Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän seksittömyyden jälkeen ottaisit eron?

Vierailija
16.10.2014 |

Jos perheessä on vauva?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää nyt joitain arvioita.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 3kk.. jos mies ei vain haluaisi eikä ole kyse sairaudesta jne.

Vierailija
4/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos seksiä olisi joskus, mutta mies korostaisi ettei halua? Ap

Vierailija
5/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta on enimmillään mennyt. Siinä kohtaa ilmoitin että otan eron ja sitten seksiä alkoi taas olla.

Vierailija
6/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä seksittömyyden takia eroaisi. Kyllä siinä taustalla olisi sitten jotain muutakin. Parisuhdeterapiaan mentäisiin varmaankin.

Vierailija
7/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt seksin takia ottaisi eroa, seksi ei ole se parisuhteen pohja. Mutta kyllä siinä alkaisi vähän mietityttää miksi mies ei halua mua. 

Vierailija
8/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!
Ap

Vierailija
9/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin seksi on tärkeää suhteessa, ja jos mies ei vain haluaisi niin sehän olisi selvä viesti etten ole hänen mielestään haluttavan näköinen. Käytäisiin varmaan terapiassa ja lääkärissä mut jos ei vaan haluaisi, niin päästäisin vapaaksi etsimään jotain mitä haluaa, tai sellaisen suhteen jossa molemmat tyytyy seksittömyyteen.

Toki asiaan vaikuttaa se, olisiko suhteessa muuta rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä. Jos ei niin eihän se mikään suhde sitten ole, vaan kämppikset.

Minulle ei seksitön suhde riittäisi, haluan olla mieheni silmissä kaunis ja rakastettu sekä haluttava. Haluan tuntea intohimoa.

Vierailija
10/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:15"]Kyllä mulle ainakin seksi on tärkeää suhteessa, ja jos mies ei vain haluaisi niin sehän olisi selvä viesti etten ole hänen mielestään haluttavan näköinen. Käytäisiin varmaan terapiassa ja lääkärissä mut jos ei vaan haluaisi, niin päästäisin vapaaksi etsimään jotain mitä haluaa, tai sellaisen suhteen jossa molemmat tyytyy seksittömyyteen.

Toki asiaan vaikuttaa se, olisiko suhteessa muuta rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä. Jos ei niin eihän se mikään suhde sitten ole, vaan kämppikset.

Minulle ei seksitön suhde riittäisi, haluan olla mieheni silmissä kaunis ja rakastettu sekä haluttava. Haluan tuntea intohimoa.
[/quote]

Ja lisään vielä että jos seksiä olisi vaikka mies ei halua, vastaukseni olisi sama.

Vierailija
11/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki läheisyyskin tosiaan puuttuisi.
Ap

Vierailija
12/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... en ollenkaan. Se on mahdollisuus suhteelle kehittyä. Henkinen yhteys on pohja toimivalle seksille. Eli jotain muuta on pielessä, mikä pitää ensin korjata. Rakkaus kasvaa seksiin, ei toisinpäin! Menkää pariterapiaan, avioliittoleirille tms.

Ja vauvan jälkeen on ihan tavallista, että monilla pareilla on ollut pitkiäkin taukoja. Jopa kuukausia, pari vuottakin jos sairautta tms. Toki jos ei ole mitään hellyyttä, on se hälyttävämpää. Mutta mieskin voi olla haluton naisensa synnytyksen jälkeen kun nainen onkin nyt äiti... voi olla taustalla jotain traumaa omasta äitisuhteesta tms...

Vierailija
13/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:55"]

Jos perheessä on vauva?

[/quote]

Vaikea sanoa.Pisin kuivakausi tähän mennessä on ollut 4 kk.

Vierailija
14/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos mies olisi vain impotentti, en ottaisi eroa, koska syy olisi silloin se etten herätä enää kiinnostusta. jos miehellä fyysisesti kaikki ok. silloin varmaan muutaman vuoden sisällä. Mutta vain jos siis ei toivoakaan seksistä enää ikinä siksi että en ole enää haluttava mieheni silmissä (ja olisin siis itse ihan niinkuin olen aina ollutkin enkä esim.lihonut 30kg..)

Vierailija
15/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden

Vierailija
17/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 2 viikkoa mennyt. Viimeksi kun oltiin niin miehellä ei seisonut kunnolla.

Vierailija
18/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä on mennyt 13v eikä loppua näy eikä eroakaan. Vauvakin on jo 14v.

Vierailija
19/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:55"]

no jos mies olisi vain impotentti, en ottaisi eroa, koska syy olisi silloin se etten herätä enää kiinnostusta.

[/quote]

No etpä taida tietää paljoa impotenssin taustoista, kyllä taustalla voi olla ihan muut jutut kuin kiinnostuksen puute. Se kiinnostus syntyy kuitenkin aivoissa, joka sitten stimuloi paisuvaiskudosta, joka sitten saa pippelin pystyyn. Se että paisuvaiskudos ei reagoi voi johtua miljoonasta syystä, eikä välttämättä mikään niistä johdu sinusta. Vastaavasti taas miehellä voi ottaa kyllä eteen vaikka ei pätkääkään kiinnostaisi, sekin kannattaa pitää mielessä.

Vierailija
20/100 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi