Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bensa-autoilijoille tuli karu tieto: Jättilasku Teboilin katoamisesta markkinoilta

Vierailija
13.05.2026 |

Kilpailu- ja kuluttajaviraston selvitys paljastaa, että näiden Teboil-asemien läheisyydessä sijaitsevien kilpailevien ketjujen asemien hinnat olivat edullisempia kuin niiden asemien, jotka eivät kilpailleet paikallisesti Teboilin kanssa.

 

Kun Teboil poistui markkinalta, asetelma muuttui. Teboilin kanssa kilpailleilla asemilla E95:n ja dieselin hinnat nousivat 1,4 prosenttia ja E98:n hinnat 1,3 prosenttia verrattuna asemiin, jotka eivät kilpailleet Teboilin kanssa. Tämä tarkoittaa 2,5 sentin vaikutusta 95:lle ja 2,4 sentin vaikutusta E98:lle ja dieselille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jtääilasku tuo muka on. Teboilin liiketoiminnasta Suomessa neuvotellaan jossain muodossa tulee asema takaisin

Vierailija
2/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista kun päästiin niistä terroristivaltion pesäkkeistä eroon!

Vierailija
4/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielelläni pari senttiä enemmän bensasta kun tiedän, ettei sillä rahoiteta Venäjän aloittamaa hyökkäyssotaa.

Vierailija
5/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielelläni pari senttiä enemmän bensasta kun tiedän, ettei sillä rahoiteta Venäjän aloittamaa hyökkäyssotaa.

Tämä. 

En muutenkaan ostanut venäläisestä yhtiöstä mitään, koska suomalaisten tulee eristää itsensä kaikesta venäläisestä, jos valtio ei siihen ryhdy. 

Vierailija
6/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme maksaneet paljon enemmän monessa asiassa Venäjän hyökkäyssodan takia esim. asevarustelu. 

Hyväksymme sen koska tiedämme että se menee hyvään tarkoitukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridikeskuksen trollit taas lietsomassa venäjävihaa. Ihan sama, vaikka Suomen oma kansa maksaa kalliisti, koska Ukrainan korruptio/sijaissynnyttäjä bisnes on etusijalla.

Vierailija
8/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme maksaneet paljon enemmän monessa asiassa Venäjän hyökkäyssodan takia esim. asevarustelu. 

Hyväksymme sen koska tiedämme että se menee hyvään tarkoitukseen. 

Ei hyväksy. Vain te hybridikeskuksen, sotakiimaiset röllit hyväksytte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hybridikeskuksen trollit taas lietsomassa venäjävihaa. Ihan sama, vaikka Suomen oma kansa maksaa kalliisti, koska Ukrainan korruptio/sijaissynnyttäjä bisnes on etusijalla.

Mulle ei ainakaan ole mitään väliä vaikka menisi osa korruptioon, kunhan ukrainalaiset pistävät ryzyjä kylmäksi.

Sitä paitsi te salaliittoteroputinistit aina kauhistelette sitä, että "Ukrainaan on jo hasssattu 5 mrd euroa" - tuosta suurin osa on ollut sellaista, mistä korruptio ei ole pystynyt nakertamaan: kranaatteja, panssareita yms.

Vierailija
10/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hybridikeskuksen trollit taas lietsomassa venäjävihaa. Ihan sama, vaikka Suomen oma kansa maksaa kalliisti, koska Ukrainan korruptio/sijaissynnyttäjä bisnes on etusijalla.

Mulle ei ainakaan ole mitään väliä vaikka menisi osa korruptioon, kunhan ukrainalaiset pistävät ryzyjä kylmäksi.

Sitä paitsi te salaliittoteroputinistit aina kauhistelette sitä, että "Ukrainaan on jo hasssattu 5 mrd euroa" - tuosta suurin osa on ollut sellaista, mistä korruptio ei ole pystynyt nakertamaan: kranaatteja, panssareita yms.

Ai niin, jäi vielä sanomatta: olisi hyvä, jos Ryzylä joutuisi laittamaan rintamalle myös niitä Pietarin ja Moskovan latenlitkijähipstereitä niin päästäisiin Putskusta nopeammin eroon. Peräkylistä on porukka aika hyvin jo rekrytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä