Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen ottaisit eron?

Vierailija
16.10.2014 |

Jos perheessä on vauva?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde oli käytännössä seksitön melkein viisi vuotta. Juuri sen pikkulapsiajan, jonka aikana myös rakennutettiin omaa taloa ja luotiin uraa. Kummastakaan ei vaan ollut siihen enää, eikä ollut yhteistä aikaakaan, oltiin niin väsyneitä koko ajan.

Tämän palstan neuvojen mukaan suhteemme oli tuhoon tuomittu, miehellä oli vähintään toinen ja liittomme vain kulissi.

Mutta tiedättekö? Lapset kasvoivat. Talo valmistui. Työelämänkin haastavimmat alkukipupisteet ylitettiin. Seksi ja läheisyys palautui pikku hiljaa.

Suhteissa on ylä- ja alamäkiä, myös seksin suhteen. Sen vauvavuoden seksitilanteen perusteella en arvottaisi parisuhdetta suuntaan tai toiseen. Se on poikkeustila, nopeaan ohi menevä.

Vierailija
42/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:29"]

Kaksi viikkoa, jollei sen jälkeen tule seksiä se on eron paikka (poislukien joku vakava sairaus). Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde, sanokaa mitä sanotte, mutta näin se vain menee.

T:mies.

[/quote]

Sulle toivon impotenssia. Naisen kanssa, jonka et halua jättävän sua.

[/quote]

Haluatko lähimmäisillesi aina pahaa? Toivottavasti Sun seksielämäsi on itseäsi tyydyttävää. Jos näin on, niin se ei ole minulta millään tavalla pois.

[/quote]

Haluatko itse lähimmäisellesi aina pahaa? Lue nyt tuo teksti (sinun?) eroaisit kahden viikon seksittömyyden jälkeen. Muu ei ole sinulle edes parisuhde. Melkoista rakkaasi halventamista, siksi ansaitset tuon kokemuksen, voisit vähän viisastua. 

[/quote]

No joo tää oli kärjistettyä provoo, tää mun juttuni, mut se ei sitä tosiasiaa muuta, et seksi on yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Kaverisuhteet on asia erikseen, niissä ei ole seksiä.

[/quote]

Eli et rakasta naisiasi, onneksi en ole kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi.

[/quote]

Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä.
[/quote]

Miksi mun pitäisi hävetä halujani? En häpeä :) Onneksi mulla on mies, joka myös pitää seksiä tärkeänä ja minua haluttavana.

Vierailija
44/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:02"]

Meidän suhde oli käytännössä seksitön melkein viisi vuotta. Juuri sen pikkulapsiajan, jonka aikana myös rakennutettiin omaa taloa ja luotiin uraa. Kummastakaan ei vaan ollut siihen enää, eikä ollut yhteistä aikaakaan, oltiin niin väsyneitä koko ajan. Tämän palstan neuvojen mukaan suhteemme oli tuhoon tuomittu, miehellä oli vähintään toinen ja liittomme vain kulissi. Mutta tiedättekö? Lapset kasvoivat. Talo valmistui. Työelämänkin haastavimmat alkukipupisteet ylitettiin. Seksi ja läheisyys palautui pikku hiljaa. Suhteissa on ylä- ja alamäkiä, myös seksin suhteen. Sen vauvavuoden seksitilanteen perusteella en arvottaisi parisuhdetta suuntaan tai toiseen. Se on poikkeustila, nopeaan ohi menevä.

[/quote]Ihana, vähän samoin tosin eri reittejä kävi meillä! Ja millaista se seksi sen jälkeen olikaan/onkaan kun taas löydettiin toisemme siinä...!

Vierailija
46/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
47/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi. [/quote] Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä. [/quote] Miksi mun pitäisi hävetä halujani? En häpeä :) Onneksi mulla on mies, joka myös pitää seksiä tärkeänä ja minua haluttavana.

[/quote]

Kokeaksesi senkin puolen. Millaista se on. Ettet julistaisi noin suureen ääneen miten helppoa kaikki on jne.

Vierailija
48/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on noin kerran kuussa seksiä, mutta se johtuu minusta! Itsetuntoni on niin huono että seksi ei kiinnosta ja mies sen tietää. Eikä tässä eroa ole sen takia tulossa, näin meillä ei siis aina ole ollut. Ennen seksiä oli 3-7 kertaa viikossa.

Vierailija
49/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija
51/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:06"]Itsellä on noin kerran kuussa seksiä, mutta se johtuu minusta! Itsetuntoni on niin huono että seksi ei kiinnosta ja mies sen tietää. Eikä tässä eroa ole sen takia tulossa, näin meillä ei siis aina ole ollut. Ennen seksiä oli 3-7 kertaa viikossa.
[/quote] onko mies haukkunut sinua?

Vierailija
52/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi. [/quote] Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä. [/quote] Miksi mun pitäisi hävetä halujani? En häpeä :) Onneksi mulla on mies, joka myös pitää seksiä tärkeänä ja minua haluttavana.

[/quote]

Kokeaksesi senkin puolen. Millaista se on. Ettet julistaisi noin suureen ääneen miten helppoa kaikki on jne.
[/quote]

Miten helppoa kaikki on? Häh?

Mä olen julistanut ainoastaan sen, että seksi on mulle suhteessa tärkeintä. Onko se sinulta pois, että haluan seksiä oman mieheni kanssa?

Vierailija
53/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi. [/quote] Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä. [/quote] Miksi mun pitäisi hävetä halujani? En häpeä :) Onneksi mulla on mies, joka myös pitää seksiä tärkeänä ja minua haluttavana. [/quote] Kokeaksesi senkin puolen. Millaista se on. Ettet julistaisi noin suureen ääneen miten helppoa kaikki on jne. [/quote] Miten helppoa kaikki on? Häh? Mä olen julistanut ainoastaan sen, että seksi on mulle suhteessa tärkeintä. Onko se sinulta pois, että haluan seksiä oman mieheni kanssa?

[/quote]

No vaikka et tässä ketjussa julistakaan, niin muissa yhteyksissä.

Vierailija
54/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi. [/quote] Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä. [/quote] Miksi mun pitäisi hävetä halujani? En häpeä :) Onneksi mulla on mies, joka myös pitää seksiä tärkeänä ja minua haluttavana. [/quote] Kokeaksesi senkin puolen. Millaista se on. Ettet julistaisi noin suureen ääneen miten helppoa kaikki on jne. [/quote] Miten helppoa kaikki on? Häh? Mä olen julistanut ainoastaan sen, että seksi on mulle suhteessa tärkeintä. Onko se sinulta pois, että haluan seksiä oman mieheni kanssa?

[/quote]

No vaikka et tässä ketjussa julistakaan, niin muissa yhteyksissä.
[/quote]

Okei. Ja sä tiedät tämän ihan varmaksi?

Hassu tyyppi. Kunnon orkku tekisi sullekin hyvää :)

Vierailija
55/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt miehenä sanottava tähän, että ei valitettavasti vuosikausia kestävät poikkeustilat kuulu mun parisuhteeseen. Jos toista rakastaa, hänelle tahtoo hyvää. Mun aivoissani se menee vain nyt näin. Minäkin teen naiselleni hyvää, enkä ollenkaan hampaita kiristellen, vaan innoissani yhteiseksi onneksi.

T:se sama mies.

Vierailija
56/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:16"]

Mun on nyt miehenä sanottava tähän, että ei valitettavasti vuosikausia kestävät poikkeustilat kuulu mun parisuhteeseen. Jos toista rakastaa, hänelle tahtoo hyvää. Mun aivoissani se menee vain nyt näin. Minäkin teen naiselleni hyvää, enkä ollenkaan hampaita kiristellen, vaan innoissani yhteiseksi onneksi.

[/quote]

Ai nyt se on yhtäkkiä vuosikausia. No, silti voisit kokea sen impotenssin.

Vierailija
57/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:11"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:46"]No ei kai nyt kukaan parisuhteeseen seksin takia ryhdy! Minulle parisuhteessa seksin osuus on jotain 5% josko sitäkään. Parisuhde ei seksistä parane, eikä sen puutteeseen  kaadu. Sen verran takana on seurustelusuhteita että olen huomannut että seksin laatu ei pätkän vertaa korreloi sen kanssa miten hyvä parisuhde on. Ne ovat kaksi ihan eri asiaa. [/quote] Tiedätkö, me ihmiset ollaan erilaisia. Mulle seksi (hyvä sellainen) on 95% suhteesta. [/quote] samoin, olen nainen, ja minulle seksi (akti siinänsä) on noin 30 % suhteesta, mutta siihen johtava ihana jännite, seksuaalinen virittyneisyys, kosketus, keskustelu, hyväily, lämmittyley, yms tekee suhteesta varmaan yhteensä 95 %.  [/quote] Minäkin olen nainen (se, jolle seksi on myös 95%). Olis kyllä suhteen loppu, jos tuo kaikki ihana seksiin liittyvä loppuisi. [/quote] Sulle toivoisin omien halujesi häpeämistä. [/quote] Miksi mun pitäisi hävetä halujani? En häpeä :) Onneksi mulla on mies, joka myös pitää seksiä tärkeänä ja minua haluttavana. [/quote] Kokeaksesi senkin puolen. Millaista se on. Ettet julistaisi noin suureen ääneen miten helppoa kaikki on jne. [/quote] Miten helppoa kaikki on? Häh? Mä olen julistanut ainoastaan sen, että seksi on mulle suhteessa tärkeintä. Onko se sinulta pois, että haluan seksiä oman mieheni kanssa? [/quote] No vaikka et tässä ketjussa julistakaan, niin muissa yhteyksissä. [/quote] Okei. Ja sä tiedät tämän ihan varmaksi? Hassu tyyppi. Kunnon orkku tekisi sullekin hyvää :)

[/quote]

No, etpä pystynyt kieltämäänkään... :)

Vierailija
58/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että häpeät sun haluihisi vain, niin tietäisit mitä se on :) 

Vierailija
59/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuivakausi kestänyt 14kk eikä ole parannusta näkyvissä. Mies ei vaan halua. Nyt mun jaksaminen on loppu ja mies tietää sen. Nyt on vaan keskustelun alla että haenko seksin muualta vai erotaanko.
Näitten kuukausien aikana ei siis ole ollut kertakaan mitään seksiin viitaavaakaan ja mä oon tehny kaikkeni ja ollu tekemättä mitään ja kaikkea siltä väliltä ja en vaan jaksa. Tiedän että vaikka seksielämä yhtäkkiä alkaisi uudestaan pelkäisin koko ajan milloin se loppuu taas. Eikä se seksi lopulta niin tyydyttävää ollut silloin ennen kuin loppui, eli mulla oli joka kerta sellainen olo ettei mies piitannut mun tyydyttämisestä vaikka se aikanaan oli kaikkein tärkeintä.

Vierailija
60/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:18"]

[/quote]

Ai nyt se on yhtäkkiä vuosikausia. No, silti voisit kokea sen impotenssin.

[/quote]

Oi että, mistä katkeruutesi kumpuaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi