Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa omituiset syntymäpäivät

Vierailija
17.10.2014 |

Juuri tultiin lapsen kanssa kotiin luokkatoverinsa syntymäpäiviltä. Olisi ollut ihan mukavat juhlat hyvine tarjoiluineen ym. mutta syntymäpäiväsankarin äiti oli todella omituinen. Paikalla ei ollut muiden lasten vanhempia joten halusin tietysti jutella hänen kanssaan samalla kun lapset leikkivät. Kyseinen nainen oli tuppisuinen ja teki koko keskustelumme ajan omia juttujaan: oli facebookissa, tiskasi ja teki jopa ristikkoa!! Tai no ei niitä hänen ynähtelyjään voi juuri keskusteluksi sanoa. Lopulta päätin lähteä lapseni kanssa pois vaikka juhlat jatkuisivatkin vielä.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole minäkään koskaan lasteni kaverisynttäreille ole mennyt.

Vierailija
42/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi outo.Jäät kaverisynttäreille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on 9-vuotias. Mielestäni on vielä aivan tervettä tarkastaa mihin hän on menossa. Tiedän, että esimerkiksi hänen toisen luokkakaverinsa vanhemmilla on alkoholiongelma, joten heidän synttäreilleen en lastani edes päästäisi.

Vierailija
44/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haloo. Sun lapsen kaverin äiti yritti sillä tiskauksella ja ristikon tekemisellä kauniisti viestittää, että lähtisit kotiisi tai vaikka kauppaan. Normaalit vanhemmat hakevat lapsensa synttäreiden loputtua. Arvaa kuinka noloa tuo on lapselle, kun lähditte kaiken lisäksi etuajassa.

Vierailija
45/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt hyvänen aika enää kouluikäisten kaverisynttäreille vanhemmat mene mukaan! Ja sä veit vielä lapsesikin pois kesken juhlien kun et kuokkavieraana tuntenut oloasi kotoisaksi. Ihan hyvin olisi riittänyt, että viet lapsesi sinne ja vaihdat pari sanaa perheen aikuisten kanssa ja lähdet pois. Tosi nolosti toimit kyllä nyt.

Vierailija
46/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:43"]

En ole tehnyt mielestäni mitään väärää. Kyllä kai nyt vanhempia kuuluukin kiinnostaa tietää missä lapsi on ja kenen kanssa viettää aikaansa? Enhän minä nyt jää esimerkiksi lapseni harrastuksia seuraamaan, mutta ajattelin kyllä että juhlaan olisin tervetullut jäämään. Ja olisi kyseinen rouva voinut vaikka sitten sanoa minulle että lähde pois.

[/quote]

WHAT?

Tottakai niihin harrastuksiin kannattaa jäädä seuraamaan, lapset tykkää kun vanhemmat osallistuu edes katsomalla vaikka jalkapallopeliä. Kaverisynttäreille taas ei todellakaan kuulu jäädä, jos ei ole erikseen kutsuttu. Jos synttäreille on pyydetty vaikka auttamaan, se on eri asia.

Vierailija
47/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edeltävien kanssa. Minusta ap antaa itse itsestään tyhmän vaikutelman ettei uskalla lasta jättää juhlimaan ilman että itse änkeytyy. Häpeä! Miksi annoit lapsen edes mennä sinne jos jäät kyttäämään perään etkä luota tuon vertaa kenelle menee??

Vierailija
48/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on kyllä oltava provo.

Vierailija
49/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Lastasi sattuneesta syystä tuskin kutsutaan kovin usein synttäreille.
Tän on pakko olla provo...

Vierailija
50/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut 4-vuotiaankaan kaverisynttäreillä...eikä kukaan muukaan vanhempi. Mut täähän olikin provo.

Vierailija
51/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran

Vierailija
52/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:04"]

En ole tehnyt mielestäni mitään väärää. Kyllä kai nyt vanhempia kuuluukin kiinnostaa tietää missä lapsi on ja kenen kanssa viettää aikaansa? Enhän minä nyt jää esimerkiksi lapseni harrastuksia seuraamaan, mutta ajattelin kyllä että juhlaan olisin tervetullut jäämään. Ja olisi kyseinen rouva voinut vaikka sitten sanoa minulle että lähde pois.

[/quote]

WHAT?

Tottakai niihin harrastuksiin kannattaa jäädä seuraamaan, lapset tykkää kun vanhemmat osallistuu edes katsomalla vaikka jalkapallopeliä. Kaverisynttäreille taas ei todellakaan kuulu jäädä, jos ei ole erikseen kutsuttu. Jos synttäreille on pyydetty vaikka auttamaan, se on eri asia.

[/quote]

Tottakai mielelläni seuraan lapseni harrastuksia ja käyn toki katsomassa tyttäreni balettiesitykset, mutta en enää jää seuraamaan harjoituksia.

Vierailija
53/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:02"]Lapseni on 9-vuotias. Mielestäni on vielä aivan tervettä tarkastaa mihin hän on menossa. Tiedän, että esimerkiksi hänen toisen luokkakaverinsa vanhemmilla on alkoholiongelma, joten heidän synttäreilleen en lastani edes päästäisi.
[/quote]etkö sinä näe lastasi tuodessa millaiset vanhemmat hänellä on??

Vierailija
54/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:04"]

[/quote]

WHAT?

[/quote]

Tottakai mielelläni seuraan lapseni harrastuksia ja käyn toki katsomassa tyttäreni balettiesitykset, mutta en enää jää seuraamaan harjoituksia.

[/quote]

Ja miksi et?

Itse olen istunut ihan jokaisessa harkassa ja lapseni todella tykkää siitä, että olen mukana. Siellä me ollaan kaikki vanhemmat ja nautitaan siitä.

Vierailija
55/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sut kutsuttu?

Vierailija
56/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, syntymäpäiväsankari oli antanut kaikille luokkakavereille samanlaisen kutsukortin.

Vierailija
57/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lapsi oli siis kutsuttu, mutta oliko sut?

Vierailija
58/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:32"]Tottakai, syntymäpäiväsankari oli antanut kaikille luokkakavereille samanlaisen kutsukortin.
[/quote] Niin mutta oliko Sinut kutsuttu?

Vierailija
59/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SÄ menit sinne??? Lasten synttärit eli kaverisynttärit, ei vanhemmille.

Vierailija
60/74 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aika juhlille, heti koulun jälkeen? Vai onko siellä syysloma menossa? Ja joku aikuinen työntänyt itsensä mukaan? Ei oo tositarina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi