Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortin vastaisten ihmisten ei kannata opiskella lääkäriks tai hoitsuks.

Vierailija
07.10.2014 |

Turha kitistä kuinka hirveää työ on kun joutuu abortoimaan kasan soluja jos itse on alansa valinnut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:20"]Ja varsinkin, kun esim. lääkäreillä on valittavanaan suuri joukko erikoistumisaloja. Miksi pitää valita sellainen, johon kuuluvaa työnkuvaa ei voi hyväksyä. Tuskin kukaan lääkäri nauttii tehdessään aborttia, mutta silti jonkun on se tehtävä. Se on koko paketti, eikä vaan ne kivat jutut.
[/quote]
Minulla oli joskus abortinvastainen lääkäri. Vahinkoraskauden tultua lääkärit ohjasivat suosiosta toiselle lääkärille ja sanoivat omalääkärini olevan abortinvastainen eikä todennäköisesti kirjoita lähetettä aborttiin.

Vierailija
2/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIMPÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin, kun esim. lääkäreillä on valittavanaan suuri joukko erikoistumisaloja. Miksi pitää valita sellainen, johon kuuluvaa työnkuvaa ei voi hyväksyä. Tuskin kukaan lääkäri nauttii tehdessään aborttia, mutta silti jonkun on se tehtävä. Se on koko paketti, eikä vaan ne kivat jutut.

Vierailija
4/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa jokainen voi valita itse työpaikkansa. Jos julkinen puoli alkaa painostaa lääkäreitä tekemään abortteja (ja tulevaisuudessa varmaan eutanasioita), lääkärit voivat siirtyä yksityiselle puolelle. Onhan jo nyt yksityisiä klinikoita, joissa ei tehdä abortteja eikä esim. anneta hedelmöityshoitoja lesbopareille. 

Tuskinpa lääkäripulasta kärsivällä julkisella sektorilla on varaa menettää lääkäreitään enää yhtään enempää.

Vierailija
5/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse lääkärinä kirjoitan kyllä mielelläni lähetteitä keskeytyksiin. Olen myös seurannut itse keskeytystä, eikä se pahalta tuntunut.

Vierailija
6/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:16"]

No itse lääkärinä kirjoitan kyllä mielelläni lähetteitä keskeytyksiin. Olen myös seurannut itse keskeytystä, eikä se pahalta tuntunut.

[/quote]

Joo, kieltämättä abortissa on tämä miellyttäväkin puoli. Se on jollakin tavalla "voimaannuttavaa", tiedät varmasti mitä tarkoitan. Eipä ole juuri muita ammatteja, jossa ihan laillisesti saa ottaa lapselta hengen. Edes presidentillä ei ole yhtä suurta valtaa... eikä palkkaa :) Olkaa vaan kateellisia muut... ;)

Vierailija
7/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:20"]

Ja varsinkin, kun esim. lääkäreillä on valittavanaan suuri joukko erikoistumisaloja. Miksi pitää valita sellainen, johon kuuluvaa työnkuvaa ei voi hyväksyä. Tuskin kukaan lääkäri nauttii tehdessään aborttia, mutta silti jonkun on se tehtävä. Se on koko paketti, eikä vaan ne kivat jutut.

[/quote]

Ei tuo ihan pidä paikkansa, että "jonkun on se tehtävä". Ei huvitteluabortti ole mikään välttämättömyys, joka jonkun on tehtävä. Ihan hyvin ne voisi jättää tekemättäkin. Eri asia on tietysti eettisesti perustellut abortit, esim. tilanteissa, jolloin äidin henki tai terveys olisi vakavassa vaarassa, mutta määrittelisin ne pikemminkin lääketieteellisiksi hoitotoimenpiteiksi kuin aborteiksi.

Sítä minä en milloinkaan lakkaa ihmettelemästä, miten te arvon naikkoset olette niin kiivaita sen vapaan aborttioikeuden kanssa. Miksi ette huolehdi ehkäisystä, ja sen mahdollisesti petettyä hoida osuuttanne? Ja jos nämä kohdat ovatkin teille ylivoimaisia opittaviksi, miksette pidättäydy koko seksistä?

