Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että rakkaat lemmikkinne ovat kuoltuaan päässeet eläinten taivaaseen?

Vierailija
08.09.2021 |

Itse uskon että koirani on päässyt taivaaseen.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran nähnyt unta minulle niin rakkaasta ihmisestä. Koen, että unessa lähestyi lohduttaakseen. Hän oli henkeen ja vereen hevosmies. Siinä unessa hän oli kauniina, aurinkoisena kesäpäivänä Colosseumin kaltaisella areenalla monien muiden hevosihmisten kanssa. He harjasivat hevosiaan ja uittivat niitä upeissa hevosille rakennetuissa uima-altaissa. Sitten uni keskittyi tähän mieheeni ja näytettiin, kuinka hän syotti omenan kokoisia mansikoita tälle rakkaalle hevoselleen, joka myoskin oli jo vainaja.

Joten uskon, että eläimet myös kaikki muutkin kuin lemmikit ovat taivaassa 🍓🐴💚

Vierailija
162/169 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt kuuluisa kirkkoherra Voitto Viro kysyi, ihmisiltä, mikä se sellainen taivas on, jossa ei ole eläimiä?

Häntä kun kritisoitiin siitä, että hän uskoi pienen koiransa menneen taivaaseen, ja olevan siellä häntä vastassa sitten kun hän kuolee.

Minulla on ollut yhdeksän koiraa, kun lasken mukaan lapsuudenkotini koirat.  Muistan ne kaikki erityisen hyvin ja toivon ja uskon niiden olevan siellä missä minäkin kenties olen, kun elämämme täällä maan päällä päättyy.  Haluan koota ne kaikki syliini ja riemuita jälleennäkemisestä.  Kissat myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt kuuluisa kirkkoherra Voitto Viro kysyi, ihmisiltä, mikä se sellainen taivas on, jossa ei ole eläimiä?

Häntä kun kritisoitiin siitä, että hän uskoi pienen koiransa menneen taivaaseen, ja olevan siellä häntä vastassa sitten kun hän kuolee.

Minulla on ollut yhdeksän koiraa, kun lasken mukaan lapsuudenkotini koirat.  Muistan ne kaikki erityisen hyvin ja toivon ja uskon niiden olevan siellä missä minäkin kenties olen, kun elämämme täällä maan päällä päättyy.  Haluan koota ne kaikki syliini ja riemuita jälleennäkemisestä.  Kissat my

---

Sama täällä

Vierailija
164/169 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän tuonpuolisessa. 

Vierailija
165/169 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko minulta kuolleet akvaariokalat sitten Taivaassa akvaariossa vai pääsivätkö ne elämään luontoon

---

" Sillä me tiedämme, että JOKAINEN luontokappale huokaa ja ahdistetaan aina tähän asti meidän kanssamme."

" Mutta ei ainoastaan ne, vaan myös itse me joilla Hengen uutiset ovat, huokaamme itsellämme odottain sitä lapseksi ottamista, meidän ruumiimme lunastusta."

- Kirkkoraamattu 1776.

Niin siinä on. Usko tai älä usko.

Minä uskon niin kuin tuossa sanotaan.

Vierailija
166/169 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kertakaikkiaan todella ihmeellinen ja kaunis raamatunkohta.

Miksi Jumala vihaisi niin syvästi eläinkunta, että Hän tuhoaisi ne?

Eläimet ovat täysin syyttömiä ihmisen syntiinlankeemukseen.

Vierailija
167/169 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on taivaassa.

Vierailija
168/169 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen huomio tänään:

Biblia 1776 käännöksessä 

Jobin kirja 36.16

Hän tempaa sinunkin ahdistuksen kidasta avaruuteen, jolla ei pohjaa ole;

Vuoden 1642 käännöksessä ei sanaa avaruus ole:

Hän temma sinun awaran ahdistuxen kidasta/ jolla ei pohja ole

Avara on korvattu Bibliassa avaruudella. 

Lausetta on muutenkin muokattu eri merkitykseen

temmata avaruuteen vs. temmata avaran ahdistuksen kidasta

Vierailija
169/169 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole menneet mihinkään taivaaseen vaan ruumis on lahonnut tai poltettu tuhkaksi ja sielu on siirtynyt uuteen syntyneeseen eläimeen tai ihmiseen. Mitään taivasten valtakuntaa paratiiseineen ja helvetteineen ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän