Jos sun olisi pakko lähteä tämänhetkisessä asussasi ihmisten ilmoille,
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:29"]
No kyllä hävettäisi. Mulla on vain alushousut ja iso toppi eikä rintsikoita. Topin sivuilta vilahtaisi tosi ja peppukipeyttä olisi aika paljaalteen. Haha just heräsin joten siksi tämä asu.
[/quote]
hahahaha tyhmä tekstinsyöttö!
Siis tissi vilahtaisi ja peppu olisi paljaana.
[/quote]
Mä hetken aikaa ihmettelinkin tuota peppukipeyttä :D
No kyllä hävettäisi. Mulla on pikkarit, polvisukat ja tiukka t-paita. Ei siis helmaa ollenkaan.
Hävettäisi. Maidossa t-paita ja likaiset housut. T.se väsynyt äiti
Jos saisin ottaa maalitonkan käteeni niin ei hävettäisi..
Haha kyllä hävettäisi. Alasti muuten, mutta tämmönen tennislippa päässä kun paistaa aurinko muuten silmiin. :DD
mustat collarit, harmaa paita kultaisella tekstillä ja mustavalkoinen neuletakki. ei hävettäis ja meenkin kohta kauppaan
Pelkissä collegehousuissa ilman paitaa, okei olen mies mut tällä mahalla hävettäisi ja ehkä muutenkin.
No joo-o, olen kuin mummo! Papiljotit päässä, pitkä yöpaita ja villasukat. Kaulin vaan puuttuu kädestä :D Mutta ah, vapaapäivä pitkästä aikaa, rentoudun täysillä.
Ei hävettäisi, olen töissä ja päällä on farkut ja villapaita. Kengät tietty voisi laittaa jalkaan
Tulin tunti sitten tässä asussa kaupasta. Harmaa villakangasmekko, harmaat sukkikset, mustat kävelykengät, punainen fleecetakki ja musta laukku. Ei hävettänyt.
Ei, mutta varmaan ihmetteleviä katseita saisin, kun olen paljain jaloin ja väljässä t-paidassa ja farkuissa. Kesällä olisi ihan perus, nyt kyllä ei...
Ei hävettäisi, mutta kylmä tulisi. Tulin just kampukselta ja vaihdoin heti housujen tilalle pyjamahousut. Muuten on sama asu.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:29"]
No kyllä hävettäisi. Mulla on vain alushousut ja iso toppi eikä rintsikoita. Topin sivuilta vilahtaisi tosi ja peppukipeyttä olisi aika paljaalteen. Haha just heräsin joten siksi tämä asu.
[/quote]
hahahaha tyhmä tekstinsyöttö!
Siis tissi vilahtaisi ja peppu olisi paljaana.