Ja tämä "oikeus omaan ruumiiseensa" on niin paikkansapitämätön fraasi kuin olla voi: ettehän te sitä omaa ruumistanne abortoi, vaan sen lapsen. Kenelläkään tuskin olisi mitään sitä vastaan, ja kukaan tuskin jäisi ikävöimään, jos joku aborttinainen kiertäisi narun yläpään kattoon ja sen alapään omaan kaulaansa ja sitten potkaisisi jakkaran altaan, tai ottaisi Mauserin piipun suuhunsa ja painaisi liipasinta, mutta sitähän ne eivät tee. Ei, siihen ei kantti riitä, mutta sen lapsen, joka ei pysty pistämään hanttiin, sen ne uskaltavat abortoida.

Jos joku abortinhalaaja haluaa päästää omasta ruumiistaan ilmat ulos (harakiri), niin siitä vaan, mutta lapsenmurha ei ole sama asia.

Pro-Life -Mies

Vierailija
8/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:22"]

[/quote]

Joo, kieltämättä abortissa on tämä miellyttäväkin puoli. Se on jollakin tavalla "voimaannuttavaa", tiedät varmasti mitä tarkoitan. Eipä ole juuri muita ammatteja, jossa ihan laillisesti saa ottaa lapselta hengen. Edes presidentillä ei ole yhtä suurta valtaa... eikä palkkaa :) Olkaa vaan kateellisia muut... ;)

[/quote]

Abortissa ei oteta lapselta henkeä. -7

Vierailija
9/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:34"]

Sítä minä en milloinkaan lakkaa ihmettelemästä, miten te arvon naikkoset olette niin kiivaita sen vapaan aborttioikeuden kanssa. Miksi ette huolehdi ehkäisystä, ja sen mahdollisesti petettyä hoida osuuttanne? 

[/quote]

Ai miksi emme pidä lasta? No kun emme välttämättä halua juuri sillä hetkellä saada lasta. Sitä varten abortti on olemassa, ja sitä mahdollisuutta voi ihan hyvin käyttää.

Vierailija
10/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:03"]

Turha kitistä kuinka hirveää työ on kun joutuu abortoimaan kasan soluja jos itse on alansa valinnut.

[/quote] Ihminen on kasa soluja. Ja ikuisuusolento.

Vierailija
11/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:22"]

[/quote]

[/quote]

Abortissa ei oteta lapselta henkeä. -7

[/quote] Miksi ei

Vierailija
12/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:43"]

Sítä minä en milloinkaan lakkaa ihmettelemästä, miten te arvon naikkoset olette niin kiivaita sen vapaan aborttioikeuden kanssa. Miksi ette huolehdi ehkäisystä, ja sen mahdollisesti petettyä hoida osuuttanne? 

[/quote]

Ai miksi emme pidä lasta? No kun emme välttämättä halua juuri sillä hetkellä saada lasta. Sitä varten abortti on olemassa, ja sitä mahdollisuutta voi ihan hyvin käyttää.

[/quote]

Et vastannut toiseen kysymykseeni, joka kuului: "Ja jos nämä kohdat ovatkin teille ylivoimaisia opittaviksi, miksette pidättäydy koko seksistä?"

Seksistähän voi tulla raskaaksi, jos on hedelmällisessä iässä, ja jos siihen ei ole valmis "sillä hetkellä", voi ihan hyvin lykätä seksin harjoittamistakin "siihen hetkeen" saakka, jolloin "on valmis" saamaan lapsen.

Se ehkäisyn pettäminenhän on kuitenkin kohtalaisen harvinaista jos ehkäisymetodia on käytetty oikein ja huolellisesti, joten ei pitäisi olla ylivoimaista ainakin synnyttää lapsi siinä harvinaisessa tapauksessa, että on tapahtunut "oikea vahinko". Sen synnyttämisen jälkeenhän voi antaa lapsen vaikka adoptoitavaksi jos itsestä ei aikuiseksi ja vanhemmaksi lapselle ole.

Abortti ei ole ehkäisykeino, kuten Sinä asian esität ("voi ihan hyvin käyttää").

Pro-Life -Mies

Vierailija
13/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan nyt kaikkien hyvä opetella käsitteet: alkio, sikiö ja lapsi.

Vierailija
14/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:58"]

[/quote]

[/quote]

Et vastannut toiseen kysymykseeni, joka kuului: "Ja jos nämä kohdat ovatkin teille ylivoimaisia opittaviksi, miksette pidättäydy koko seksistä?"

Seksistähän voi tulla raskaaksi, jos on hedelmällisessä iässä, ja jos siihen ei ole valmis "sillä hetkellä", voi ihan hyvin lykätä seksin harjoittamistakin "siihen hetkeen" saakka, jolloin "on valmis" saamaan lapsen.

Se ehkäisyn pettäminenhän on kuitenkin kohtalaisen harvinaista jos ehkäisymetodia on käytetty oikein ja huolellisesti, joten ei pitäisi olla ylivoimaista ainakin synnyttää lapsi siinä harvinaisessa tapauksessa, että on tapahtunut "oikea vahinko". Sen synnyttämisen jälkeenhän voi antaa lapsen vaikka adoptoitavaksi jos itsestä ei aikuiseksi ja vanhemmaksi lapselle ole.

Abortti ei ole ehkäisykeino, kuten Sinä asian esität ("voi ihan hyvin käyttää").

Pro-Life -Mies

[/quote]

Faktahan on se, että te abortinvastustajat ette voi enää ikinä voittaa. Teidän juna meni jo 70-luvulla, joten tulkaa nykyaikaan ja antakaa ihmisten olla.

Vierailija
15/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 02:58"]

[/quote]

[/quote]

Pro-Life -Mies

[/quote]

Te miehet voisitte pidättäytyä seksistä niin ei tarvitse vinkua aborteista, ruokoista tai vittuimaisista existä. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
16/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Lääkärit ovat arvostettuja ja heillä on erinomainen palkka.

Vierailija
17/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan näitä abortinvastaisia lääkäreitä ja hoitajia tarvittaisiin paljon enemmän. Loppuisi se abortin ehkäisynä käyttö ja kevyin perustein tekeminen. Vauva, vaikka on vielä mahassa, on jo alkunsa saanut ihmisyksilö, jolla on oikeus syntyä ja elää ilman, että sen jo alkanut elämä katkaistaan väkivalloin R E P I M Ä L L Ä se pieni, tunteva ja elävä ihmisalku äitinsä kohdusta. Ihminen on peto tappaessaan toisen, siis myös kasvamaan lähteneen ihmisen.

Vierailija
18/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 04:44"]Nimenomaan näitä abortinvastaisia lääkäreitä ja hoitajia tarvittaisiin paljon enemmän. Loppuisi se abortin ehkäisynä käyttö ja kevyin perustein tekeminen. Vauva, vaikka on vielä mahassa, on jo alkunsa saanut ihmisyksilö, jolla on oikeus syntyä ja elää ilman, että sen jo alkanut elämä katkaistaan väkivalloin R E P I M Ä L L Ä se pieni, tunteva ja elävä ihmisalku äitinsä kohdusta. Ihminen on peto tappaessaan toisen, siis myös kasvamaan lähteneen ihmisen.
[/quote]
Ajattelu ei taida olla vahvin osa-alueesi.

Vierailija
19/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 04:44"]Nimenomaan näitä abortinvastaisia lääkäreitä ja hoitajia tarvittaisiin paljon enemmän. Loppuisi se abortin ehkäisynä käyttö ja kevyin perustein tekeminen. Vauva, vaikka on vielä mahassa, on jo alkunsa saanut ihmisyksilö, jolla on oikeus syntyä ja elää ilman, että sen jo alkanut elämä katkaistaan väkivalloin R E P I M Ä L L Ä se pieni, tunteva ja elävä ihmisalku äitinsä kohdusta. Ihminen on peto tappaessaan toisen, siis myös kasvamaan lähteneen ihmisen.
[/quote]
Mistä asti aivottomalla ja sydämettömällä limalla on ollut tietoisuus, tunteet ja tunto?

Vierailija
20/24 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri implantoitunut solurykelmä ei tunne. Eikä koe eikä näe. Eikä mitään. Ennen induktoitumista ne solut vaan on totipotentteina siellä, ei ne oo mitään kudosta.