saamisesta.
Eli on eriarvoisia orgasmmeja, naisella siis. Paras on se jossaa vaan pannaan ei muuta. Sitten toisekisparas(KO) se missä pannaan ja samalla kosketaan klitorikseen.Kolmanneksi tulee kai pelkää klitorisorgasmi. Ja roskiin mnee nainen joka ei saa millään.
Ihan sama vaikka se nainen itse nauttisi parhaiten vaikkapa sillä pelkällä klitoriksella.
Kyllähän tästä silloin voi vetää selvän johtopäätöksen, että miestä vartenhan se orgasmi arvotetaan.
Kuinka halventavaa..
Itsekkyyden huipentuma.
Sinä halvennat nyt ihan itseäsi. Kukaan ei ole sanonut että olisi eri arvoisia orgasmeja. Kukaan ei ole sanonut että on ihan sama mistä nainen nauttii. Onko ymmärryksessä todellakin näin iso aukko? Oksettavaa on että mies ei saa sanoa että tykkää kun nainen saa orgasmin penetraatiossa. Mikä ihme teitä riivaa?
Lahnikset kiertoon ja ottaan lisää tatskoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä sitten mikä on kaluorgasmi? Tuossa alussahan suoraan sanotaan, että jos ei sillä saa niin vaihtoon. Itse et osaa lukea.
Pois sellaiset mihet jotka ei osaa naistaan tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä sitten mikä on kaluorgasmi? Tuossa alussahan suoraan sanotaan, että jos ei sillä saa niin vaihtoon. Itse et osaa lukea.
Mitä ilmeisimmin penetraatiosta aiheutuva orgasmi. "Tuossa alussahan suoraan sanotaan, että jos ei sillä saa niin vaihtoon. Itse et osaa lukea." Osaan lukea, mutta sinun kannattaisi hillitä tuota vihaasi ja lukea pidemmälle. Ihan oikeesti, tämä käytös on sairasta ja kehotan pysyhtymään ja miettimään missä jamassa se päänuppi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin penetraatiosta aiheutuva orgasmi. "Tuossa alussahan suoraan sanotaan, että jos ei sillä saa niin vaihtoon. Itse et osaa lukea." Osaan lukea, mutta sinun kannattaisi hillitä tuota vihaasi ja lukea pidemmälle. Ihan oikeesti, tämä käytös on sairasta ja kehotan pysyhtymään ja miettimään missä jamassa se päänuppi on.
etkö pysty vastaamaan? Yksinkertainen kysymys, mikä on kaluorgasmi? Mitä siihen kuuluu?
Eli naisen orgasmi pelkällä klitoriksen hyväilyllä ei kelpaa? kerro nyt!
Miksi taas tällainen paremmuuskeskustelu? Ihan ihmisten kiusaksi vai?