Jos mies pyytää kahville niin onko aina kyse romanttisesta kiinnostuksesta?
Olen äimistynyt, että eräs mies jonka joskus tapasin niin kyseli kuulumisia ja hienovaraisesti kysyi, haluaisinko lähteä hänen kanssaan kahville jonain päivänä.
Mies on aivan ihana enkä olisi osannut odottaa, että ottaa minuun yhteyttä. Ei mitään seksuaalissävytteistä viestintää, pelkästään ystävällistä.
Kommentit (50)
0/5, mutta varmaan tämä saa paljon vastauksia ja pohdintaa. Mammat kun ovat juuri sellaista simppeliä porukkaa mihin tämän tyyliset jutut uppoaa.
Ei. Sillä voi olla myös esim. tylsää tai tarvii ajanvietettä ennen illallistreffejä.
no sanotaanko, että etsii naista, mutta et välttämättä ole se "oikea"!
Vierailija kirjoitti:
Ei
Harvoin miehet huvikseen kysyvät kahville ilman mitään kiinnostusta kyseistä ihmistä kohtaan.
Ei ole välttämättä. Itse voin käydä kahvilla juttelemassa ihan muuten vaan.
T: Mies
On. Miehen kiinnostus naista kohtaan on aina romanttista. Piste.
Tosin, kyse voi olla ihan alustavasta "maastotiedustelusta". Varsinkin jos kyse on enemmän elämänkokemusta kartuttaneista ihmisistä, eli ei siis teini-ikäisistä. Tällöin jokainen ymmärtää edetä varovasti ja vähitellen, koska kuka tahansa voi paljastua minkälaiseksi hulluksi hyvänsä, eikä kokenut ihminen halua elämäänsä (enää) ketään, joka ei selvästikään ole sisäsiisti.
Ei tarkoita. Mut pyydettiin viinille hänen asuntoonsa, eikä kuulemma olisi olleet treffit. Olin ihastunut itse, joten kieltäydyin.
Itse pyydän naista kahville vain romanttisesta/seksuaalisesta kiinnostuksesta.
Mies yleensä pyytää kahville seksin takia.
No mene kahville, sillähän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
no sanotaanko, että etsii naista, mutta et välttämättä ole se "oikea"!
Vietkö sä ei-oikeita naisia kahville? Vai pummaatko niiltä kahvit, euro seitkytviissenttinen mies?
Ei romanttinen vaan seksuaalinen.
Sinnehän se kyselee että saisi privaattia aikaa vokotella seksiin naista. Sehän on ikivanha kuvio.
Ei ole, joskus kiinnostaa ihan vaan pillu ilman sen suurempaa romantiikkaa.
Mee ja katso. Mä en ikinä pyydä kahville ihmistä, joka ei mua kiinnosta.
Saattaa se toki yrittää myydä jotain, jopa lahkolaisuutta. Älä lainaa sille rahaa.
Ei